پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزش موازنه شیمی

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
به این نوشته امتیاز دهید

جزوه موازنه شیمی برای دانش اموزان رشته ریاضی و تجربی، با خوانش جزوه موازنه شیمی شما میتوانید مبحث موازنه خود را قوی کنید و هم در کنکور و هم در امتحان نهایی از پس آن بر بیایید. همانطور که میدانید این بخش برای کنکور بسیار مهم است زیرا در کنکور از موازنه هم به تنهایی و هم در سوالات دیگر سوال می آید و بنابر این شما اگر نتوانید مبحث موازنه را خیی خوب مسلط باشید باعث میشود تا علوه بر این که سوالاتش را نتوانید جواب بدهید سوالات دیگر که وابسته به موازنه نیز است را هم نمیتوانید جواب دهید.

دانلود جزوه موازنه شیمی

با دنبال کردن اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو شما میتوانید سوالات و تست های بیشتر را در اختیار داشته باشید همچنین تیم مشاوره اکو در ایستاگرام و تلگرام خود جزوات و هرگونه اطلاعاتی مربوط به کنکور را در اختیار شما میگذارد که شما میتوانید از آنها استفاده کنید و گام هایی بزرگی به سوی کنکور و دانشگاه های برتر ایران بردارید.

3 3

برای دریافت لینک جزوه موازنه شیمی به پایین صفحه مراجعه کنید.

آموزش مبحث موازنه شیمی

مشاوران و مدرسان کنکور آموزشگاه پرسا علاوه بر این که به شما در کنکور شمک میکنند در قبولی در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی نیز به شما کمک میکنند و شما میتوانید در هر سنی ثبت نام کنید و پایه خود را قوی کنید. تیم مشاوره تحصیلی اکو برای افرادی که در شهر های دیگر ساکن هستند میتوانید به صورت آنلاین مشاوره دهد و کمک های بسیاری به دانش آموزان برای کنکور بکنند.

در این بخش در مورد موازنه شیمی و نکات مهم آن صحبت میکنیم.

  • جزوه موازنه شیمی دارای 4 صفحه است. جزه ای کوتاه ولی در عین حال جامع
  • این جزوه دارای 3 سوال است.
  • در تمام مثال ها تمام نکات مهم مربوط به موازنه گفته میشود.
  • تمام مراحل موازنه را بررسی میکنیم.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو این سوال را در اختیار شما قرار داده است تا شما در این بخش حسابی مسلط شوید و گام بزرگی برای کنکور بردارید. مهندس حاج کرم مدیر آموزشگاه پرسا اینجا کنار شماست تا با خوانش این مطالب بتوانید موفقیت خود را در کنکور بدست آورید.

جزوه موازنه شیمی
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
شیمی
پایه :
دهم و یازدهم
رشته:
تجربی و ریاضی
مبجث
شیمی موازنه
حجم:
2 مگابایت
طراح جزوات:
ناشناس
قیمت:
رایگان
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا