پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۲

آموزش و پرورش از عهده مصوبه جدید بر نمی آید

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

در حدود 2 ماه پیش کمیسیون آموزش نامه ای برای لغو مصوبات کنکور 1402 (سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۲ و …)  به رئیس جمهور فرستاد، جلسه ای نیز در خصوص مصوبه با نمایندگان مجلس برگزار نشده و نظر عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص پرسیده نشده است، در این خبر با مرکز مشاوره آکو همراه باشید تا در جریان سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۲ قرار بگیرید.

سوابق تحصیلی در کنکور 1402

حال گویا مصوبه کنکور 1402 در باره تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور و  تغییرات کنکور ۱۴۰۲ توسط اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نهایی شده است، در صورتی که رئیس جمهور این مساله را ابلاغ کند به اجرا می رسد، همچنین سازمان سنجش نیز از اجرایی نبودن این مصوبات می گوید، همچنین تقلب هایی که در کنکور سال 1401 صورت گرفت نشان دهنده این مساله است که در امتحانات نهایی نیز این تقلب ها صورت می گیرد و این مساله آماده نبودن سیستم اجرایی کشور برای حذف کنکور را می رساند.

بسیاری از داوطلبان و خانواده هایشان در مرود کنکور سراسری سال 1402 سردرگم هستند و این مساله هر چه زودتر باید به مرحله اجرایی برسد، عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی درخواست تعیین تکلیف شرایط آزمون سراسری را از رئیس جمهور دارد.

البته که ابلاغ نکردن رئیس جمهور نیز می تواند به این دلیل باشد که او هم از مشکلات اجرایی کردن این مصوبه با خبر می باشد و به همین دلیل نیز ابلاغ این موضوع را نیر به تاخیر انداخته است تا این مصوبه برای سال 1402 اجرایی نشود.

با توجه به شرایطی که برای آزمون ورودی دانشگاه ها در سال های آینده ترتیب داده شده است سنجش به دو بخش تبدیل می شود که یک بخش آن مختص سوابق تحصیلی و یک بخش دیگر آن مختص کنکور می باشد.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا