پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست اقتصاد بودجه و امور مالی دولت

به این نوشته امتیاز دهید

تست اقتصاد بودجه و امور مالی دولت برای دانش آموزان سال دهم رشته انسانی میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به سوالت به چالش بکشید. تیم مشاوره تحصیلی اکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما بتوانید با حل این تست ها گام های مثبتی به سمت کنکور بردارید. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود داشته باشید.

دانلود تست اقتصاد بودجه و امور مالی دولت

تست اقتصاد بودجه و امور مالی دولت دارای 250 سوال به همراه پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و شما میتوانید بعد از حل تست اقتصاد به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنید و بفهمید چقدر روی درس تسلط داشتید همچنین میتوانید اگر تسلط کافی روی سوالات نداشتید با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش تست های آن تمام ایرادات خود را برطرف کنید. این تست ها به شما کمک میکند تا شما بتوانید آشنایی لازم را روی سوالات کنکور بدست آورید همچنین باعث میشود آمادگی لازم را برای امتحانات نهایی پیدا کند.

4

برای دریافت لینک تست اقتصاد و امور مالی دولت به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

اقتصاد بودجه و امور مالی دولت

در این قسمت توضیحاتی مربوط به نکات تست اقتصاد بودجه و امور مالی دولت را به شما عزیزان میدهیم.

  • انواع روش های شروع کسب وکار ازنظر سازمان تولید: 1.کسب و کار شخصی 2.کسب و کار شراکتی 3.کسب و کار شرکت 4.کسب و کار تعاونی 5.کسب و کار غیر انتفاعی و خیریه
  • شراکت: شراکت، کسب و کاری متعلق به دو نفر یا بیشتر است که شریک نامیده می شوند؛ هرکدام هم متناسب با سهمشان در سود کسب و کار سهیم اند. کسب و کار شخصی شما، مشابه بیشتر کسب و کارهای شراکتی کوچک، مانند برخیا ز مغازها، رستورانها و پیمانکاران است. 
  • معایب کسب و کارهای شراکتی: افزایش برخی هزینه ها جهت تنظیم قرارداد و مشاوره حقوقی با وکیل، مسئولیت نامحدود در مقابل بدهی ها و دعاوی،آزادی عمل محدود تر افراد و تصمیم گیری سخت تر به دلیل لزوم توافق شرکا
  • نوع کسب و کار شرکت: پیچیده ترین نوع کسب وکار شرکت است. شرکت کسب و کاری است که خودش هویت قانونی دارد؛ یعنی قانون با یک شرکت، مشابه با یک فرد و یا انسان رفتار می کند و یک شرکت شخصیت حقوقی دارد. برای مثال، یک شرکت می تواند دارایی داشته باشد، با دیگر شرکت ها یا افراد وارد قرارداد شود و حتی علیه آنها شکایت کند و مورد شکایت قرار بگیرد. دارایی هر شرکت به تعداد معینی سهم تقسیم می شود و هر کس با خرید سهام شرکت به سهام دار آن تبدیل می شود که به اندازه سهمش مالکیت نسبی آن را دارد و در منافع و مسئولیت ها به همان اندازه سهیم است. 
  • منظور از سهام: سهام یک سند مالکیت است و نشان می دهد که دارندۀ آن، بخشی از مالکیت شرکت را در اختیار دارد و در سود و زیان آن، شریک است؛ مثال اگر دارایی شرکتی به 100000 سهم تقسیم شده باشد، سرمایه گذاری که 10000 سهم آن را خریداری می کند، مالک 10 درصد شرکت است. 

تیمم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم این تسست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما بتوانید با حل این تست ها تسلط کافی را روی سوالات پیدا کنید. شما ممیتوانید با تیم مشاوره تحصیلی اکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید و با برنامه های درسی که دریافت میکنید تممام ایرادات درسی خود ا برطرف کنید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
اقتصاد
پایه :
دهم
رشته:
انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
250
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا