پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

مدت زمان پاسخگویی به سوالات کنکور سال 1401

سوالات آزمون سراسری

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

هر ساله آزمون سراسری در اولین ماه تابستان برگزار می شود، در سال 1401 نیز در هر 5 گروه آزمایشی (ریاضی – فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان و هنر) از 8 تیر تا 11 تیر برگزار می شود، روزهای آخر مانده به کنکور داوطلبان در پی اخباری از کنکور مبنی بر تعداد سوالات و زمان پاسخگویی که به آن ها اختصاص داده می شود هستند، در ادامه با مرکز مشاوره آکو همراه باشید تا با مدت زمان پاسخگویی به سوالات کنکور سال 1401 و سوالات آزمون سراسری آشنا شوید.

تعداد و زمان پاسخدهی به سوالات آزمون سراسری در دفترچه عمومی

در سال 1401 نیز مانند سال های گذشته سوالات آزمون سراسری در دفترچه عمومی 100 سوال می باشد، دروس (معارف – ادبیات فارسی – عربی – زبان) هر کدام 25 سوال در دفترچه عمومی را به خود اختصاص می دهند، مدت زمان پاسخ گویی به سوالات دفترچه عمومی 75 دقیقا می باشد، تعداد سوالات و زمان پاسخگویی در دروس عمومی در تمام گروه های آزمایشی یکسان می باشد، روند پاسخدهی به سوالات آزمون سراسری مانند سال های گذشته بوده و تغییری نداشته است.

مدت زمان پاسخگویی به سوالات کنکور

مدت زمان پاسخگویی به سوالات کنکور در دفترچه اختصاصی

آزمون گروه آزمایشی هنر در صبح جمعه 8 تیر برگزار می شود، تعداد سوالات دفترچه اختصاصی این گروه آزمایشی 160 سوال در نظر گرفته شده است، دفترچه اختصاصی گروه آزمایشی هنر پس از پاسخدهی به سوالات عمومی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد، زمان پاسخدهی به سوالات اختصاصی گروه آزمایشی هنر 165 دقیقه می باشد.

آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فیزیک در صبح پنجشنبه 9 تیر ماه برگزار خواهد شد، در دفترچه اختصاصی این گروه آزمایشی 120 سوال طراحی شده است که پس از اتمام زمان پاسخدهی به دفترچه عمومی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد، زمان پاسخدهی به این سوالات 160 دقیقه می باشد.

آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی نیز در رو پنجشنبه 9 تیر برگزار خواهد شد، در گروه آزمایشی علوم انسانی 175 سوال طراحی شده است که مدت زمان پاسخگویی به این دفترچه 160 دقیقه می باشد، در این گروه آزمایشی نیز پس از اتمام و جمع آوری دفترچه عمومی داوطلبان دفترچه اختصاصی در اختیار آن ها قرار داده می شود.

آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه 10 تیر ماه برگزار می شود، در این گروه آزمایشی پس از پاسخ به دفترچه عمومی نوبت به پاسخ به دروس اختصاصی می رسد، در دفترچه اختصاصی علوم تجربی 165 سوال طراحی شده است و زمان پاسخگویی برای این 165 سوال 180 دقیقه می باشد، همچنین داوطلبانی که سهمیه بهیاری دارند یک دفترچه جداگانه برای پاسخگویی دارند.

آزمون گروه ازمایشی زبان های خارجی در صبح شنبه 11 تیر ماه برگزار خواهد شد، داوطلبان این گروه آزمایشی می توانند پس از تحویل دفترچه عمومی خود نسبت به پاسخگویی به سوالات دفترچه اختصاصی اقدام کنند، تعداد سوالات دفترچه اختصاصی گروه آزمایشی زبان های خارجی 70 بوده و داوطلبان 105 دقیقه برای پاسخگویی به این سوالات دفترچه دارند.

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا