پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

حذف ادبیات کنکور

حذف ادبیات کنکور صدای مخالفانِ آن را درآورد

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

بحث حذف عمومی های کنکور در این روزها بسیار داغ است، ادبیات نیز از یکی از دروس اساسی می باشد که از دوره ابتدایی تا دبیرستان به دانش اموزان تدریس می شود، حال حذف ادبیات کنکور برای علاقمندان به درس ادبیات به هیچ وجه قابل پذیرش نیست، مرکز مشاوره تخصصی آکو در این خبر از حذف ادبیات کنکور می گوید.

حذف ادبیات کنکور

مخالفان حذف ادبیات در کنکور صدای مخالفان آن را درآورد، ادبیات و زبان فارسی برای بسیاری از افراد بسیار پر اهمیت می باشد و حذف آن از کنکور خط قرمز آن ها می باشد.

برخی از افراد معتقدند که حذف دروس عمومی مقدمه ای برای حذف کنکور می باشد که این راه درست نیست و باید برای حذف کنکور برنامه ای دیگر ترتیب داد.

این افراد حذف درس ادبیات را شکست نظام آموزشی می دانند و با حذف آن کاملا مخالف می باشند، درست است که دروس عمومی از درصد های آزمون سراسری به سوابق تحصیلی انتقال یافته است اما این موضوع باز هم باعث نمی شود که با حذف این درس کاملا موافقت شود.

البته به گفته بسیاری از افرادی که در زمینه کنکور فعالیت می کنند و سازمان سنجش دروس عمومی حذف شده اند اما مخالفت با آن هنوز ادامه دارد.

اینستاگرام مرکز انتخاب رشته تخصصی آکو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا