پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

معرفی مدارس و موسسات

کدام آموزشگاه های کنکور را انتخاب نکنیم؟

بررسی ویژگی های آموزشگاه های کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

از آنجایی که آزمون کنکور آزمونی سرنوشت ساز در کشورمان می باشد، که به نوعی آینده تحصیلی و شغلی دانش آموزان را رقم می زند، سالیان سال است که دانش آموزان کنکوری برای شرکت در این آزمون می کوشند تا با راهنمایی اساتید در آموزشگاه های کنکور با شیوه ها و نکات تست زنی و نکات کنکوری آشنا شوند و نهایت بهره علمی خود را به کار گیرند تا به سوالات این آزمون برای کسب رتبه های برتر پاسخ دهند.

لزا در این مسیر با توجه به رقابت های زیاد و نیاز دانش آموزان به کلاس های آموزشی و راهنمایی اساتید به ویژه در دروس تخصصی که نیاز به راهنمایی بیشتر علاوه بر اساتید مدرسه وجود دارد، رقابت آموزشگاه های کنکوری نیز افزایش یافته است و آموزشگاه های کنکور با استاندارد های لازم در سطح کشور تاسیس شده اند تا با توجه به تعداد زیاد داوطلبین، تمام دانش آموزان بتوانند از این امکان بهره مند شوند.

انتخاب آموزشگاه های کنکور

نکات انتخاب یک آموزشگاه کنکور مناسب

باید توجه داشته باشید که با توجه به بازار کار موجود، برخی آموزشگاه های کنکور ممکن است با تبلیغات پوچ از اعتماد دانش آموزان سوءاستفاده کنند یعنی با وجود دریافت هزینه های بالا در ارائه کیفیت مطلوب کوتاهی کنند، یا از اسم اساتید کنکور نا معتبر استفاده کنند تا توجه شما را به خود جلب کنید. در ادامه این مطلب بیشتر به بررسی نکات مهم در انتخاب یک آموزشگاه کنکور می پردازیم و سعی می کنیم تا برای سوالات زیر پاسخی جامع و مفید ارائه کنیم:

  • آیا شرکت در کلاس کنکور مفید و الزامی است؟
  • مزایای شرکت در کلاس کنکور چیست؟
  • چگونه از کلاس های کنکور بیشترین بهره را ببریم؟

انتخاب یک آموزشگاه مناسب از میان تعداد زیادی از آموزشگاه های کنکور موجود و فعال در زمینه مشاوره کنکور و آموزش دانش آموزان بسیار مهم است، چرا که اگر آموزشگاه مناسبی را پیدا و انتخاب نکنید ممکن است موفقیت شما در کنکور و انتخاب رشته رقم نخورد و ادامه تحصیل شما یکسال به تعویق بیوفتد.

البته لازم به ذکر است که همه چیز به تلاش و جدیت اراده یک دانش آموز بر میگردد تا بتواند به نتیجه مطلوبی دست یابد و بخواهد که به برنامه ریزی مطالعه خود پایبند بماند و پیشرفت کند، اما شرایط محیطی و تاثیر انتخاب بهترین اساتید کنکور و محیط آموزشی در ایجاد انگیزه در دانش آموزان در راه این پیشرفت بسیار مهم است.

بنابراین باید به دقت تحقیق کنید تا در انتخاب آموزشگاه دچار اشتباه نشوید. قبل از انتخاب یک آموزشگاه و اقدام به شرکت در کلاس ها شرایط خود را در نظر بگیرید:

  • آیا شرایط مطالعه شخصی مناسبی ندارم؟
  • آیا به تنهایی نمی توانم مطالب درسی را جمع بندی کنم؟
  • برای دریافت نکات تست زنی و شیوه های مطالعه به راهنمایی حضوری اساتید نیاز دارم؟

پس از پاسخ به این دست سوالات می توانید تصمیم بگیرید که شرکت در این کلاس ها برای شما واجب است یا خیر؟

انتخاب آموزشکاه کنکور استاندارد

به یاد داشته باشید که شرکت در چندین کلاس کنکور اصلا پیشنهاد نمی شود! زیرا اتلاف وقت و هزینه ی زیادی را به همراه دارد و این عوامل باعث می شود برای شرکت در کلاس کنکور به طور کلی دچار تردید شوید. پس وقت و هزینه خود را تنها برای شرکت در کلاس کنکوردروسی صرف کنید که برایتان مناسب تر و الزامی باشند. همچنین اگر هر روز در مدرسه هستید شرکت در کلاس های کنکور برای شما گزینه مناسبی نیست.

اگر در درس خواندن ضعیف هستید و نیاز دارید برای همه دروس دوازدهم از کلاس کنکور کمک بگیرید، پیشنهاد میکنم به مدرسه کنکور کرج سری بزنید و برای سال دوازدهم و وقتی که کم دارید یک فکر اساسی بکنید.

ویژگی های یک آموزشگاه کنکور استاندارد

شرکت در کلاس های یک آموزشگاه کنکور تنها در صورتی مفید فایده واقع خواهد شد که نتیجه ی یادگیری و پیشرفت خود را در آزمون ها و تراز خود مشاهده کنید، همچنین خودتان علاقه و انگیزه بیشتری برای یادگیری پیدا کنید و مطالعه مطالب درسی به روش و برنامه ریزی آن آموزشگاه را مفید بدانید.

اعتماد به کلاس های کنکور نه تنها پس از مشاهده حضوری کلاس ها بلکه با مشاهده آمار قبولی دانش آموزان سال های گذشته و سابقه تدریس و تجربه اساتید میسر خواهد شد. موسسه ای مناسب است که در آن کادری منسجم و حرفه ای با هدف پیشرفت دانش آموزان و با آرامش فکری در محیطی صمیمی و مناسب کار کنند و به کار خود از نظر زمانبندی و فعالیت کافی پایبند باشند.

برای مشاهده حضوری کلاس ها جهت بررسی کیفیت و گرفتن ارتباط با اساتید، معمولا آموزشگاه ها جلساتی رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می دهند تا برای ادامه شرکت در کلاس ها مطمئن شوید.

مزایای شرکت در کلاس کنکور

یادگیری سریع و فشرده
چارت آموزشی روشن و برنامه ریزی دقیق
آشنایی با تکنیک های متفاوت و هدفمند
امکان جمع بندی و رفع اشکال
امکان سطح بندی و شخصی سازی آموزش دروس تخصصی

آیا میتوانیم بدون شرکت در کلاس کنکور در آزمون سراسری کنکور موفق شویم؟

قبولی در رشته مورد علاقه و در دانشگاهی مناسب هدف اصلی دانش آموزان است، برای اینکار ممکن است خیلی از دانش آموزان بخواهند به صورت شخصی و بدون شرکت در کلاس ها مطالعه کنند و یا به دلیل هزینه های بالا و نبود فرصت نتوانند در این کلاس ها ثبت نام کنند، باید بگوییم در صورتی که مشکل زمانی داشته باشید می توانید از کلاس کنکور آنلاین بهره مند شوید اما در هر صورت مطالعه فردی برای آزمون کنکور هم امری غیر ممکن نیست.

بسیاری از رتبه های برتر سالهای گذشته بدون شرکت در کلاس کنکور و با مطالعه و برنامه ریزی شخصی خودشان توانسته اند رتبه مناسبی کسب کنند. همچنین امروزه با وجود انواع کتاب ها و پکیج های آموزشی یادگیری و تست زنی برای داوطلبین کنکور سراسری کار ساده تری شده است که به قبولی دانش آموزان در تمام رشته ها و شاخه های تجربی، انسانی و ریاضی کمک می کند.

مشاوره کنکور

مشاوره تحصیلی و کلاس کنکور

تیم مشاورین آکو در آموزشگاه پرسا با سال ها تجربه و دقت در انتخاب اساتید و پشتیبان های درسی انواع کلاس ها و دوره های آموزشی را برگزار میکند، برای شرکت در کلاس های آنلاین و حضوری در آموزشگاه کنکور می توانید با مشاورین ما از طریق کانال تلگرام مشاوره کنکور و یا اکانت اینستاگرام مشاوره کنکور در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا