پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

مشاور تخصصی کنکور باتجربه یا کم سن و سال

مشاوره تخصصی کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

مشاوره و برنامه ریزی از موضوعات مهم مورد بررسی در سال کنکور است و بیشتر داوطلبان کنکور تصمیم میگیرند در این سال مهم در زندگی شان از یک مشاور متخصص کمک بگیرند تا بتوانند در مسیر درست قدم بردارند و به نتیجه دلخواه برسند. با توجه به این مورد، انتخاب مشاور نیازمند یک پروسه تحقیقاتی میباشد! تا دانش آموز بتواند فرد مورد اطمینان خود و فردی که درک کافی از مسیر را داشته باشد انتخاب کند. در این بین باید به این موضوع توجه داشته باشید که انتخاب فردی مجرب مهم ترین اصل این ماجرا است. مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو اولین مرکز مشاوره تخصصی کنکور در کرج با شرایط مشاوره آنلاین و تلفنی با بهترین مشاور های کنکور ایران.

معرفی مشاور تخصصی کنکور آکو بهترین مرکز مشاوره تخصصی کنکور در کرج

برنامه ریزی تخصصی برای کنکور با بهترین مشاور

مشاور تحصیلی در حالت کلی فردی است که با ارئه اطلاعات درست باعث افزایش سطح موفقیت دانش آموز میشود. اما مشاور نباید تنها یک راه و روش برای هدایت همه ی داوطلبان داشته باشد بلکه بهترین مشاور تخصصی کنکور که با مسائل روز آشنا باشد و از تجربه خوبی برخوردار باشد میداند که هر دانش آموز را باید با توجه به شرایط و موقیعت خود هدایت و راهنمایی کند. قطعا برنامه ریزی درسی برای سال کنکور فردی که از سطح دانش بالایی برخوردار است با برنامه درسی فردی که سطح درسی ضعیفی دارد نباید یکسان باشد. از این رو برنامه های جامع که برخی مرکز های به اصطلاح تخصصی کنکور مینویسند و به همه ی دانش آموزان میدهند نمیتواند مسیر درستی برای داوطلبان باشد.

به همین دلیل باید در انتخاب مشاور تخصصی کنکور و دریافت مشاوره و برنامه ریزی در سال کنکور بسیار دقیق عمل کنید و مطمئن شوید مشاورتان از تجربه خوبی برخوردار است.

مسئولیت های مشاور تخصصی کنکور

یک مشاور با تجربه و متخصص کنکور در قدم اول تلاش میکنند تا سطح درسی شاگرد خود را افزایش دهند و با ورود به مشکلات شخصی دانش آموزان آنها را حمایت کنند و در حل این مشکلات به آنها کمک کنند. در واقع مشاور مانند یک راهنما مسیر را برای دانش آموزان روشن میکنند و این دانش آموزان هستند که باید در این مسیر قدم بردارند و به سمت جلو حرکت کنند. قطعا کار یک مشاور بدون تلاش دانش آموز ذره ای منجر به پیشرفت دانش آموز نخواهد شد.

[aparat id=’AuLnb’]

یکی از شایع ترین مشکلاتی که دانش آموزان با آن دست و پنجه نرم میکنند اضطراب و استرس است. در این بین بهترین مشاور تخصصی کنکور باید تلاش خود را برای کاهش و یا از بین بردن این استرس و موضوع استرس زا انجام دهد تا دانش آموز بتواند با خیالی آسوده به درس های خود بپردازد. با صحبت های امیدوارانه مشاور و برنامه ریزی واقع بینانه برای روزهای پیش رو میتواند اضطراب را تا حد زیادی برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور کاهش دهد.

مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو در کرج اولین مرکز تخصصی مشاوره است که با گرد آوری بهترین مشاور های کنکور ایران با افتخار پرورش دهنده رتبه های برتر کنکور است.

علاوه بر اینها مشاوران تحصیلی وظیفه کنترل فعالیت های درسی شاگردان را نیز به عهده دارند و باید هشدار های لازم را به آنها بدهند. همچنین برنامه ریزی درسی از اصلی ترین وظایف یک مشاور است که به دانش آموز کمک میکند تا با روندی صحیح و از پیش برنامه ریزی شده به سوی اهداف خود حرکت کند. در ادامه در فهرستی برخی دیگر از وظایف بهترین مشاور های تخصصی کنکور ایران را آورده ایم:

  • درمان کمال طلبی
  • معرفی کتاب های کمک درسی
  • افزایش فهم و درک کلامی
  • افزایش فهم و درک ریاضی
  • درمان اختلالات یادگیری
  • درمان فراموشی
  • اصلاح تغذیه
  • تنظیم خواب
  • افزایش اعتماد بنفس
  • یادگیری گروهی
  • روشهای خلاصه برداری
  • تند خوانی

انتخاب بهترین و با تجربه ترین مشاور برای کنکور

یکی از سوالاتی که ممکن است برای دانش آموزان پیش آید این است که چرا باید به سراغ مشاورین با تجربه برویم ؟ چرا باید از کسانی که در سال های اخیر کنکور داده اند و رتبه خوبی کسب کرده اند کمک نگیریم؟!

در پاسخ به این سوال باید بگوییم تجربه داشتن فقط به معنای این نیست که فرد سال های زیادی در این حرفه فعالیت داشته باشد. بلکه ممکن است در این مسیر با کسانی رو به رو شویم که سالهاست در این حرفه فعالیت میکنند اما به تجربه کافی دست پیدا نکرده اند! چرا که در جست و جوی راه و روش های نوین مشاوره و برنامه ریزی برای داوطلبان کنکور نبوده اند و تلاشی برای افزایش سواد و علم خود نداشته اند. رک بگوییم اینطور آدم ها فقط دنبال گرفتن مبالغ سرسام آور و پر کردن جیبشان بوده اند نه به نتیجه رسیدن دانش آموزان!

بیشتر بخوانید: درد دل های یک مشاور متخصص کنکور

از این رو ملاکانتخاب بهترین مرکز مشاوره تخصصی کنکور را باید تغییر دهیم. در واقع باید ببینیم فردی که دارد در حوزه مشاوره تحصیلی و تخصصی کنکور کار میکند تا چه اندازه برای افزایش علم و سواد خود تلاش میکند تا چه اندازه خودش را در چالش های یادگیری قرار میدهد. قطعا کسی که خودش مدام در حال یادگیری باشد بسیار بهتر میتواند افراد دیگر را در زمینه یادگیری کمک کند.

مشاوره انتخاب رشته کنکور آکو در کرج - آموزش کار با نرم افزار های انتخاب رشته کنکور سراسری

تماس با مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو در کرج

 تلاش کنید مشاور تخصصی کنکوری را انتخاب کنید که تجربه های مختلف و چالش برنگیزی برای خود داشته اند و همچنان در تلاشند تا یادبگیرند و در مسیر خود پیشرفت کنند. نه کسانی که سالهاست در این حرفه حضور دارند اما در جریانات این مسیر پر فراز و نشیب قرار نگرفته اند.

آدرس: کرج، مهرشهر، بلوارشهرداری، ابتدای خیابان 200 پلاک 355

تلفن تماس: 02633408944

تلفن تماس: 02633405075

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو

مشاوره تخصصی برای کنکور لازمه؟

راستش اگر بخوایم حقیقت رو بگیم ، برای کسانی که اراده کافی و توانایی برنامه ریزی دقیق برای زندگی خودشون رو ندارن بله لازمه اما اگر خودتون به همه چیز درباره کنکور اشراف دارید و در زمان مناسبی برای درس خواندن شروع کرده باشید، مشاور میتواند فقط کاتالیزور فرایند موفقیت شما باشد.

بهترین مشاور تخصصی کنکور ایران کیست؟

بهترین مشاور کسی است که شما را به راهی که صلاح شماست راهنمایی کند و نه کسی که منافع خودش یا حرف دیگران را در نظر بگیرد. بهترین مشاور تخصصی کنکور ایران مشاوری است که بعد از تعهد به شما ، تا موفقیت بدون منت همراهتان باشد. بهترین مشاور با تجربه و همیشه درحال یادگیری است.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا