پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

عملیات اجرایی مدرسه خیرساز در گناوه

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

ععملیات اجرایی مدرسه خیرساز در گناوه روز پنجشنبه در آیینی باحضور مسئولان استانی و شهرستانی به همت خیر نیک اندیش (پروین عبودی) همزمان با گرامیداشت هفته بسیج آغاز شد. به گزارش مجله آکو و به نقل از ایرنا، این پروژه آموزشی در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع در ۲ طبقه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد که این خیر هزینه آن را تقبل و تقدیم به عرصه تعلیم و تربیت می‌کند.

پروین عبودی در این آیین گفت: زادگاهم  گناوه است، اگرچه ۴۰ سال است در تهران سکونت دارم. همواره به همراه همسرم در این فکر بودیم که بتوانیم برای منطقه خود کاری ماندگار انجام دهیم. من و همسرم تصمیم گرفتیم زمینی را که در اختیار داشتم برای احداث یک آموزشگاه اهدا کنیم و از این بابت خرسند و خوشحالیم.  

وی گفت: اسم این مدرسه را “باران”  که نام نوه‌ام است گذاشتم. امیدوارم با احداث و تکمیل آن بتوانم دین خود را به فرزندان این منطقه در عرصه تعلیم و تربیت ادا کرده باشم.

گناوه فضای آموزشی فرسوده ندارد

غلامرضا مهرجو گفت: با افتخار اعلام می‌کنم که شهرستان گناوه فضای آموزشی فرسوده ندارد و اکثر آنها نوسازی شده است. بخش وسیعی از آن را خیران نیک اندیش منطقه امثال پروین عبودی بنا نهادند. وی افزود: مدیریت آموزش و پرورش در زمینه جلب و جذب خیران و تامین تجهیزات و منابع دولتی برای توسعه فضاهای آموزشی تلاش و زحمات زیادی کشیدند که جای تقدیر دارد.

169226189
عملیات اجرایی مدرسه خیرساز در گناوه

فرماندار گناوه گفت: در توزیع امکانات و تجهیزات آموزشی و وسایل سرمایشی همه نقاط شهرستان عدالت رعایت شده و یکنواخت دیده شدند. وی افزود: امیدوارم خیران علاوه بر عرصه مدرسه سازی در عرصه های دیگر از جمله بهداشت و درمان گام های بیشتری بردارند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: خیران این شهرستان همواره در عرصه مدرسه سازی همیار و همراه نظام آموزشی کشور بوده‌اند و تاکنون منشا خدمات زیادی بودند.

اسکندر احمدی افزود: بانوان این شهرستان نیز در عرصه مدرسه سازی ورود کردند که جای خوشحالی و مباهات است. وی گفت: همزمان با آغاز این پروژه، چهار پروژه مدرسه خیر ساز دیگر در  این شهرستان در حال احداث است.

در این آیین از بانوی خیر نیک اندیش پروین عبودی تجلیل به عمل آمد.

تیم مشاوره تحصیلی مهندس حاج کرم

در خبر عملیات اجرایی مدرسه خیرساز در گناوه سعی کردیم دید جامع و کاملی از این خبر را ارائه دهیم. اگر قبولی در کنکور و بهترین دانشگاه‌های کشور هدف شماست و می‌خواهید با ورود به دانشگاهی معتبر و انتخاب رشته‌ای مناسب آینده شغلی خود را به بهترین شکل بسازید، تیم مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی آکو به مدیریت مهندس حاج کرم در کنار شما خواهد بود. ما به شما کمک می‌کنیم تا در مهم‌ترین سال زندگی‌تان، بهترین خود را اجرا کنید و عالی‌ترین نتیجه را بگیرید. شما می‌توانید برای ارتباط با برترین مشاوران کشور با شماره 02633408944 ارتباط برقرار کنید. تیم مشاوره تحصیلی مهندس حاج کرم اینجا حضور دارند تا پاسخگوی سؤالات شما باشند. همچنین می‌توانید سؤالات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سهیل حاج کرم

برنامه ریزی و مشاور تحصیلی یک هنره! من سهیل حاج کرم همیشه و همه جام میگم و گفتم: که من یک مشاور تحصیلی ام نه یک مشاور جذب!!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا