پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

شهریه مدارس غیر دولتی

حدود شهریه مدارس غیر دولتی اعلام شد.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

مدارس غیر دولتی مدارسی هستند که دانش آموزان می توانند با پرداخت هزینه برای تحصیل در آن ثبت نام نمایند، این مدارس با برگزاری کلاس هایی با تعداد دانش آموز کم تر و ارائه خدمات بیشتر سعی در بهبود بخشیدن به نظام آموزشی کشور را دارند و بسیاری از خانواده ها به دلیل این که دانش آموزشان شرایط تحصیلی بهتری داشته باشد اقدام به پرداخت هزینه و ثبت نام فرزندشان در این مدارس می کنند، در ادامه این خبر با تیم آکو همراه باشید تا در جریان شهریه مدارس غیر دولتی قرار گیرید.

شهریه مدارس غیر دولتی

شهریه مدارس غیردولتی

حال این مدارس شهریه ای که دریافت می کنند باید طبق مصوبه اعلام شده باشد، در سال تحصیلی 1401 – 1402 این شهریه از حداقل 4 میلیون و حداکثر 35 میلیون و 600 اعلام شده است، همچنین این نرخ هزینه ثابت مدارس با توجه به امکانات آن ها می باشد و اگر مدرسه ای اقدام به برگزاری کلاس های فوق برنامه کنند خانواده ها باید هزینه جداگانه ای بابت این کلاس ها پرداخت نمایند.

همچنین مدارس نمی توانند دانش آموزان را مجبور به شرکت در کلاس های فوق برنامه نمایند و شرکت در این کلاس ها و پرداخت هزینه برای آن کاملا اختیاری و طبق نظر دانش آموز و خانواده اش می باشد.

همچنین به این نکته باید توجه داشت که شهریه مدارس غیردولتی با مدرسه دیگر و هر استان با استان دیگر کاملا متفاوت می باشد و این نرخ در تمام استان ها به یک شکل نیست.

در سال آینده میزان هزینه مدرسه غیردولتی با توجه به عملکرد و کارنامه آن مدرسه خواهد بود و قطع به یقین مدارس غیر دولتی نمی توانند هر میزان شهریه ای که تشخیص می دهند را از خانواده ها دریافت نمایند و این نرخ طبق یک مصوبه خواهد بود.

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی اکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا