پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

موفقیت در کنکور تجربی 1402

مشاوره و برنامه ریزی کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
4.8/5 - (51 امتیاز)

هیچ وقت برای موفقیت دیر نیست پس چه زیباست که زمان را برای داشتن یک آینده روشن و زیبا خرج کنیم! اگر قصد دارید موفقیت در کنکور تجربی 1402 را کسب کنید پس فرصت را غنیمت بشمرید. درست است که برای کسب رتبه قبولی در کنکور تجربی هیچ وقت دیر نیست اما برای اینکه در یک دانشگاه خوب درس بخوانید و یک رشته خوب را بتوانید انتخاب کنید باید به زمان توجه بیشتری کنید.

قطـره های کـوچـک آب، اقیانوس بزرگ را می سـازند؛ و دانه های کـوچـک شن، ساحـل زیبا را. لحظـه های کوتاه شاید بی ارزش به نظـر بـرسند، اما زنـدگی را می سازند!

برای شروع مطالعه برای کنکور 1402 تجربی بهترین زمان تابستان است پس اگر یازدهمی یا دهمی هستید سعی کنید که از این سه ماهه تابستان نهایت استفاده را بکنید و تمامی مطالبی را که در طول سال تحصیلی خوانده اید را در تابستان کاملا جمع کنید زیرا شما برای امتحانت مدرسه آماده شده اید و عملا نصف راه را رفته اید فقط کافی است در تابستان مطالب را برای خود جمع کنید. با مشاوره و برنامه ریزی کنکور در آکو، موفقیت خود را در کنکور 1402 تجربی تضمین کنید.

موفقیت در کنکور تجربی 1402 با مشاوره و برنامه ریزی کنکور سراسری آکو

شروع مطالعه کنکور 1402 تجربی

پس چی شد دوست من حواست باشه تابستونو از دست ندی! پس شروع کنکور از تابستون یکی از واجباته! شاید بگی امتحانارو خوندم و درسارو مرور کردم! این درست ولی درسا رو چجوری تو تابستون بخونم برای جمع بندی؟ نکته مهمی که باید بدونید برای اینکه در تابستون بتونید موفق باشید و نتیجه مطلوبی رو از این سه ماهه مهم بگیرید باید برنامه ریزی درستی برای شروع مطالعه کنکور از تابستان داشته باشید. این نکات برای شروع کنکور 1402 به شرح زیر است:

  • برنامه ریزی خوبی برای تابستون داشته باشید ، داشتن برنامه ریزی خوب نیاز به مشاور خوب دارید پس در انتخاب مشاور خوب دقت کنید.
  • درست درس بخونید یعنی چی؟ پراکنده درس نخونید از این شاخه به اون شاخه نپرید بین درس خوندن و تست زدن یه تعادل خاصی برای خودتون تعریف کنید که برای این کار هم مشاوره و برنامه ریزی کنکور میتونه بهتون کمک کنه.
  • یادت باشه تمرین حل کردن و تست زدن دوره ای به تثبیت اطلاعات توی ذهنت بهت خیلی کمک میکنی پس سعی کن تمرینای زیادی حل کنی.
  • برای منبع مطالعت حواست باشه که کتابت مهم ترین و بهترین منبع مطالعاتیته پس خوب خوب بخونش و تمرینای توشو با دقت و توجه به نکته هاش حل کن.
  • یادت باشه که تو منبع های مختلف غرق نشیاااا ! چون فقط سردرگم میشی و هیچ آورده ایی برات نداره برای هر درسی وقت بذار و برو تو کتاب فروشیا و کتابارو درق بزن ببین با کدوما راحتتری و ارتباط بهتری باهاش برقرار میکنی هر کدومو که انتخاب کردی اون بهترین منبع کنکور برای تو هستش.
  • بعد از اینکه درسا رو خوندید مهم ترین بخش مرور کردنه که یکی از بخش های خیلی مهم در مطالعه است پس یادت نره مرور و تو برنامت بذاری!
  • یه بخشی هم برای جبران مطالبی بذار که نخوندیش یا کمتر خوندی که برای انجام اینکه چجوری این قسمتای جبرانی رو بذاری یا اینکه چقدر در طول روز درس بخونی و چجوری بخونی بالا هم بهت گفتم مشاوره و برنامه ریزی کنکور با یک متخصص میتونه بهت کمک کنه. اگر نمیخوای مشاور داشته باشی، خرید دفتر برنامه ریزی کنکور هم میتونه خیلی کمکت کنه.
  • از هرچه بگذیرم سخن استراحت خوش تر است یادت باشه تو برنامت یه وقتایی هم برای تفریح خودت داشته باشی که خسته نشی و از همه مهمتر بی انگیزه نشی تو این وقتای استراحت برو برای خودت کلاس برو بیرون پارک و هر تفریحی که دوست داری انجام بده….

برای موفقیت در کنکور تجربی از چه پایه ایی شروع کنم؟

خب بریم سراغ پایه ها هر پایه ایی اهمیت خاص خودشو داره پس بهترین کار اینه که از دهم شروع بشه. چرا؟ چون پایه دهم مهم هستش و عملا پیش نیاز سالای بعده پس فهمیدن و خوندنش مهم میشه دیگه. اگه از پایه یازدهم شروع کنم چی میشه؟ خیلی بد میشه ؟ یعنی عقب افتادم؟

نه! اینجوری نیست. اگه یازدهمی هستی و نگران این موضوعی که دهم و از دست دادم ناراحت نباش از یازدهم شروع کن و بعد امتاحانا تو تابستون یازدهمو ببند بعد در طول سال اگه یه مشاور و برنامه ریزی خوبی داشته باشی راحت میتونی دهم و دوازدهمو و همچنین مرور یازدهمو انجام بدی پس نه ناامید بشو نه بی انگیزه!

دوسته من تو اگه میخوای حسابی تلاش کنی و نتیجه بگیری و همه اینا هر دو پایه رو همزمان ببر جلو که همزمان روی همه پایه ها مسلط بشی.

شروع کنکور 1402 تجربی

پیشنهاد آکو برای مشاوره کنکور 1402 تجربی

دوست من برای شروع مطالعه کنکور در تابستان سراغ فصلایی برو که:

  1. مهارت بیشتری روش داری.
  2. و تسلط خوبی روشون داری.

یا اگه فصل هایی رو شروع به خوندن کردی که ادامه داره یعنی ادامه اون فصل در پایه های دیگه هست حتما همه رو باهم بخون. کتاب های مبحثی و جامع میتونن این نیاز شما رو کاملا برطرف کنند. حواست باشه یه پایه یا یه درس و که تموم کردی بیخیالش نشیااااااااا!

مرور یادت نره! نخونی بذاری کنار بگی خب من تو تابستون همرو جمع کردم خوندم تموم شد اگه مرور نکنی عملا انگاری هیچ کاری تو سه ماهه تابستون نکردی. خب اینایی که گفتم برای بچه هایی بود که قصد دارن از تابستون شروع کنن خب اومدیم یکی این مقاله رو دیر خوند تکلیف چیه!

نگران  نباش. از مهر ماه شروع کن من گفتم بهترین زمان برای شروع تابستونه همین ! اما این دلیل نمیشه که اگه تابستون گذشت و تموم شد پیش خودت بگی خب پس من عقب افتادم هیچی نمیشم و تمام!

این اشتباهه که فکر کنیم اگه تابستونو از دست بدیم همه چیز خراب میشه دوست من تو میتونی با یه برنامه ریزی خوب از مهر شروع به درس خوندن بکنی و همه پایه هارو جمع کنی پس نترس که از تابستون شروع نکردم چی میشه به خودت اعتماد داشته باش و باور کن که میتونی ، این رمز موفقیت توست. اگر به فکر رتبه برتر شدنی ویدئو زیر رو ببین.

[aparat id=’XFhbg’]

موفقیت در کنکور تجربی 1402 از مهر ماه

خب حالا که خودتو باور کردی که میتونی هر چیزی که میخوای رو در عالم داشته باشی لازمه چندتا نکته ام در باره نحوه شروع مطالعه کنکور 1402 در مهر ماه بهت بگم. اولین قدم مشاور و برنامه ریزی درست و خوب و منظم که اگه اینو داشته باشی دیگه نگران قدمای بعدی نباش دوست من! البته این قدمم تکراری شده خیلی گفتم ولی چون مهمه دوباره میگم!

دومین قدم پیش رفتن با برنامه مدرسه یا آزمون های آزمایشی است. سومین قدم برای شروع کنکور 1402 تجربی از مهرماه و شروع سال تحصیلی، جلو بردن همزمان هر سه پایه در طول هفته است که البته بدون داشتن مشاوره و برنامه ریزی کنکور درست تقریبا غیرممکنه! چون شما درس های مدرسه را دارید، امتحانات و برنامه های درسی جدید هست، و در این حین باید دروس پایه یازدهم و دوازدهم هم مطالعه کنید.

چهارمین قدم از نظر من به عنوان مشاوره کنکور 1402 تجربی بدست آوردن مهارت برای زدن تست ها است و  پنجمین قدم داشتن منبع مناسب « که نحوه پیدا کردن منبع خوب رو بالا بهتون یاد دادم»! میدونم خیلی طولانی شد، اما به عنوان مشاوره و برنامه ریزی کنکور لازم میدونیم همه قدم هارو ریز به ریز بهتون بگیم.

ششمین قدم تمرین و تکرار و مرور و تست زنی است و  هفتمین قدم داشتن برنامه ریزی درست برای تفریح و استراحت به جا است. هشتمین قدم که این از همه مهمتره باور داشتن به خودت که میتونی اگر بخوااایی همین. مهم نیست از شروع مطالعه ات برای کنکور از مهرماه بوده یا از تابستون یا اصلا از بهمن ماه، تو تگه بخوای موفق میشی. مگه ندیدی رستگار رحمانی از بهمن تا کنکور رتبه 1 کنکور شد!

شروع کنکور تجربی 1401 از بهمن ماه به روش رتبه های برتر

خب حالا اگه یه نفر نه از تابستون شروع کرد نه از مهر تکلیف چیه؟ حااالا بیا ادامه بهت بگم که بازم امید هست! خب دوست من دیگه بجنب از شروع ترم دوم دیگه باید تلاش کنی یعنی از دی برنامه اتو بریزی و ترم اول رو جمع بندی کنی. شروع مطالعه کنکور از بهمن رو قوی استارت بزنی ولی دیگه اینبار واقعا به مشاوره و برنامه ریزی کنکور توسط یک متخصص نیاز داری. باور کن هزینه ای که میکنی بهت برمیگرده. اصلا اگه نمیخوای پیش منم بیای نیا ولی تروخدا برای آینده خودتم که شده از مشاور متخصص کنکور 1402 کمک بگیر.

پس با تمام قوا بیا وسط میدون که برای مسابقه آماده باشی. قدمایی که باید انجام بدی همون قبلیاست فقط یه چیزی بهش اضافه میشه اونم اینکه ما پیش رومون نوروزه که این تعطیلات نوروز حکم برگ برنده رو داره پس از این تعطیلات نهایت استفاده رو بکن. بهترین برنامه ریزی برای عید کنکور داشته باشید.

شروع و مشاوره کنکور 1402 تجربی برای موفقیت در کنکور

مشاوره و برنامه ریزی کنکور تجربی

شاید تا به امروز سردرگم بودی و دنبال مشاوره کنکور 1402 تجربی از این ور به اونور سر میخوردی! اما از امروز به بعد حواست رو به برنامه ریزی که میخوای بکنی جمع کن! همه نکاتی که یه مشاور میخواد درباره شروع کنکور 1402 تجربی بهت بگه رو در اختیارت گذاشتم چون باور دارم که آموزش رایگان مشاوره و برنامه ریزی میتونه ختی به موفقیت یکی از شماها کمک کنه و این منو عمیقا خوشحال میکنه.

برای ارتباط مستقیم با مشاور متخصص برنامه ریزی کنکور میتونید با شماره 02633408944 یا 09025646234 تماس بگیرید و یا اینستاگرام مرکز مشاوره کنکور آکو را دنبال کنید. برای دانلود آخرین جزوات کاربردی کنکور و مطالب انگیزشی نیز کانال تلگرام کنکوری مهندس حاجکرم را فالو کنید.

پریا

پریا واعظی هستم مشاوره تحصیلی و دانشجوی رشته بیوتکنولوژی هستم. اینجا سعی می کنم هر راهی که بلدم رو برای کمک به شما رفقا معرفی کنم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا