پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور منخیلی سبز

منابع مطالعاتی امتحان نهایی جامعه شناسی دوازدهم انسانی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

از آنجاییکه امتحانات نهایی شروع شده و خیلی از دانش آموزان به دنبال یک منبع کمک آموزشی و خوب برای تکمیل مطالعه شان هستند, قصد داریم تا تعدای از این کتاب ها را برایتان معرفی کنیم. در این مطلب کتاب هایی که برای امتحان نهایی جامعه شناسی به درد بچه های رشته انسانی می خورد را بررسی می کنیم.

اگر سوال درسی و مشاوره ای داشتید با مشاوران تحصیلی آکو در ارتباط باشید.

منابع مطالعاتی امتحان نهایی جامعه شناسی

جامعه شناسی از دیگر درس های مهم برای رشته انسانی است. تاثیر نمره این درس در امتحان نهایی, تاثیری غیر مستقیم و مهم در کنکور و رتبه تان خواهد گذاشت. پس علاوه بر مطالعه کتاب درسی بطور کامل خوب است که در کنار آن از یک کتاب کمکی نیز برای تقویت و بررسی سطح درسی تان استفاده کنید. در ادامه چند تا از منابع خوب برای مطالعه جامعه شناسی را مشاهده می کنید.

برای دیدن بهترین رشته های انسانی روی لینک کلیک کنید.

  • کتاب ماجراهای من و درسام جامعه شناسی خیلی سبز دوازدهم:

کتاب ماجراهای من و درسام جامعه شناسی خیلی سبز درسنامه کاملی دارد که با روند کتاب درسی اصلی پیش رفته است. تمام مطالب کتاب درسی را پوشش می دهد و با بیش از 750 سوال به دانش آموزان کمک می کند تا تسلط لازم را در حل سوالات جامعه شناسی بدست بیاورند.

ماجراهای من ودرسام جامعه شناسی

در انتهای کتاب ماجراهای من و درسام یک آزمون شبیه ساز امتحانی قرار گرفته که 20 نمره بارم بندی دارد. این سوالات به جمع بندی مباحث درسی کمک می کند. همچنین پاسخنامه هر سوال در کنار آن قرار گرفته تا بتوانید نقاط ضعفتان را بررسی کنید. قیمت این کتاب حدود 130 هزار تومان است.

  • کتاب شب امتحان جامعه شناسی دوازدهم خیلی سبز:

کتاب شب امتحان یکی از کتاب هایی است که بطور ویژه برای تمرین زمان امتحانات نهایی منتشر شده است. این کتاب شامل سوالات بسیار متنوعی است که مباحث درسی را پوشش می دهند و در 47 صفحه گردآوری شده است. آزمون های نوبت اول 4 تا هستند و بارم بندی شده اند.

امتحان جامعه شناسی دوازدهم

8 آزمون هم برای نوبت دوم و امتحان نهایی طراحی شده که حل این آزمونات تمرین خوبی قبل از امتحان جامعه شناسی است. بعد از 12 آزمون, پاسخنامه تشریحی و کامل قرار گرفته. در انتهای کتاب هم قسمتی با نام درسنامه وجود دارد که برای مرور و جمع بندی مطالب درسی است. قیمت کتاب شب امتحان جامعه شناسی حدود 35 هزار تومان می باشد.

  • کتاب غول امتحان جامعه شناسی مبتکران دوازدهم:

کتاب غول امتحان جامعه شناسی مبتکران هم از کتاب های قوی است که برای امتحان نهایی جامعه شناسی می توانید از آن استفاده کنید. این کتاب درسنامه ندارد و بر روی سوالات تمرکز بیش تری کرده است. کتاب غول امتحان جامعه شناسی بخشی به اسم ایستگاه های تمرین دارد.

غول جامعه شناسی دوازدهم

در این بخش سوالات امتحانی و نکات درسی در هر درس ارائه شده است. این کتاب هم برای جمع بندی مطالب درسی آزمونات بارم بندی شده دارد. پاسخنامه تشریحی کامل تمام سوالات هم در کتاب قرار گرفته. لازم به ذکر است که این کتاب را دبیران هم می توانند در کنار کتاب اصلی با دانش آموزان کار کنند. قیمت کتاب غول امتحان جامعه شناسی حدود 86 هزار تومان است.

  • کتاب گذرنامه جامعه شناسی دوازدهم مبتکران:

کتاب گذرنامه جامعه شناسی از کاربردی ترین کتاب های کمکی است. از این کتاب می توانید برای امتحان نهایی, کمک درسی و حتی کتاب کمکی برای کنکور استفاده کنید. درسنامه کامل با توضیحات هر مبحث در این کتاب قرار گرفته و بعد از توضیحات مثالی نیز برای فهم بیش تر آورده است.

جاامعه شناسی دوازدهم

بخشی از سوالات بصورت 4 گزینه ای در کتاب وجود دارد. تعداد این سواللات به بییش از 14 تا می رسد. سوالات تشریحی بلافاصله بعد از سوالات 4 گزیه ای می باشند که با نام درس آزمون شناخته می شوند. این سوالات 4 گزینه ای و تشریحی از هر مبحث درسی مطالعه تان را تکمیل می کند. قیمت کتاب گذرنامه جامعه شناسی مبتکران حدود 90 هزار تومان می باشد.

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا