پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

کارت ورود به جلسه آزمون سراسری 1401

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

آزمون سراسری سال 1401 در تاریخ 8 تا 11 تیر ماه برگزار خواهد شد، داوطلبان پنج گروه آزمایشی (ریاضی – فیزیک ، علوم تجربی ، علوم انسانی ، هنر و زبان) در این 4 روز در جلسه کنکور حاضر شده و برای ورود به دانشگاه حاضر خواهد شد، در ادامه با مرکز مشاوره تخصصی آکو همراه باشید تا با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری آشنا شوید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری 1401

کارت ورود به جلسه آزمون سراسری 1401 به همراه راهنمای کارت ورود به جلسه در سایت سنجش بارگزاری شده است و داوطلبان با ورود به سایت sanjesh.org می توانند کارت ورود به جلسه آزمون خود را در هر گروه پنج آزمایشی دریافت نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون سراسری 1401

داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه باید سریال ثبت نامی – کد رهگیری یا شماره پرونده خود را به همراه داشته باشند و با استفاده از یکی از چهار روشی که در سایت سنجش گذاشته شده است کارت خود را دریافت نمایند.

داوطلبان اگر شماره سریال – کد رهگیری یا شماره پرونده خود را فراموش کرده اند می توانند با ورود به سیستم سازمان سنجش و پس از آن ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب اینکه در چه آزمونی شرکت می کنند به اطلاعات خود در این زمینه دست پیدا کنند.

در راهنمای کارت ورود به جلسه آزمون سراسری می توانید با نحوه دریافت کارت آزمون – زمان پاسخگویی به سوالات – تعداد سوالات – پاسخنامه و … آشنا خواهید شد.

همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ویرایش اطلاعات نیز ممکن می شود، داوطلبان می توانند زمان دریافت کارت ورود به جلسه، اطلاعات خود را دقیق بررسی نموده و در صورت مغایر بودن اطلاعات، آن ها را اصلاح نمایند و پس از اصلاح کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

اینستاگرام مرکز مشاوره تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا