پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

مشاوره کنکور ریاضی

کنکور ریاضی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

هر ساله در ایران در 5 گروه آزمایشی (ریاضی – فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان و هنر) آزمون سراسری برای ورود به دانشگاه برگزار می شود، سه رشته ریاضی – فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان را تشکیل می دهند، رشته ریاضی و فیزیک یک رشته کاملا فنی و مهندسی است که طرفداران بسیاری نیز دارد، داوطلبان گروه ریاضی اکثرا دانش آموزانی هستند که علاقمند به دروس تحلیلی می باشند، در ادامه مرکز مشاوره آکو شما را با مشاوره تخصصی کنکور ریاضی آشنا می کند.

مشاوره کنکور ریاضی

اگر داوطلب کنکور ریاضی هستید باید این را بدانید که در دانشگاه نیز می توانید در رشته هایی پذیرفته شوید که درس ریاضی نقش اول این رشته هاست، پس اگر به دروس فنی و مهندسی و ریاضی علاقمند هستید این رشته را برای کنکور انتخاب کنید، این رشته 3 زیر گروه در زمان انتخاب رشته دارد که ضریب دروس برای هر کدام از این زیر گروه ها متفاورت می باشد، در ادامه شما را با زیر گروه ها و رشته های دانشگاهی رشته ریاضی و فیزیک و مشاوره در مورد کنکور ریاضی آشنا می کنیم.

زیر گروه ها رشته ها
زیر گروه یک مهندسی برق – مهندسی فناوری اطلاعات (IT) – مهندسی هوانوردی – مهندسی صنایع – مهندسی نساجی – مهندسی عمران – مهندسی مواد – مهندسی حمل و نقل ریلی – مهندسی فرماندهی و کنترل هوایی -علوم کامپیوتر – امور دفتری – علوم اقتصادی – اقتصاد صنعتی – کارشناسی مدیریت امور بانکی – اقتصاد حمل و نقل – الهیات و معارف اسلامی علوم قرآن و حدیث – کاردان فنی حفاری – کاردان فنی کشتی – کاردان مدیریت بازرگانی – مهندسی دریایی – کاردان فنی مکانیک – کاردانی تسلیحات – فقه و حقوق حنفی – اطلاعات نظامی – کتاب داری – دبیری تربیت بدنی و علوم ورزشی – کاردانی علمی کاربردی نرم افزار کامپیوتر – کاردانی معماری سنتی – کاردانی معماری – علوم سیاسی – کارشناسی خبرنگاری – خدمات مسافرتی و جهان گردی – دکتری پیوسته فیزیک – کاردانی امور بیمه – مهندسی مخابرات – دبیر فنی عمران – خلبانی هلیکوپتری – هوانوردی – دبیر فنی برق
زیر گروه دو مهندسی پلیمرمهندسی شیمی – کاردان فنی مواد – مهندسی نفت – کاربردی طراحی و مهندسی پلیمر – کاربردی و مهندسی عملیات و صنایع پتروشیمی – کاربردی مهندسی ایمنی و بازرسی فنی
زیر گروه سه کاردان فنی مکانیک – کاردان استخراج معادن غیر ذغال سنگ – کاردان صنایع چوب – مخابرات هواپیمایی – کاردان ایمنی صنعتی – کاردانی شیمی مواد پر انرژی – کاردانی فنی عمران – دبیر فنی عمران – معلم فنی صنایع شیمیایی

برنامه ریزی برای کنکور ریاضی

در دفترچه اختصاصی کنکور ریاضی 3 درس با عنوان های ریاضی – فیزیک و شیمی وجود دارد، درس ریاضی تلفیقی از چند درس (حسابان – هندسه – آمار – گسسته) می باشد و درس فیزیک تلفیق 3 پایه فیزیک و درس شیمی تلفیق 3 پایه شیمی است، هر کدام از این دروس در زیر گروه های متفاوت ضریب های متفاوتی دارند، برای آشنا شدن با دروس تخصصی رشته ریاضی و برنامه ریزی برای کنکور با ما همراه باشید.

بهترین مشاور کنکور ریاضی

درس ریاضیات در برنامه ریزی برای کنکور ریاضی

در درس ریاضی کنکور چهار درس متفاوت (حسابان – هندسه – گسسته – آمار و احتمال) تلفیق شده اند و جمعا 55 سوال از کنکور را به خود اختصاص می دهند، بیشترین تعداد سوال از درس حسابان با 20 سوال می باشد که 36 درصد از درس ریاضی را به خود اختصاص می دهد، پس این درس یکی از مهم ترین دروس در درس ریاضی می باشد و به هیچ عنوان نباید از آن غافل شد بنا براین در برنامه ریزی برای کنکور ریاضی به این مساله دقت کافی را داشته باشید.

دومین قسمت پر اهمیت در درس ریاضی درس هندسه می باشد، این درس نیز درسی تست خیز در کنکور می باشد و 18 سوال را به خود اختصاص داده است، این درس بعد از حسابان مهم ترین درس در ریاضی می باشد.

درس گسسته نیز در قسمت ریاضی 10 سوال را به خود اختصاص می دهد و درسی پر اهمیت برای قبولی در کنکور می باشد. درس آمار در درس ریاضی فقط 7 سوال را به خود اختصاص می دهد و 13 درصد از سوالات ریاضی کنکور را دارد.

برای اطلاع از نحوه مطالعه در ریاضی می توانید با مشاوره رایگان کنکور ریاضی آکو همراه باشید و نحوه مطالعه درس گسسته و هندسه را مطالعه کنید.

درس فیزیک با بهترین مشاور کنکور ریاضی

درس فیزیک دومین درس در دفترچه کنکور ریاضی می باشد و 40 سوال از هر سه سال دهم و یازدهم و دوازدهم به صورت ترکیبی طرح می شود، مهم ترین پایه برای درس فیزیک سال دوازدهم می باشد که 13 سوال از آن طرح می شود، پس از آن مهم ترین پایه، پایه یازدهم می باشد با 9 سوال و 8 سوال دیگر از پایه دهم طرح می شود.

درس فیزیک بسیار درس پر اهمیتی در کنکور می باشد و نیازمند مطالعه کامل برای تفهیم دقیق می باشد. سوالات کنکور هر ساله به سمت مفهومی شدن پیش می رود بنابراین اگر قصد قبولی در یک دانشگاه و رشته سطح بالا را دارید از وقت گذاشتن برای این درس غافل نشوید. برای اطلاع از شیوه مطالعه دقیق درس فیزیک می توانید با بهترین مشاور کنکور ریاضی کرج همراه باشید و آنالیز فیزیک 1400 را مطالعه کنید.

مشاور در مورد رشته ریاضی

درس شیمی در برنامه ریزی برای کنکور ریاضی

این درس در زیر گروه های 2 و 3 از اهمیت بیشتری برخوردار است و ضریب 3 دارد، از هر سه پایه دهم و یازدهم و دوازدهم در قسمت شیمی کنکور سوال طرح می شود ولی سال یازدهم سوالات بیشتری را به خود اختصاص می دهد، 13 سوال از سال یازدهم طرح می شود که بیشترین درصد را دارد، سال های دهم و دوازدهم از اهمیت یکسانی برخوردار می باشند. تعداد سوالات شیمی در کنکور 35 سوال می باشد.

مشاوره کنکور ریاضی به شما پیشنهاد می دهد برای اطلاع از شیوه مطالعه درس شیمی کنکور رشته ریاضی را مطالعه کنید.

مشاوره در مورد رشته ریاضی و فیزیک با مرکز مشاوره آکو

از رشته ریاضی در بین دانش آموزان به عنوان یک رشته دشوار یاد می شود، البته که این حرف تا حدودی می تواند حقیقت داشته باشد اما برای کسانی که به دروس تحلیلی علاقه دارند و استعداد هم دارند می توانند با مطالعه دقیق به هدف خود برسند، حال در زمان کنکور اطلاع از نحوه مطالعه می تواند بسیار کمک کننده باشد.

جود بهترین مشاور کنکور ریاضی نیز داوطلب را از سردرگمی نجات می دهد و می تواند در برنامه ریزی راه را برای داوطلبان هموار تر کند، مشاوران ما در مرکز انتخاب رشته آکو پاسخگوی تمام سوالات شما در زمینه مشاوره تخصصی کنکور ریاضی می باشند و می توانند یک جلسه مشاوره رایگان کنکور ریاضی را در اختیار داوطلبان قرار دهند.

اینستاگرام مرکز مشاوره آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا