پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

اساتید ماززندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد فروغ تیموریان جامعه شناسی ماز

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

استاد فروغ تیموریان همراه با تیم کم طرفدار انسانی است و جامعه شناسی کنکور تدریس میکند. ظاهرا در کنکور انسانی آنقدر بی توجهی موج میزند که باوجود مافیای سخت گیر کنکور، خانم ها هم توانسته اند در تدریس کنکوری نام آشنا شوند. همانطور که میبینید استاد تیموریان جامعه شناسی و استاد چینی ساز اقتصاد ماز را به دست گرفته اند و بسیار هم موفق عمل میکنند.

معمولا در رقابت سرسختانه تدریس کنکوری،(برخی) اساتید آقا با اعتماد بنفس کاذبی که دارند و بی شوخی با حاشیه سازی هایی که در کلاس میکنند میتوانند خانم ها را به راحتی کنار بزنند و این باعث افتخار است که در کلاس های رتبه های برتر ماز اساتید خانم هم به چشم میخورند!

مظلوم واقع شدن کنکور انسانی درمیان اساتید، نشر کتاب های کمک درسی، تنوع آموزشی و حتی کیفیت آموزشی در بهترین آموزشگاه های کنکور به وضوح دیده میشود. در این میان مجموعه آموزشی ماز در ارائه کلاس های آنلاین برای دروس تخصصی کنکور انسانی کم نگذاشته است و از بهترین اساتید ممکن برای آموزش استفاده کرده است.

استاد تیموریان جامعه شناسی ماز را تدریس میکند و باتوجه به تجربه استاد و رضایت دانش آموزان از کلاس های ایشان میتوان تلاش ماز را تا حد زیادی مثمر به ثمر دانست. درباره روش تدریس و سابقه تدریس فروغ تیموریان ماز در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد. نمونه تدریس استاد تیموریان جامعه شناسی را در مجموعه آنلاین آیکلاس میتوانید در ویدئو زیر ببینید.

جزئیاتی از زندگینامه شخصی و تحصیلی استاد فروغ تیموریان جامعه شناسی

خب خیلی طبیعی است که با وجود فرهنگ عجیب و غریبی که درباره سن و سال خانم ها در ایران وجود دارد، استاد فروغ تیموریان نیز زیاد علاقه ای به فاش کردن سن دقیق خودش نداشته باشد اما ظاهرا این معلم زبر دست چهل و چند ساله است و آنطور که در صفحه اینستاگرام او منتشر شده است، تولد او اسفند ماه است. استاد فروغ تیموریان اصالتا اهل شهررضا اصفهان هستند و ذاتا طبع شاعرانه و لطیفی دارند.

استاد تیموریان متاهل است و دو دختر زیبا متولد اردیبهشت دارد و رابطه بسیار صمیمی با دخترانش دارد که البته باتوجه به روحیه لطیف او اصلا غیرعادی نیست. سن دقیق (خاطره و آتوسا) فرزندان فروغ تیموریان مشخص نیست اما به نظر میرسد حدود 15 الی 17 ساله باشند. در زیر تصویری خانوادگی از این استاد را در شهر صفهان همراه با همسر و فرزندانشان مشاهده میکنید.

استاد فروغ تیموریان جامعه شناسی

اگر بخواهیم کمی از زندگینامه شخصی استاد تیموریان(که فامیلی اصلی وی نجما تیموریان است) فاصله بگیریم و به رزومه کاری و تحصیلی وی بپردازیم باید بگوییم که بهتر است فروغ تیموریان را دکتر تیموریان بنامیم چرا که این بانوی فرزانه دکتری جامعه شناسی از یکی از برترین دانشگاه های تهران دارد و از سال 1368 تدریس جامعه شناسی را شروع کرده است.

البته شخصیت فروتن این استاد هرگز به وی اجازه نداده است که مثل خیلی از فارغ التحصیلان دکتری مدرک تحصیلی اش را بالاتر از شخصیت خودش بداند.

استاد فروغ تیموریان علاوه بر تدریس کنکوری جامعه شناسی، تدریس به عنوان معلم رسمی آموزش و پرورش مدارس برتر کشور(شاهد، تیزهوشان و برخی مدارس غیرانتفاعی نمونه کشوری) و تدریس دانشگاهی جامعه شناسی تخصصی، در تالیف کتاب ها و تست های مجموعه های مختلف نیز فعالیت پررنگی دارد. فعالیت به عنوان سرگروه جامعه شناسی استان تهران و تدریس در دوره های ضمن خدمت نیز در سابقه کار استاد تیموریان جامعه شناسی به چشم میخورد.

سوابق کاری استاد تیموریان جامعه شناسی

همانطور که گفته شد فروغ تیموریان جامعه شناسی را در مرحله اول به عنوان یک معلم مدرسه و در رده دوم به عنوان استاد کنکوری و استاد دانشگاه و دوره های ضمن خدمت تدریس میکند. پس با این حساب دانش آموزان فروغ تیموریان درباره تدریس تشریحی و مفهومی جامعه شناسی در کلاس های این استاد نیاز به نگرانی ندارند.

درحال حاضر که درباره استاد تیموریان جامعه ماز میخوانید این استاد در مجموعه های آنلاین دیگری همچون آیکلاس، موسسه شما، تیوا، بام تست، آین, و چند مجموعه حضوری در شهر های قزوین و تهران نیز فعالیت میکند. استاد تیموریان جامعه شناسی را در مدرسه تلویزیونی ایران که از شبکه 4 منتشر میشود نیز به صورت تخصصی تدریس میکند و شاگردان استاد فروغ تیموریان از وی به عنوان بهترین استاد تدریس جامعه شناسی یاد میکنند.

شاید در بسیاری از نظر سنجی های مافیایی کنکور نام استاد تیموریان در تبلیغات ویژه(مثل استاد مدنی) اساتید کنکور انسانی نباشد اما باتوجه به نتایجی که دانش آموزان کنکوری فروغ تیموریان گفته اند، این استاد در تدریس مفهومی جامعه شناسی و حل تست های مطابق با کنکور بسیار موفق عمل کرده است.

فروغ تیموریان به عنوان متخصص در تدریس و تست زنی جامعه شناسی در انتشارات های بنامی همچون گاج، مهروماه، مرآت، گلواژه و … به عنوان مولف بیش از 65 جلد کتاب فعالیت دارد. همچنین طراحی تست های آزمون های آزمایشی قلمچی، گاج، ماز،خیلی سبز، گزینه دو و … نیز در سوابق کاری استاد فروغ تیموریان جامعه شناسی دیده میشود.

استاد تیموریان جامعه شناسی

کلاس های استاد تیموریان جامعه ماز را بررسی کنیم

استاد تیموریان در کلاس هایش نه خیلی شوخ طبع است نه خیلی جدی که بچه ها از کلاس زده شوند. در کل درس جامعه شناسی درس خیلی مفهومی است که تا دانش آموز اصل قضیه را درک نکند نمیتواند تست بزند یا بدون راهنمایی نکات ریز و دقت طلب این درس را درک کند.

استاد تیموریان در کلاس های آنلاین جامعه شناسی اش توضیحات کافی را درباره نظریه های متنوع موجود در درس جامعه شناسی میدهد. جالب است که این استاد در تدریس خود دیدگاه های شخصی و بیشتر از سطح کتاب را به دانش آموزان ارائه میدهد.

شاید اگر بخواهیم نقطه ضعف کلاس های استاد تیموریان جامعه ماز را نام ببریم کم بودن تعداد تست های حل شده است. البته این تست زنی ها تا حدی در کلاس انجام میشود و حتی بسیاری از این تست ها در سطح کنکور هم هستند اما به عنوان یک استاد کنکوری، تست های بیشتر از اینها از وی انتظار میرود.

به هرحال ثبت نام کلاس های استاد فروغ تیموریان برای بچه های ضعیف و متوسط به شدت توصیه میشود و میتواند برای بچه هایی که تشریحی درس میخوانند فوق العاده باشد اما اگر به دنبال یک کلاس تست محور با ارائه تکنیک های کنکوری هستید، این کلاس به درد شما نمیخورد و قرار است یک ساعت و نیم کسل کننده را هدر بدهید.

اگر در درس جامعه شناسی قوی هستید و مففاهیم را بلدید فقط تست بزنی و از کتاب های سطح بالاتری استفاده کنید!

ثبت نام کلاس های فروغ تیموریان ماز

برای ثبت نام کلاس های کنکور انسانی ماز میتوانید از طریق وبسایت رسمی مجموعه ماز اقدام به ثبت نام آنلاین کنید و یا برای ثبت نام با 9درصد تخفیف ثبت نام از طریق نمایندگی های رسمی ماز اقدام کنید. برای ارتباط با نمایندگی رسمی مجموعه ماز در کرج شماره 02633408944 تماس بگیرید.

هزینه کلاس های آنلاین مجموعه ماز که به عنوان مجموعه محبوب رتبه های برتر شناخته میشود در حال حاضر به ازای همه دروس عمومی و تخصصی و آزمون های آنلاین این مجموعه 9 میلیون تومان است و بعد از ثبت نام پنل کاربری شخصی شما برای انتخاب استاد و استفاده از قابلیت های بارگزاری تکالیف و ارتباط با استاد فعال میشود.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا