پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

جمع بندی دروس کنکور در روز های آخر و برنامه ریزی برای لکه گیری بعد از عید- مشاوره تخصصی کنکور آکو

لکه گیری در جمع بندی سهیل حاج کرم

به این نوشته امتیاز دهید

دوستان اگر سه اصل اساسی جمع بندی رو گوش کرده باشید احتمالا تونستید برای جمع بندی دروس کنکورتون برنامه ریزی درستی کنید اما این بین باید به یک سری نکات دیگه هم توجه داشته باشید. مشاوره تخصصی کنکور مهندس حاج کرم اسم این قانون رو گذاشته لکه گیری جمع بندی. حالا لکه گیری در جمع بندی دروس اصلا چی هست؟

جمع بندی یعنی رفع دست اندازها در دروس کنکور

دست اندازها باعث کاهش سرعت، انرژی بر هستند. گاها اعصاب خورد کن و وقت گیر هستند. در ایام جمع بندی دروس کنکور و به خصوص بعد از عید و نزدیکای کنکور سراسری زمان حرف اول رو می زنه! فرض کنید که شما برای یک درس وقت زیادی گذاشتید، ولی هنوز جایی هست که کمی می لنگید، مخصوصا در تست ها!

متاسفانه خیلی از داوطلب ها به راحتی از کنار جمع بندی های دروس کنکور می گذرند و فقط امید به شانس دارد که از این بخش سوال نیاید.

فرض کنید که یک مجسمه تکمیل شده و تنها نیاز است که جلای نهایی بر سطح این مجسمه اجرا بشه! اگر این کار انجام نشه کل کار ناقص می مونه! وقتی سنگ کار سنگی رو در خانه کار می کنه یه دستگاه ساب زن میاد و سنگ رو درخشان تر و هم سطح تر می کنه !  ما نباید صرفا تست بزنیم، داوطلب ها و دانش آموزان معمولا به واسطه آزمون لکه هاشونو پیدا می کنند و برای جمع بندی کامل دروس و لکه گیری اونها برنامه ریی میکنند.

آزمون هایی با تعداد تست بسیار زیاد هم برای جمع بندی دروس کنکور موثر هستند و بعد از اون هم می تونید لکه های درسیتونو پیدا و با برنامه ریزی درست اونهارو رفع کنید.

بیشتر بخوانید: شروع صفر کنکور از عید

ماهیت لکه های درسی در جمع بندی دروس کنکور

لکه ها جاهایی نیستند که شما بلد نیستید، لکه ها جاهایی هستند که شما کار کردید ولی در بعضی از جاهاش مشکل دارید. لکه ها بعضی وقت ها به واسطه دوره و مرور و بازگویی و مطالعه هم ممکن پیدا بشن! یادتون باشه برای اینکه توی کنکور موفق بشین باید لکه های کمتری توی دروسی که درشون خوب هستید داشته باشید.معمولا تجربه ثابت کرده که کنکور آزمونی هست که لکه های شما لکه های شما بخش اعظمش رو تشکیل می دن! بازی بازیه زمان هست رفقا!

حتما اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی انتخاب رشته کنکور آکو رو فالو کنید و پادکست مهندس حاج کرم مشاور تخصصی کنکور رو درباره جمع بندی و دوران جمع بندی کنکور گوش بدید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا