پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

معرفی دانشگاه های کشور سراسری، آزاد، پیام نور و غیرانتفاعیدانشگاه های سراسری

آموزش و پرورش و کنکور

وزیر آموزش پرورش کنکور را عامل انحراف نظام آموزشی می داند.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش کنکور را یک مساله در نظام آموزشی می داند، از نظر این فرد دانش آموز باید بتواند در مسیر نظام آموزشی به درستی حرکت کند، یوسف نوری در رابطه با تغییراتی که قرار است در کنکور ایجاد شود نظر مثبتی دارد، در ادامه این خبر با مرکز مشاوره آکو همراه باشید.

آموزش و پرورش و کنکور

وزیر جدید آموزش و پرورش می گوید، اموزش و پرورش کار خود را به درستی انجام می دهد و آموزش عالی برای پذیرش داوطلبان خود باید بتواند کار خود را انجام دهد، وی در رابطه با این مساله افزود که در تمام جهان دانشگاه ها مدارک داوطلب را دریافت می کنند و از به افراد مختلف چند فرد را به عنوان دانشجو در دانشگاه خود می پذیرد.

حواشی کنکور در کشور ما و در دیگر کشورها باعث می شود انگیزه داوطلبان کاهش پیدا کند، ناعدالتی در نظام آموزشی رخ دهد و داوطلبان نتوانند در دانشگاهی با سطح علمی متناسب خود پذیرفته شوند، کنکور در ایران به صورت 4 گزینه ای برگزار می شود و در برخی کشور های دیگر لزوما این سوالات 4 گزینه ای نیستند.

نوری در ادامه گفت کنکور نظام آموزشی کشور را به انحراف می کشد و در مورد این موضوع باید چاره اندیشی شود.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته آکو در کرج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا