پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون های آزمایشیگزینه دو

دانلود آزمون 23 تیر 1402 گزینه دو

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
4.5/5 - (2 امتیاز)

گزینه دو هم مثل هر موسسه آموزشی دیگری در زمینه کنکور و برگزاری آزمون های آزمایشی فعالیت میکند. این مرکز که به صورت تخصصی از سال 1379 شروع کرده است در سال 1402 و برای کنکوری های 1403 به صورت قابل توجهی زود تر از سایر آزمون های آزمایشی سال 1403 شروع به برگزاری دوره های تست زنی کرد و داوطلبان اولین آزمون را که آزمون تعیین سطح بود را حتی قبل از برگزاری کنکور 1402 و در تاریخ 9 تیر 1402 شرکت کردند. و آزمون 23 تیر 1402 گزینه دو جزو آزمون های پیشروی و شروع پایه بود!

این درحالی است که ازمون 23 تیر 1402 قلمچی اولین آزمون آزمایشی این مجموعه و آزمون تعیین سطح بود! البته در بودجه بندی آزمون های ماز نیز اولین آزمون آزمایشی برای کنکوری های 1402 تاریخ 8 تیر 1402 برگزار شد و آزمون 22 تیر ماز آزمون شروع مطالعه پایه بود.

دومین آزمون آزمایشی گزینه دو برای کنکوری های 1403 با موضوعیت شروع پایه در 23 تیر برگزار شد و این آزمون که فقط برای دوازدهمی ها برگزار میشود را میتوانید به عنوان پیش درآمدی بر شروع درس خواندنتان به تفکیک پایه دانلود کنید و برای محک زدن سوالات آزمون های آزمایشی از آن استفاده کنید.

اگر درباره بودجه بندی آزمون 23 تیر گزینه دو سوال دارید باید بگوییم که این آزمون کمی تند پیش رفته است و برخی از دروس دوازدهم را نیز در بودجه بندی اولین آزمون تابستان خود قرار داده است. این حرکت از نظر مشاور کنکور “به ویژه برای داوطلبانی که کمی ضعیف تر از سایرین هستند” زیاده روی است و بهتر است سطح آزمون ها متناسب با سطح اکثریت دانش آموزان باشد. در غیر این صورت سختی سوالات بجز گرفتن اعتماد بنفس داوطلب تاثیر دیگری ندارد.

به همین دلیل پیش از ثبت نام آزمون های آزمایشی بهتر است مقایسه آزمون های آزمایشی را مطالعه نمایید و ضمنا سوالات آزمون ها را نیز به صورت جزئی بررسی کنید. با ما برای دانلود آزمون 23 تیر گزینه 2 همراه باشید.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

دانلود سوالات آزمون 23 تیر 1402 گزینه دو

سطح سوالات آزمون گزینه دو نسبت به آزمون های قلمچی و ماز و حتی نسبت به سطح سوالات کنکور سراسری بالاتر است و پیشنهاد میشود فقط در صورتی این آزمون ها را ثبت نام کنید که آزمون های قلمچی برایتان خیلی راحت است یا حتی در سایر آزمون های آزمایشی احساس به چالش کشیده شدن ندارید!

آزمون های گزینه 2 به هرحال طبق بودجه بندی، هر دو هفته یکبار برگزار میشود و شامل 4 آزمون جمع بندی پشت سر هم است که بازهم خستگی داوطلب را بیش از پیش میکندو اما به هرحال آزمون 23 تیر 1402 گزینه دو را میتوانید در ادامه دانلود کنید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا