پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

جزوه خلاصه درس و نمونه سوالات هویت اجتماعی

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
4/5 - (4 امتیاز)

روز شنبه مورخ 21 خرداد ماه 1401 امتحان نهایی درس هویت اجتماعی پایه دوازدهم برگزار میشود. از آنجایی که این درس، جزو منابع کنکور نیست، احتمالا بیشتر دانش آموزان ترجیح میدهند وقت کمتری برای مطالعه آن بگذارند. به همین دلیل بود که تصمیم گرفتیم جزوه هویت اجتماعی دوازدهم را در وبسایت تخصصی مشاوره و برنامه ریزی کنکور آکو قرار دهیم.

در این جزوه 33 صفحه ای ، همه 10 فصل کتاب هویت اجتماعی دوازدهم به صورت تایپی و مشخص بررسی شده اند. علاوه بر درسنامه مشخص و توضیحات کافی درباره هر درس، نمونه سوالات هویت اجتماعی دوازدهم نیز در این جزوه جای گرفته است. جزوه درسنامه و نمونه سوال هویت اجتماعی دوازدهمی که ما در اختیار شما قرار داده ایم، کاملا مناسب شب امتحان و برای داوطلبانی میباشد که به علت کمبود وقت یا بی اهمیت بودن درس در کنکور، نمیخواهند وقت زیادی برای جمع بندی درس هویت اجتماعی دوازدهم بگذارند.

البته حل کردن نمونه سوالات امتحانات نهایی سال های گذشته، میتواند بهترین راه برای آمادگی باشد اما جزوه نیز میتواند تا حدود زیادی شما را به هدفتان نزدیک کند.

البته میتوانید از نمونه سوالات هویت اجتماعی دوازدهم در جزوه پی دی اف هویت دوازدهم، به عنوان محک میزان یادگیری و همچنین مرور سریع شب امتحانی نیز استفاده کنید. برای دانلود سایر جزوه های جمع بندی کنکور و یا دانلود کتاب های درسی به بخش جزوات وبسایت تخصصی مشاوره و برنامه ریزی کنکور سراسری آکو مراجعه کنید.

و یا برای دریافت روزانه اخبار و جزوه های کنکور عضو کانال تلگرام مرکز مشاوره کنکور آکو شوید. و با شماره 02633408944 تماس بگیرید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
هویت اجتماعی
پایه :
دوازدهم
رشته:
تجربی-ریاضی-انسانی
مبجث
جامع
حجم:
حدود 5 مگابایت
طراح جزوات:
ناشناس
قیمت:
رایگان
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا