پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست ادبیات دوازدهم درس 4

به این نوشته امتیاز دهید

تست ادبیات دووازدهم درس 4 برای دانش آموزان رشته تجربی و انسانی و ریاضی میباشد و شما میتوانید با حل این تست هها خود را به چالش بکشید همچنین این تست ها به شما کمک میکند تا بتوانید تسلط خود را نسبت به درس پیدا کنید. شما میتوانید برای دریافت مطالب بیشتر توییتر مشاوره تحصیلی اکو و آپارات تیم مشاوره اکو را دنبال کنید.

دانلود تستت ادبیات دوازدهم درس 4

تست ادبیات دوازدهم درس 4 دارای پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و شما میتوانید بعد از حل تست ها جواب خود را با پاسخنامه کلیدی چک کنید و درصد خود را حساب کنید علاوه بر آن اگر در تستی ایراد داشته باشید میتوانید با چک کردن و خوانش توضیحات پاسخنامه تشریحی ایرادات خود را برطرف کنید. در ادامه در مورد بودجه بندی ادبیات در کنکور صحبت میکنیم.

3 12

برای دریافت لینک تست ادبیات دوازدهم درس 4 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

ادبیات دوازدهم درس 4

بودجه بندی ادبیات دوازدهم درس 4 به صورت زیر میباشد.

  • لغات: دارای 3 سوال
  • زبان فارسی: دارای 5 سوال
  • تاریخ ادبیات: دارای 1 سوال
  • قرابت معنایی: دارای 9 سوال
  • آرایه های ادبی: دارای 4 سوال
  • املا: دارای 3 سوال میباشد

همانطور که میبینید بخش قرابت معنایی و زبان فارسی دارای سوالات بیشتری میباشد و شما میتوانید با تمرکز کردن روی این بخش ها درصد خیلی بالایی را برای خود در کنکور کسب کنید. بخش قرابت معنایی علاوه بر این که دارای سوالات زیادی میباشد نسبت به بخش های دیگر آسان تر نیز هست و شما میتوانید به راحتی از پس آن بر بیایید.

تیم مشاوره تحصیی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم اینجا کنار شماست تا به شما کمک کند در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید و بتوانید به موفقیت زیادی را در این بخش ها بدست آورید. همچنین شما میتوانید در زمینه های انتخاب رشته و یا مهاجرت تحصیلی نیز با تیم مشاوره تحیلی اکو در ارتباط باشید و با مشاوره هایی که به شما میدهند روز به روز به اهدافتان نزدیک تر شوید.

تحلیل ادبیات کنکور ۱۴۰۰ تجربی از لحاظ آماری
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
ادبیات درس 4
پایه :
دوازدهم
رشته:
ریاضی و تجربی و انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
33
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا