پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

زمان اعلام نتایج آزمون سراسری

زمان اعلام نتایج آزمون سراسری سال 1401

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

آزمون سراسری 1401 شروع شد. داوطلبان کنکور گروه آزمایشی هنر در روز 8 تیر ماه در سر جلسه کنکور حاضر شدند، همچنین داوطلبان گروه آزمایشی انسانی و ریاضی – فیزیک نیز امروز 9 تیر ماه به جلسه کنکور رفتند تا نتیجه این یک سال خود را بر روی پاسخنامه کنکور پیاده کنند، در این خبر با مرکز مشاوره آکو همراه باشید تا در جریان زمان اعلام نتایج آزمون سراسری 1401 قرار گیرید.

زمان اعلام نتایج آزمون سراسری

داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز در روز جمعه 10 تیر و گروه آزمایشی زبان های خارجه در روز شنبه 11 تیر برگزار خواهد شد.

نتایج اولیه آزمون سراسری

پیش بینی می شود اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در اواسط مرداد ماه 1401 بر روی سایت سنجش قرار گیرد، برای اطمینان از این که این نتایج دقیقا چه زمانی اعلام خواهد شد داوطلبان باید سایت سازمان سنجش را بررسی نمایند.

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری داوطلبان طی مدت زمانی که سازمان سنجش اعلام می دارد می توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند، انتخاب رشته برای داوطلبان کنکوری بسیار پر اهمیت می باشد و توجه زیادی را می طلبد، بنابراین داوطلبان کنکور مهلتی که سازمان سنجش برای آن ها مشخص می کند را دقیق و کامل بررسی نموده و با دقت فراوان در سایت سنجش فرم انتخاب رشته خود را کامل نمایند.

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا