پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

نمونه سوال دینی دهم درس 1 سخت

به این نوشته امتیاز دهید

نمونه سوال دینی دهم درس 1 سخت یک مجموعه سوال انتخابی از پایه دهم می باشد که برای دانش آموزان پایه دهم و کنکوری ها طراحی شده است. این نمونه سوالات تماماً توسط تیم مشاوره تحصیلی آکو طراحی شده اند. شما پس از این آزمون می توانید سطح خود را در این درس بسنجید. تیم مشاوره تحصیلی آکو همواره در حال اضافه کردن و تکمیل نمونه سوال های جدید در سایت آکو می‌باشد.

تعداد سوالات این آزمون 25 و مدت زمان حدودی برای آن 18 دقیقه می باشد.

نمونه سوال دینی

در این بخش نمونه سوال دینی دهم درس 1 سخت را برای شما عزیزان قرار داده‌ایم. شرکت در آزمون دینی دهم به شما کمک می‌کند شناختی نسبی نسبت به آمادگی خود در دروس پیدا کنید. هم چنین شما با شرکت در آزمون‌ها نقاط ضعف و قوت خود را می‌یابید و می‌توانید برای ساعات مطالعه خود برنامه ریزی بهتر و کامل‌تری داشته باشید.

دهم 28

بودجه بندی دینی در کنکور 99

تعداد سوالات درس دین و زندگی در کنکور سراسری 25 عدد است. سوالات درس دینی از کتاب های دینی دهم، دینی یازدهم و دینی دوازدهم جمع آوری شده اند. تقریبا 36 درصد سوالات کنکور از کتاب دینی دهم، 32 درصد از کتاب دین و زندگی یازدهم و 32 درصد نیز از کتاب دینی دوازدهم انتخاب می‌شود. بودجه بندی سوالات دینی در کنکور تقریبا به صورت زیر است:

  • دین و زندگی دهم: 9 سوال
  • دین و زندگی یازدهم: 8 سوال
  • دین و زندگی دوازدهم: 8 سوال

تیم مشاوره تحصیلی مهندس حاج کرم

نمونه سوال دینی دهم درس 1 سخت یک نمونه آزمون‌ انتخابی از پایه دهم می‌باشد. اگر قبولی در کنکور و بهترین دانشگاه‌های کشور هدف شماست و می‌خواهید با ورود به دانشگاهی معتبر و انتخاب رشته‌ای مناسب آینده شغلی خود را به بهترین شکل بسازید، تیم مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی آکو به مدیریت مهندس حاج کرم در کنار شما خواهد بود. ما به شما کمک می‌کنیم تا در مهم‌ترین سال زندگی‌تان، بهترین خود را اجرا کنید و عالی‌ترین نتیجه را بگیرید.

شما می‌توانید برای ارتباط با برترین مشاوران کشور با شماره 02633408944 ارتباط برقرار کنید. تیم مشاوره تحصیلی مهندس حاج کرم اینجا حضور دارند تا پاسخگوی سوالات شما باشند. همچنین می‌توانید سوالات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
دینی
پایه :
دهم
رشته:
ریاضی و تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
25
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا