پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

معرفی دانشگاه های کشور سراسری، آزاد، پیام نور و غیرانتفاعیدانشگاه های سراسری

لغو قبولی دانشگاه به دلیل مغاریت معدل

داوطلبانی که در زمان ثبت نام معدل خود را به اشتباه وارد نموده اند قبولی آن ها لغو خواهد شد.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

معاون امور آزمون های سازمان سنجش و آموزش کشور به متقاضیان کنکور هشدار داد: داوطلبانی که معدل خود را در زمان ثبت نام کنکور اشتباه وارد کرده باشند در هر کد رشته محلی که پذیرفته شده باشند، قبولی آن ها لغو خواهد شد، در ادامه این خبر با مرکز مشاوره آکو همراه باشید.

لغو قبولی دانشگاه

پیش از این در زمان انتخاب رشته معاون امور آزمون های سازمان سنجش و آموزش کشور به داوطلبان هشدار داده بود که در انتخاب رشته خود دقت کافی را به کار ببرند تا بعد از اعلام نتایج از انتخاب کدرشته محل های انتخابی خود پشیمان نشوند، زیرا تغیر رشته و دانشگاه تماما با شرایط خاصی صورت می گیرد و کار راحتی نیست.

با این حال داوطلبانی که می خواهد تغییر رشته یا دانشگاه داشته باشند پس از ثبت نام و شروع به تحصیل در دانشگاه پذیرفته شده می تواننداقدامات لازم را در این خصوص به عمل آورند.

در زمان انتخاب رشته برخی رشته ها با عنون پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی درج شده بود، برخی داوطلبان این رشته ها را در فرم انتخاب رشته خود وارد نمودند، حال اگر داوطلبی در این کد رشته محل ها پذیرفته شده باشد و معدل خود را به اشتباه وارد نموده باشد و با معدل اصلی خود نتواند قبولی در دانشگاه مد نظر را کسب نماید قبولی او لغو خواهد شد.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته اکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا