پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاوره کنکور ریاضی

در سال های اخیر با توجه به عدم استقبال دانش آموزان از رشته ریاضی تعداد داوطلبین این رشته افت محسوسی داشته است. از این رو دانش آموزان شرکت در کنکور ریاضی را جدی نمی گیرند. اما باید بگوییم به همین راحتی ها هم نیست. شما نیاز به برنامه ریزی دارید چون هنوز برای دانشگاه های برتر رقابت خیلی جدیه!  
مشاوره تخصصی رشته ریاضی و فیزیک

چطور برای کنکور ریاضی درس بخوانیم؟

درس خواندن برای کنکور ریاضی نیاز به برنامه ریزی اساسی دارد. دروس ریاضیات و حسابان، فیزیک، هندسه و گسسته باید به درستی برنامه ریزی شده و مطالعه کنید.

از طریق مشاوره تحصیلی آکو می توانید به هدف خود نزدیک شوید

برنامه ریزی دروس رشته ریاضی به نحوی ست

به روزترین متدهای مشاوره تحصیلی و آموزشی

استفاده از متدهای روز دنیا برای آموزش، مشاوره تحصیلی و پیگیری و سنجش دانش آموزان در مرکز مشاوره تحصیلی آکو انجام می پذیرد.

از دانشگاه ها و شرکت های برجسته دانش کسب کنید

اکثر کادر اساتید ما دارای مدرک دکتری و کارشناسی ارشد هستند. این افراد تنها نام دار نیستند بلکه نام ساز نیز هستند.

پشتیبانی حرفه ای

تیم پشتیبانی مشاوره تحصیلی آکو از متدهای جدید و سامانه های آزمون آنلاین و پیگیری ویژه ای استفاده می کند.

پشتیبانی مشاوره تحصیلی و رفع اشکال

پشتیبانانی که از نظر سنی اختلاف چندانی با دانش آموزان ندارند و خود جزو رتبه های برتر کنکور هستند.

امتحانات نهایی رشته ریاضی

طبق مصوبات اخیر شورای انقلاب فرهنگی و سازمان سنجش آموزش کشور 40 درصد از سوابق تحصیلی یعنی پایه دوازدهم در کنکور 1402 به صورت مستقیم تاثیرگذار خواهد بود . علاوه بر این در سال های أتی یعنی 1403 و 1404 این تاثیر مثبت به ترتیب به 50 و 60 درصد خواهد رسید. همچنین قرار است تا شرایط مهیا شود تا به ترتیب در سال های دهم و یازدهم نیز امتحانات نهایی برگزار شود تا سوابق تحصیلی 60 درصدی از سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم استخراج گردد.

تغییرات کلی کنکور سراسری رشته ریاضی

دروس عمومی ادبیات، عربی، دینی و زبان از کنکور سراسری به طور کلی حذف شده اند و به صورت سوابق تحصیلی از امتحانات نهایی استخراج می شوند.

دروس تخصصی به دو دفترچه یعنی دفترچه شماره ی 1 ششامل مجموعه ریاضیات با 50 سوال و دفترچه شماره دو شامل 70 سوال 40 سوال فیزیک و 30 سوال شیمی می باشد.

تمام زیرگروه های رشته ی ریاضی حذف شده اند و تبدیل به یک زیرگروه شدند. ضرایب این دروس به شکل زیر است:

 

درس
ضریب
ریاضی
12
فیزیک
9
شیمی
7

میزان درصد تاثیر دروس امتحانات نهایی

میزان تاثیر هریک از دروس رشته ی ریاضی در کنکور سراسری 1401 به شرح جدول زیر می باشد. از بین دروس 26 درصد از کل تاثیر 40 درصدی مربوط به دروس عمومی می باشد و 14 درصد مربوط به دروس تخصصی است.

درس
ضریب
ریاضیات گسسته
3.92
شیمی
7.49
حسابان 2
7.84
فیزیک
11.12
ادبیات
21.63
عربی
9.05
دین و زندگی
16.53
زبان انگلیسی
11.80
سلامت و بهداشت
3.44
هویت اجتماعی
2.56
هندسه 3
4.63

تیم مشاورین ما

تیم مشاوره تحصیلی آکو به سرپرستی مهندس حاج کرم بیش از 10 سال است که بصورت تخصصی در زمینه ی مشاوره کنکور نظری، هنر، زبان و فنی حرفه ای فعالیت می کند. همچنین مشاورین زبدهی ما در زمینه های انتخاب رشته، هدایت تحصیلی، آینده پژوهی و روانشناسی بصورت تخصصی خدمت رسانی می کنند.

نرگس لک

مشاور تخصصی شاخه نظری

مجتبی سادات رسول

مشاور کنکور و مشاور تخصصی کنکور هنر

سهیل حاج کرم

مدیر دپارتمان مشاوره

ایمان برزی نژاد

مشاور کنکور ارشد و دکتری

پریا واعظی

مشاور

پارمیس منتخبی

مشاور

مهشید صالحی نژاد

مشاور تخصصی کنکور زبان

کیمیا کبیریان

مشاور و مسئول دپارتمان دانش پذیر
تلفن های تماس: 33408944-026
تهران : سید خندان
کرج: مهرشهر
کرج: فردیس
همه روزه از ساعت 8 الی 22

کلاس های وی آی پی با اساتید مطرح و نام دار کنکور

کادر اساتید

کادر اساتید رشته ی تجربی در بهترین آموزشگاه کنکور کرج به صورت حضوری دروس تجربی را به دانش آموزان تدریس می کنند. اساتید مجموعه ی ما صرفاً از افرادی که نام هستند تشکیل نشده بلکه این افراد علاوه بر شهرت آموزشی اساتید نام ساز هستند. 

یادتان باشد که در سال کنکور نتیجه مهم ترین رکن و هدف یک کنکوری رشته ی تجربی است.

مشاوره کنکور ریاضی در کرج

تیم مشاوره تحصیلی ما در استان البرز و شهر کرج در دو منطقه مهرشهر و فردیس فعال است. ما در این شعبات بیش از 10 سال است که فعال هستیم. فرآیند مشاوره تحصیلی برای هر فرد متفاوت و منحصر به فرد است. ما در تیم مشاوره تحصیلی آکو سعی داریم تا از کل گویی و برنامه ریزی کلیشه ای خود داری کنیم و برای هر دانش آموز وقت لازم را برای برنامه ریزی و نظارت بگذاریم. مشاورین ما در کرج آماده ی پذیرش تمامی داوطلبین رشته ی ریاضی از تمامی پایه ها می توانند برای دریافت خدمات مشاوره ای مراجعه نمایند. یکی از ضعف های عمده ی مدارس و موسسات استان البرز این است که مشاوره تخصصی کنکور ریاضی و کلاس های آن در اولویت این موسسات نیست. 
مشاوره تحصیلی آکو از مشاورین خبره ی فارغ التحصیل این رشته برای هدایت و راهنماییی دانش آموزان و داوطلبین این رشته بهره می برد. ب افتخار و اطمینان می توانیم بگوییم جزو  بهترین مشاورین تحصیلی در کشور و ز سرآمده ی مشاوره تحصیلی در استان البرز و شهر کرج هستیم.

دکمه بازگشت به بالا