پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

نتایج انتخاب رشته بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

پیرو اطلاعیه ای که در خصوص اعلام نتایج دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد (استعدادهای درخشان) دانشگاه آزاد مننتشر شده است داوطلبان از 10 صبح روز یکشنبه 20 تا روز سه شنبه 22 شهریور ماه سال 1401 می توانند به سامانه آموزشیار به نشانی edu.iau.ac.ir مراجعه کنند و ثبت نام خود را به صورت مجازی انجام دهند، در ادامه این خبر با مرکز اکو همراه باشید.

پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد

این نوع انتخاب رشته مختص استعدادهای درخشان می باشد که بدون این که در آزمون کارشناسی ارشد شرکت نموده باشند انتخاب رشته خود را انجام دادند، نتایج این ازمون بر روی سایت اصلی دانشگاه آزاد www.azmoon.org قرار گرفته است و داوطلبان می توانند با مراجعه به این سایت از نتیجه انتخاب رشته خود مطلع شوند.

داوطلبانی که در این نوع پذیرش، در یکی از دانشگاه های آزاد انتخابی خود پذیرفته شده اند باید به سایت درج شده در متن فوق مراجعه نمایند و در خصوص زمان ثبت نام در دانشگاه اطلاعات دقیق را به دست آورند، راهنمای ثبت نام نیز در این ادامه آورده شده است، مطالعه این راهنما برای داوطلبان الزامی می باشد.

دانلود راهنمای پذیرفته شدگان دوره بدون آزمون (استعدادهای درخشان) کارشناسی ارشد ناپیوسته گروه های پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۱

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا