پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

نحوه برگزاری امتحانات نهایی

سه وزارتخانه علوم، بهداشت و آموزش و پرورش با سازمان سنجش در خصوص برگزاری امتحانات نهایی همکاری دارند.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

رئیس سازمان سنجش در خصوص برگزاری امتحانات نهایی گفت : سه وزارتخانه علوم، بهداشت و آموزش و پرورش با سازمان سنجش در خصوص برگزاری امتحانات نهایی باید همکاری لازم را داشته باشند، در ادامه این خبر با تیم آکو همراه باشید.

نحوه برگزاری امتحانات نهایی

دکتر عبدالرسول پورعباس طبق مصوبه دولت سیزدهم گفت : کلیه مراکز وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کلیه مراکز وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کلیه مراکز وابسته به آموزش و پرورش برای برگزاری امتحانات نهایی به سازمان سنجش همکاری می کنند.

امتحانات نهایی در دی ماه 1401 و خرداد ماه 1402 تنها برای پایه دوازدهم برگزار می شود و داوطلبانی که می خواهند برای ترمیم معدل نیز اقدام کنند باید برای دروس این پایه آماده شوند.

برخی تجهیزات برای برگزاری این آزمون ها نیاز می باشد که سازمان سنجش قرار است با بودجه سال آینده به صورت وام این تجهیزات را خریداری نمایند، این تجهیزات برای ایجاد امنیت برگزاری امتحانات بسیار حائز اهمیت می باشد.

اینستاگرام مرکز مشاوره اکو در کرج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا