پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

کلاس کنکور جنجالی

کلاس کنکوری که باعث ناراحتی بسیاری از مردم شد.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

سال کنکور سال بسیار پر اهمیتی برای داوطلبان می باشد، داوطلبان در سال کنکور پر از استرس و نگرانیدر مورد نحوه عملکرد خود می باشند و رفتار اطرافیان می تواند روی ان ها بسیار تاثیرگذار باشد، نقش اساتید نیز در این برهه بسیار پر رنگ می باشد، متاسفانه یکی از افرادی که برای داوطلبان کنکوری کلاس های درسی برگزار می کند رفتار بسیار ناخوشایندی را با آن ها داشته است، در ادامه این خبر با مشاوران تیم اکو در رابطه با حواشی کنکور همراه باشید.

رفتار زننده این دبیر مستقیما اعتماد به نفس داوطلب کنکوری را نشانه گرفته است، تحقیر و توهین توامان با هم، آن هم در جمع باعث شکستن غرور دانش آموز خواهد شد، تشویق دانش آموز به خودکشی آن هم در سن نوجوانی ممکن است در ذهن آن ها بذر انجام این کار کاشته شود.

با دیدن رفتار این دبیر به این نتیجه می رسیم که اخلاق حرفه ای در هر کاری بسیار پر اهمیت می باشد، این گونه رفتارهای اشتباه ممکن است ضربه های بسیار سهمگینی را در پی داشته باشد، بنابراین دقت به نحوه رفتار با دانش آموزان بسیار پر اهمیت می باشد و از کنار این ادبیات نباید به آسانی عبود کرد

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته آکو در کرج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا