پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

نحوه برگزاری کنکور ۱۴۰۲

آزمون سراسری 1402 مانند 1401 برگزار خواهد شد.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

با تایید سازمان سنجش آموزش کشور و تایید رئیس جمهور اوضاع بر این قار شد که آزمون سراسری سال 1402 نیز مانند آزمون سراسری 1401 برگزار شود، در ادامه این خبر با مرکز مشاوره تخصصی آکو همراه باشید تا در جریان نحوه برگزاری کنکور ۱۴۰۲ قرار گیرید.

تا چندی پیش قرار بر تغییراتی در نحوه برگزاری ازمون سراسری در سال 1402 بود، حذف دروس عمومی – برگزاری کنکور دو بار در سال و … از تغییراتی بود که برای آزمون سراسری سال 1402 تعیین شده بود، اما به دلیل آماده نبودن زیرساخت های موجود این تغییرات لغو و قرار بر این شد تا این تغییرات در سال های بعد اجرایی شود.

نحوه برگزاری کنکور ۱۴۰۲

در چندین روز گذشته داوطلبان آزمون سراسری 1402 در سردرگمی زیادی به سر می بردند، زیرا داوطلبان باید در جریان اینکه چه دروسی را مطالعه کنند قرار بگیرند تا بتوانند کنکور مطلوبی را پشت سر بگذارند.

در تاریخ 21 تیر ماه 1401 سازمان سنجش و آموزش کشور این خبر را به طور رسم اعلام کرد که کنکور سراسری 1402 به شیوه سال های گذشته برگزار خواهد و اگر تغییراتی هم باشد بسیار جزئی خواهد بود و آمادگی داوطلبان را مختل نمی کند.

این تغییرات در آینده در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام خواهد شد و در سایت آکو نیز اطلاع رسانی می شود.

تغییرات ازمون سراسری از سال 1403 به بعد اجرایی خواهد شد که جزئیات آن نیز در همان سال اعلام می شود تا داوطلبان بتوانند با توجه به شرایط موجود برای این آزمون آمادگی پیدا کنند.

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا