پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری

نتایج نهایی آزمون سراسری 1401 هفته آخر شهریور ماه اعلام می شود.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

هر ساله در کشور ایران در طول چند روز آزمون سراسری در 5 گروه آزمایشی (ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان) برگزار می شود، در سال 1401 نیز این آزمون از 8 تیرماه شروع شد و تا 11 تیر ماه ادامه داشت، این آزمون بزرگ ترین آزمون کشور محسوب می شود که رقابت دانش آموزان بیشتر برای پذیرش در رشته ها و دانشگاه های بسیار سطح بالای کشور می باشد، در این خبر با مرکز مشاوره آکو همراه باشید تا در جریان زمان اعلام نتایج ازمون سراسری قرار گیرید.

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری

آزمون سراسری از این رو بزرگ ترین آزمون کشور محسوب می شود که تعداد یک میلیون و 459 هزار نفر در سال 1401 در این آزمون شرکت نموده اند، در این رقابت بزرگ تمامی افرادی که مدرک دیپلم خود را دارند می توانند شرکت نمایند اما این که در چه رشته و دانشگاهی پذیرفته شوند بستگی به رتبه ای که داوطلب کسب می کند دارد.

نتایج اولیه این آزمون در 11 مرداد 1401 منتشر شد و داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراری و دانشگاه های غیر انتفاعی و آزاد بودند در تاریخ معین شده به انتخاب رشته کنکور پرداختند.

با توجه به اتمام زمان انتخاب رشته ازمون سراسری سال 1401 پیش بینی می شود که نتایج نهایی ازمون سراسری در هفته آخر شهریور ماه 1401 منتشر خواهد شد، مرکز مشاوره آکو به محض انتشار نتایج نهایی ازمون سراسری ان را به اطلاع داوطلبان می رساند.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته تخصصی اکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا