پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

گروه آموزشی ماز

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
4.5/5 - (27 امتیاز)

صفر تا صد گروه آموزشی  ماز  را از سفیر ماز در کرج بخواهید:

ماز موسسه‌ای آموزشی در ایران می‌باشد که در زمینه کنکور و آموزش فعالیت می‌کند. شاید شما نام این موسسه آموزشی را کمتر شنیده باشید و آشنایی چندانی با آن نداشته باشید؛ گروه آموزشی ماز علت کمتر شنیده شدن نام مؤسسه‌اش را تبلیغات کم تلویزیونی می‌داند.

چراکه ماز معتقد است با گرفتن هزینه کمتر از دانش‌آموزان این فرصت را در اختیار تعداد بیشتری از افراد قرار می‌دهد که بتوانند از محتواهای آموزشی موسسه کنکور ماز استفاده کنند در نتیجه سود کمی که از فروش محصولات ماز برای مؤسسه به جا می‌ماند به هزینه تبلیغات گسترده تلویزیونی نمی‌رسد!

این درحالی است که کیفیت بالای محصولات آموزشی ماز در سالیان گذشته بارها به ما ثابت شده است و حتی در سال 1402 پرهام مصطفوی رتبه 1 کنکور هم در اولین مصاحبه خود گفت که در مجموعه ماز آزمون های آزمایشی شرکت کرده است.

در این مقاله می‌خواهیم با این برگزار کننده کلاس های پایه و کنکور یعنی موسسه آموزشی ماز بیشتر آشنا شویم. با مشاوره تخصصی کنکور آکو همراه باشید تا بهترین ها را برای کنکور خود پیدا کنید.

همه چیز درباره موسسه آموزشی ماز و آزمون های جمع بندی و آزمایشی آموزشگاه و گروه اموزشی کنکور ماز را در مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو بخوانید

سوابق آموزشگاه ماز

گروه آموزشی ماز حدود 8 سال است که در زمینه آموزش و کنکور فعالیت می‌کند و برای اولین‌بار توسط تیمی از دانشجویان پزشکی شیراز تشکیل شد.

این گروه آموزشی در حال حاضر دارای محصولات متفاوتی همچون آزمون‌های کشوری آنلاین، کلاس‌های آنلاین، همایش، جزوه، کلاس‌های نکته و تست، کتاب‌های کمک‌آموزشی و … می‌باشد که از کیفیت آموزشی بالایی برخوردار هستند.

تمامی فعالیت‌های این مؤسسه از ابتدای تأسیس به شکل آنلاین بوده و همه گروه آموزشی ماز را به‌عنوان یک موسسه یا آموزشگاه کنکور آنلاین می‌شناسند. البته که با خرید دوره های آنلاین مجموعه ماز، جلسات سیو شده کلاس های قبلی دوره را نیز دارید یعنی تا حدودی میتوانی ان را یک پکیج آموزشی آفلاین نیز در نظر گرفت.

موسسه ماز پکیج‌های آموزشی متنوعی دارد که با هزینه‌ای کمتر به داوطلبان کنکور ارائه می‌دهد به‌علاوه هزینهٔ مناسب گروه آموزشی ماز معمولاً کد تخفیف‌های ویژه‌ای را در اختیار خریداران قرار می‌دهد که به‌راحتی قابل‌استفاده است و کمک می‌کند تا دانش‌آموز بتواند پکیج دلخواه خود را تهیه کند.

در ادامه به معرفی پکیج‌ها و خدمات گروه آموزشی ماز می‌پردازیم. مشاوره تخصصی کنکور آکو، نمایندگی رسمی ماز همراه شما از شروع کنکور تا دانشگاه است.

مشاوره تحصیلی آکو

خدمات گروه آموزشی ماز

اولین محصولی که گروه آموزشی ماز ارائه داد، آزمون‌های آنلاین بود که در ابتدای تأسیس موسسه کنکور ماز تعداد کمی شرکت‌کننده در این آزمون‌ها شرکت می‌کردند. پس از کسب نتایج قابل‌قبول شرکت‌کننده‌های آزمون ماز، این گروه آموزشی تصمیم گرفت تا خدمات گسترده‌تری در زمینه آموزش به داوطلبان ارائه دهد و تلاش کرد تا این خدمات را با بهترین کیفیت به دانش‌آموزان عرضه کند.

لازم به ذکر است دیگر محصولات این مؤسسه همچون آزمون‌ها دارای کیفیت مطلوبی می‌باشند و این روز ها به عنوان یکی از بهترین آزمون های آزمایشی شناخته میشوند. این خدمات ارائه شده در آموزشگاه کنکور ماز شامل موارد زیر میشود:

  • کلاس آنلاین کنکور
  • کلاس های نکته و تست
  • آزمون های آنلاین
  • آزمون های جمع بندی کنکور
  • همایش های جمع بندی
  • کتاب های آموزشی گروه ماز

از آنجا که خدمات گروه اموزشی موسسه کنکور ماز به صورت انلاین است ، دانش آموزان با تهیه اشتراک الماس ماز می‌توانند تا انتهای سال تحصیلی از تمامی خدمات گروه آموزشی ماز استفاده کند که این اشتراک در حال حاضر شامل 75 درصد تخفیف می‌باشد.

قیمت پکیج های آموزشی ماز نسبت به سایر مجموعه های آنلاین کمتر است اما مشکل دوره های ماز عدم ارائه درس به درس این دوره های آموزشی است. یعنی الان دیگر شما نمیتوانید ریاضی استاد کرمی را جداگانه ثبت نام کنید یا کلاس زیست استاد فرهمندنیا را به صورت تکی خریداری نمایید.

قیمت کلاس های آموزشگاه ماز سال 1402

کلا آموزشگاه ماز در ابتدای شروع سال تحصیلی جدید یعنی در تابستان هر سال برای محصولا آموزشی خود تخفیف در نظر میگیرد و این تخفیف به مرور کمتر و هزینه دوره ها به هزینه اصلی پکیج نزدیک تر میشود.

مثلا در تابستان سال 1402 هزینه کلاس های طرح الماس ماز حدود 6 میلیون تومان بود درحالی که قیمت واقعی پکیج الماس 27 میلیون تومان تخمین زده شده است. اما حالا با کم شدن درصد تخفیف، حدودا 10 میلیون برای خرید دوره های طرح الماس باید هزینه کنید.

هزینه کلاس های پایه های دهم و یازدهم تا ابتدای مهرماه، حدود 5 میلیون بود و از اوایل مهر طرح ویژه پکیج های اشتراکی چند ساله به دوره های آموزشگاه ماز اضافه شده است. قیمت کلاس های کنکور ماز برای سه سال دبیرستان حدود 13 میلیون است.

شما میتوانید دوره های آموزشی عادی را هم به تفکیک هر پایه از مجموعه آموزشی ماز خریداری کنید. البته دوره های عادی به دو دسته کلاس+آزمون و آزمون آزمایشی تنها تقسیم میشوند. حدود قیمت هرکدام در آذر 1402 به ترتیب حدود 6 میلیون و 2 و نیم میلیون است.

تمامی هزینه های مذکور قیمت حدودی محصولات مجموعه آموزشی ماز در آذر ماه 1402 است و احتمال افزایش قیمت ها وجود دارد. ضمنا هنگام خرید آنلاین محصول، 9درصد مالیات بر ارزش افزوده نیز به قیمت ها اضافه میشود.

برای خرید با استفاده از کد تخفیف از مجموعه ماز میتوانید با شماره های 0263340894402633406346 تماس بگیرید.

کلاس آنلاین کنکور ماز

کلاس‌های کنکور آنلاین ماز از سال 95 با درس زیست آنهم فقط برای کنکور کار خود را شروع کردند اما در حال حاضر کلاس‌های آنلاین برای همه دروس تخصصی و عمومی برای همه رشته های نظری در هر سه پایه متوسطه دوم برگزار می‌شود.

البته تغییر دیگری که دوره های آموزشی ماز با سال های قبل کرده اند، ارائه دوره ها به صورت پکیج های تعیین شده است و در وبسایت رسمی این مجموعه، ارائه دوره ها به صورت تکی انجام نمیشود.

از جمله ویژگی‌های خوب این کلاس‌های آنلاین می‌توان به ضبط کلاس‌ها اشاره کرد؛ در واقع کلاس‌های ضبط شده پس از برگزاری کلاس به‌صورت آنلاین روی سایت گروه آموزشی قرار می‌گیرند و دانش‌آموزان در صورت نیاز می‌توانند بارها و بارها کلاس را ببینند.

همچنین در کلاس‌های کنکور آنلاین امکان پرسش‌وپاسخ برای دانش‌آموزان برقرار است و دانش‌آموز می‌تواند سر کلاس اشکالات خود را بپرسد و به شرط انتخاب درست استاد برای هر درس بتواند بعد از کلاس با آمادگی کامل سراغ تست زنی برود.

یکی از نوآوری های مجموعه آموزشی ماز، فروش اشتراک دوساله و سه ساله برای دهمی ها و یازدهمی ها است که میتوان این ویژگی را یکی از ویژگی های مثبت کلاس های آموزشی ماز در نظر گرفت.

پکیج الماس در مجموعه ماز

اساتید کلاس های ماز

همانطور که همیشه گفته ایم و حتی در هنگام معرفی اساتید هم به آن اشاره کردیم، مجموعه آموزشی ماز روی کیفیت محصولات ارائه شده تمرکز میکند تا اسامی اساتیدی که قرار است دوره ها را ارائه دهند.

مجموعه ماز برای کلاس های دروس تخصصی بیشتر روی اساتید تمرکز کرده است. این درحالی است که مجموعه تاملند به عنوان رقیب ماز برای همه دروس(بجز رشته انسانی) حداقل از یک استاد به نام استفاده کرده است.

اساتید کرمی، رحمانی، هادیان‌فر و فرهمندنیا معروف ترین اساتید برای دوره های کنکوری ماز هستند. برای رشته انسانی هم استاد ترابی و استاد یگانه معروف ترین اساتید این مجموعه هستند.

معرفی اساتید ماز

کلاس‌های نکته و تست کنکور ماز

کلاس‌های نکته و تست کنکور ماز تا قبل از کرونا تنها به‌صورت حضوری برگزار می‌شد و خروجی این کلاس‌ها بسیار قابل‌تأمل بود و غالب دانش‌آموزانی که در این کلاس‌ها شرکت کرده بودند به گفته موسسه توانستند درصدهای بسیار خوبی در کنکور در درس زیست به دست آورند.

در سال‌های گذشته این کلاس تنها برای درس زیست و به‌صورت حضوری برگزار می‌شد اما هم اکنون کلاس‌های کنکوری نکته و تست ماز به شکل آنلاین و برای همه دروس برگزار می‌گردد.

وبسایت تخصصی گروه آموزشی ماز

همایش جمع بندی موسسه ماز

همایش‌های جمع بندی نیز در ماه‌های نزدیک به کنکور برگزار می‌شود و هدف از این همایش‌ها جمع بندی و دسته‌بندی‌کردن مطالب و نکات مهم در ذهن دانش‌آموز می‌باشد و پیش‌بینی سؤالات کنکور نیز در این همایش‌ها انجام می‌شود. این محصول نیز برای دانش‌آموزانی که در طول سال در آزمون‌های موسسه آموزشی کنکور ماز شرکت کردند به‌صورت رایگان می‌باشد.

پروژه جمع بندی ماز

در میان داوطلبان کنکور متأسفانه افرادی هستند که نمی‌توانند با برنامه آزمون‌های پیش روند و یا به هر دلیلی بخشی از سال تحصیلی را برای مطالعه از دست می‌دهند. البته پروژه جمع بندی آموزشگاه کنکور ماز هم برای دانش‌آموزان قوی و هم برای دانش‌آموزانی است که اهمال‌کاری داشته‌اند! هدف اصلی این محصول جمع بندی مطالب است که از نیمه دوم سال تحصیلی آغاز می‌شود.

کلا روز های جمع بندی کنکور روز های مهمی هستند چون اگر دانش آموز قوی هم باشید و دروس کنکور را در طول سال خوب خوانده باشید، نداشتن یک جمع بندی کامل و مرور مطالب میتواند باعث شود که در روز کنکور مطالب یادآوری نشود.

البته که داشتن مشاور برای دوران جمع بندی انتخابی است که بسیاری از رتبه های برتر کنکور 1402 در مصاحبه هایشان گفته اند.

آزمون آنلاین در آموزشگاه کنکور ماز

موسسه ماز را می‌توان به‌عنوان بزرگ‌ترین برگزارکننده آزمون آنلاین در سطح کشور دانست و در حال حاضر جامعهٔ آماری آن حدود 50 هزار نفر می‌باشد و اکثر شرکت‌کنندگان از نفرات برتر و دانش‌آموزان ممتاز هستند.

آزمون های ماز در سال 1402-1403 به صورت اختصاصی برای کنکور های اردیبهشت و تیر برگزار میشود و آزمون ها از تیر ماه شروع شده است. جمعا 21 مرحله آزمون در طول سال برگزار میشود و برای دانش آموزانی که از ابتدای تابستان ثبت نام کرده اند، آزمون های تابستان (7مرحله) آزمون های هدیه در نظر گرفته میشود.

به‌گفتهٔ خود موسسه در آزمون‌های ماز سیاهی‌لشکر وجود ندارد! سطح سؤالات آزمون‌های ماز بسیار در سطح کنکور و استانداردهای کنکور است و میزان شباهت آزمون‌ها با کنکور بسیار بالاست. از ویژگی های مثبت آزمون های آزمایشی ماز:

  • عدم امکان تقلب در زمان برگزاری آزمون
  • استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی سوالات در سطح کنکور
  • درسنامه کامل و پاسخنامه های فوق تشریحی
  • قرار گرفتن پاسخنامه آزمون ها در سایت 2 ساعت بعد از آزمون
  • برنامه راهبردی ویژه و هماهنگ با اکثر آزمون های آزمایشی
  • کارنامه های ویژه ماز

کارنامه های آزمون های ماز چگونه است؟

آزمون های ماز کارنامه های ویژه خود را ارائه میدهد. این کارنامه ها به تفکیک برای هر درس و مبحث ارائه میشود. یعنی شما یک کارنامه به تفکیک درصد های هر درس نسبت به سایر داوطلبان و تراز پاسخگویی کلی، بررسی روند دانش آموز در طول آزمون هایی که شرکت کرده است به صورت درس به درس، معادل سازی تراز با کنکور و تخمین رتبه کلی باتوجه به درصد های کسب شده جزو ویژگی های خاص کارنامه های آزمون های آزمایشی ماز هستند.

تمامی کارنامه های آزمون های آزمایشی ماز قابل دریافت به صورت فایل پی دی اف میباشند و باتوجه به 10 سال سابقه کاری و تطابق زیاد سوالات ماز و کنکور، میتوان انتظار داشت که دانش آموزان هم از شرکت در آزمون های ماز راضی باشند.

آزمون جمع بندی گروه آموزشی ماز

آزمون‌های جمع بندی ماز طبق همهٔ آزمون‌های جمع بندی در ماه‌های نزدیک به کنکور برگزار می‌گردد و حالت شبیه‌ساز کنکور دارد. درصورتی‌که دانش‌آموز در طول سال تحصیلی در آزمون‌های ماز شرکت کرده باشد می‌تواند به‌صورت رایگان در آزمون‌های جمع بندی شرکت کرده و سطح علمی خود را ارزیابی کند.

البته آزمون های جمع بندی سنجش در بین دانش آموزان محبوب تر است و تقریبا میتوان گفت همه داوطلبان با انتخاب هر آزمون سالیانه ای برای آزمون های جمع بندی، سه آزمون آخر سنجش را انتخاب میکنند.

بررسی سطح سؤالات آزمون‌های ماز

یکی از مواردی که دانش‌آموزان برای انتخاب آزمون بسیار به آن توجه می‌کنند سطح سؤالات و استانداردهای رعایت شده در آزمون است. در ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که آزمون ماز در سال‌های گذشته تنها در درس زیست برگزار می‌شد اما در سال‌های اخیر آزمون‌های ماز شامل همهٔ دروس می‌شوند.

نکتهٔ بسیار ویژه در رابطه‌ با آزمون‌های ماز این است که امسال تیم ماز برای آزمون‌ها 2 نمونه سؤال طراحی می‌کند. یکی از نمونه سؤالات با عنوان آزمون ماز عادی و دیگری با عنوان آزمون ماز پلاس شناخته می‌شود.

آزمون ماز عادی شامل سؤالاتی با سطح و استانداردهای کنکور است. تنوع سؤالات در این آزمون بالاست و شامل سؤالات ساده، متوسط و سخت می‌شود. اما آزمون ماز پلاس برای دانش‌آموزان با سطح درسی بالا مناسب‌تر می‌باشد.

در واقع سؤالات ماز پلاس برای افرادی طراحی می‌شود که می‌خواهند خود را به چالش بکشند و با سؤالات سخت خود را محک بزنند. این موضوع میتواند نکته مهمی برای انتخاب آزمون های جمع بندی یا آزمایشی ماز باشد. با مشاوره تخصصی کنکور پرسا ، بهترین را انتخاب کنید.

کتاب‌های گروه آموزشی ماز

گروه آموزشی ماز خود دارای انتشارات اختصاصی نمی‌باشد و کتاب‌های این گروه آموزشی در برترین انتشارات کشور در زمینه کنکور یعنی گاج و خیلی سبز به چاپ می‌رسد که معمولاً منابع رتبه‌های برتر کنکور از این دو انتشارات می‌باشد. برای مثال کتاب زیست آی‌کیو و میکرو طبقه‌بندی گاج تألیف شده توسط گروه آموزشی ماز بوده‌اند و همچنین کتاب زیست خیلی سبز نیز توسط تیم ماز نوشته شده است.

گروه آموزشی ماز تألیفات دیگری در درس شیمی در انتشارات خیلی سبز داشته است که از استقبال خوبی برخوردار بوده است. برخی از جزوه ها مثل جزوه زیست طلایی ماز صرفا در سایت موسسه آموزشی ماز قابل خریداری بوده است و منتشر نشده است. اما بسیاری از محصولات این گروه آموزشی نیز به عنوان یک منبع معتبر کنکور در بازار عرضه شده اند. لیست برخی از کتاب‌های منتشر شده از موسسه آموزشی ماز:

  • شیمی یازدهم نردبام خیلی سبز
  • شیمی دوازدهم نردبام خیلی سبز
  • مسائل شیمی خیلی سبز
  • آزمون پلاس شیمی مهر و ماه
  • شیمی جامع میکرو گاج
  • تست زیست جامع ماز انتشارات خیلی سبز
  • زیست پایه خیلی سبز
  • چند کنکور تجربی
  • چند کنکور ریاضی

جزوه زیست طلایی آموزشگاه ماز

جزوه زیست طلایی در فروشگاه ماز قابل‌خرید می‌باشد و در این جزوه تمام نکات لازم برای درس زیست کنکور آمده است و شما را از خواندن هر کتاب دیگری بی‌نیاز می‌کند و البته نباید فراموش کرد که منبع اصلی همه دروس کتاب‌های درسی می‌باشند و مطالعه کتاب‌های درسی را نباید کنار گذاشت.

در این جزوه سؤالات آزمون‌های برگزار شده ماز نیز جمع‌آوری‌شده و برای تکمیل و تثبیت یادگیری به دانش‌آموز کمک می‌کند. هرچند ما در مشاوره تخصصی کنکور آکو درباره نکات انتخاب بهترین منابع کنکور صحبت مفصلی داشته ایم.

پکیج‌های موجود در آموزشگاه کنکور ماز همراه با قیمت

سعی کردیم در یک جدول پکیج‌های موجود در گروه آموزشی ماز همراه با قیمت آنها جمع‌آوری کنیم تا بیشتر با کلاس های آموزشی گروه ماز آشنا شوید. لازم به ذکر است این پکیج‌ها در موسسه آموزشی و کنکور  ماز شامل تخفیف هستند تا همه دانش‌آموزان بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

  • پکیج طلایی ماز شامل آزمون همهٔ دروس + کلاس جامع سالیانه+ کلاس حل تست پیشرفته
  • پکیج نقره‌ای ماز شامل آزمون‌های همهٔ دروس+ کلاس حل تست پیشرفته
  • پکیج برنزی ماز شامل آزمون‌های همهٔ دروس + کلاس جامع سالیانه

البته این پکیج های طلایی و نقره ای پکیج های سال های گذشته مازی بودند و امسال کلاس ها فقط دو شرایط پکیج الماس کنکوری، پکیج الماس با اشتراک دو و سه ساله و پکیج های عادی دارند.

طرح حکمت ماز

گروه آموزشى ماز‌  امکان ثبت نام فرزندان کارکنان، بازنشستگان و مستمری بگیران نیروهای مسلح از طریق حکمت کارت و دریافت یارانه آموزشی را  فراهم نموده است.

مشاوره تخصصی کنکور آکو

آموزشگاه کنکور پرسا با نام تجاری آکو ، با برگزاری کلاس های کنکور آنلاین و حضوری ، آزمون های آزمایشی آنلاین و آزمون های جمع بندی را با بهترین کیفیت برگزار میکند.

اما هدف از معرفی آموزشگاه کنکور و موسسه آموزشی ماز در این مقاله این بود که به شما عزیزان اطلاعات کافی و حق انتخاب بدهیم و به روز ترین مطالب را در اختیار شما قرار بدهیم.

مشاوره های حضوری آکو با حضور سهیل حاج کرم ، مشاور برتر کنکور در سال های گذشته ، نتایج فوق العاده ای را برای دانش آموزان به همراه داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا