پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست آمار یازدهم جبر مجموعه ها

به این نوشته امتیاز دهید

تست آمار یازدهم جبر مجموعه ها برای دانش اموزان رشته ریاضی فیزیک، شما میتوانید با حل این تست ها خود را به چالش بکشید و بفهمید چقدر روی درس تسلط دارید. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و تلگرم تیم مشاوره اکو تست های مشابه تست آمار یازدهم جبر مجموعه ها و تست از دروس دیگر را در اختیار خود داشته باشید همچنین با دنبال کردن تیم اکو در فضای مجازی میتوانید جزوه های درسی و ویدیو های انگیزشی مهندس حاج کرم را در اختیار خود داشت باشید.

دانلود تست آمار یازدهم جبر مجموعه ها

تست آمار یازدهم جبر مجموعه ها دارای 200 سوال می باشد و همه سوالات پاسخنامه تشریحی و کلیدی دارند. شما میتوانید بعد از حل سولات به پاسخنامه مراجعه کنید و پاسخ های خود را با پاسخنامه کلیدی چک کنید همچنین اگر در راه حل تست ا ایراد اشتید میتوانید به پاسخنامه تشریحی مراجعه کنید و راه حل تست را ببینید تا ایرادات خود را برطرف کنید. شما میتوانید سوالات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

و احتمال 6

برای دریافت لینک آمار و احتمال یازدهم جبر مجموعه ها به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

آمار و احتمال یازدهم جبر مجموعه ها

بودجه بندی در کنکور به شما کمک میکند تا شما بفهمید هر درس را چقدر باید مطالعه کنید و چقدر بهتره زمان بگذارید. همانطور که میدانید شما باید از پس این درس در کنکور بر بیایید و کاملا روی درس تسلط کافی داشته باشید بنابران با بودجه بندی راحت تر میتوانید برنامه ریزی کنید. بودجه بندی آمار و احتمال یازدهم جبر مجموعه ها به صورت زیر است.

  • آمار و احتمال کنکور دارای 7 سوال میباشد با تراز 13 درصدی
  • مبانی ریاضی: دارای 3 سوال
  • احتمال: دارای 2 سوال
  • آمار: دارای 2 سوال می باشد.

نکات مهم جبر مجموعه ها

  1. زیر مجموعه ها: تعداد زیر مجموعه های یک مجموعه ی n عضوی بابر است با 2 به توان n.
  2. افراز مجموعه: اگر مجموعه A را به زیر مجموعه های ناتهی طوری تقسیم کنیم که هیچ دوتایی اشتراک نداشته باشند و اجتماع تمام آنها مجموعه A شود این زیر مجموعه ها را یک افراز مجموعه A می گویند.
  3. متمم: اگر متمم در اجتماع اثر کند، آن را تبدیل به اشتراک خواهد کرد و آگر متمم در اشتراک اثر کند، آن را به احتماع تبدیل می کند.
  4. اشتراک و اجتماع: اشتراک هر مجموعه یا متممش برابر با تهی و اجتماع آن ها مساوی با مجموعه مرجع یعنی U خواهد شد.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاووره تحصیلی اکو با مدرست مهندسس حاج کرم اینجا کنار شماست تا به شما در مهم ترین سال زندگیتان کمک کنند. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی ما هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین مشاوره داشته باشید و با برنامه هایی که از جانب مشاوران فوق العاده ما کسب میکنید به درجات بالا در کنکور برسید، اگر هدف شما قبولی در دانشگاه های برتر ایران است باید بگم این آموزشگاه کمک شایانی میتواند به شما بکند.

سال کنکور یکی از سرنوشت ساز ترین سال های زندگی هر کسی است بنابراین شما باید انتخاب خیلی درستی داته باشید و مشاوران برتر و قابل اعتمادی را انتخاب کنید.

مشاوره برنامه ریزی کنکور 1401
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
آمار و احتمال مبحث جبر مجموعه ها
پایه :
یازدهم
رشته:
ریاضی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
200
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا