پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

واکسیناسیون دانش آموزان

اجبار واکسیناسیون دانش آموزان، آری یا خیر؟

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

ویروس کرونا از اسفند 1398 در کشور ما شیوع پیدا کرد، بسیاری از فعالیت های اجتماعی به دلیل حفظ سلامت مردم حذف شد، مدارس و دانشگاه ها به صورت غیر حضوری برگزار شدند، حتی امتحانات نیز به صورت غیر حضوری انجام شد، اما از اواخر سال 1400 با واکسیناسیون دست جمعی شیوع این ویروس رو به کاهش رفت و فعالیت های اجتماعی تا حدودی به روال قبل بازگشت، در این خبر با تیم آکو همراه باشید تا در جربان واکسیناسیون دانش آموزان قرار گیرید.

واکسیناسیون دانش آموزان

چندین ماه است که فعالیت های تحصیلی و شغلی افراد جامعه مانند گذشته به صورت حضوری برگزار می شود، مدارس کلاس های خود را به صورت حضوری برگزار می کنند، امتحانات تمامم پایه ها نیز به صورت حضوری برگزار شد.

سخنگوی  آموزش و پرورش در این راستا گفت که بیش از 90 درصد فرهنگیان دوز دوم واکسن و بیش از 50 درصد آن ها دوز سوم واکسن خود را دریافت نموده اند، 80 درصد دانش آموزان متوسطه نیز دوز دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

در این چند ماه اوضاع تا حد زیادی کنترل شده بود و حتی فوتی های کرونا به صفر نیز رسیده بود، اما در حال حاضر کرونا در حال افزایش می باشد و بسیاری از افرادی که واکسیناسیون خود را کامل نکرده اند در معرض خطر هستند.

اما حال بحث واکسیناسیون اجباری دانش آموزان در میان است، بسیاری از دانش آموزانی که سن کم تری دارند واکسیناسیون نشده اند، اما بحث واکسیناسیون برای دانش آموزان اجباری نیست و مدارس در هر صورتی موظف به ثبت نام دانش آموزان هستند.

ستاد ملی کرونا تا به امروز مصوبه ای در خصوص اجبار واکسیناسیون دانش آموزان برای حضور در مدارس ارائه نداده است و دانش آموزان می توانند با تا زمانی که همچین مصوبه ای ارائه نشده است بدون اجبار به واکسیناسیون در مدارس حضور یابند.

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا