پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

عدالت آموزشی در مدارس

تغییرات کنکور اگر زیرساخت های درست را نداشته باشد باعث ناعدالتی خواهد شد.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

تغییرات کنکور در برخی موارد اگر زیر ساخت های لازم را نداشته باشد باعث ناعدالتی در بین دانش آموزان خواهد شد، برخی دانش آموزان در مناطق محروم با کمترین امکانات در حال تحصیل هستند و برخی دیگر در شهر های بزرگ با بهترین شرایط دوران مدرسه خود را می گذرانند و در این مساله اگر تدابیر لازم اندیشیده نشود باعث ناعدالتی خواهد شد، در ادامه با مرکز مشاوره آکو همراه باشید.

عدالت آموزشی در مدارس

سیاست های جدیدی که برای کنکور در نظر گرفته اند از اهمیت کنکور کاسته است، تا امسال یعنی سال 1401 تاثیر کنکور در قبولی داوطلبان در دانشگاه ها 100 درصد بود اما در سال های آینده تاثیر کنکور تا 40 درصد کاهش می یابد و 60 درصد به سوابق تحصیلی داوطلبان اختصاص می یابد.

در بند 4 فصل دوم سند بنیادین تحول از عدالت آموزشی گفته شده است، عدالت آموزشی یعنی در تمام نقاط کشور دانش آموزان شرایط یکسانی برای تحصیل داشته باشند که در حال حاضر در کشور ما همچین شرایطی برقرار نیست و امید است در سال های آینده عدالت آموزشی به طور کامل در کشور برقرار شود.

با انجام زیر ساخت های دقیق و کامل برای تغییرات در نظر گرفته شده برای کنکور می توان کمی از این ناعدالتی کاست.

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا