پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست تانژانت وتناوب دوازدهم تجربی

به این نوشته امتیاز دهید

تست تانژانت و تناوب دوازدهم تجربی برای دانش آموزان رشته انسانی میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها خود را به چالش بکشید همچنین این تست ها به شما کمک میکنند تا شما بتوانید تسلط خود را نسبت به درس زیاد کنید. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال تلگرام تیم مشاوره اکو در ارتباط باشید و سوالات و تست های دیگری را در اختیار خود قرار دهید.

دانلود تست تانژانت و تناوب دوازدهم تجربی

تست تانژانت و تناوب دوازدهم تجربی دارای 200 سوال به همرا پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد. شما میتوانید بعد از حل این تست ها با مراجعه کردن به پاسخنامه کلیدی مراجعه کرده و درصد خود را حساب کنید همچنین میتوانید با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش مطالب پاسخنامه ایرادات خود را برطرف کنید. شما میتوانید در قسمت نظرات سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

image 91

برای دریافت لینک تست تانژانت و تناوب دوازدهم تجربی به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

تانژانت و تناوب دوازدهم تجربی

یکی از دروس تاثیرگذار در کنکور تجربی ۱۴۰۲، ریاضیات می باشد که ماهیتی محاسباتی دارد. این درس شامل 30 سوال و 47 دقیقه زمان پاسخگویی است. بنابراین داوطلبانی که تمایل به قبولی در رشته های پرمتقاضی رشته تجربی را دارند، می بایست بر روی این درس تسلط خوبی داشته باشند. در این قسمت توضیحاتی در مورد تست تانژانت و تناوب دوازدهم تجربی را به شما عزیزان میدهیم.

  • تانژانت (شیب): تابع تانژانت روی دایره مثلثاتی خطی موازی سینوس است که از انتهای سینوس شروع می‌شود. برای پیدا کردن تانژانت هر زاویه‌ای ضلع آنرا امتداد می‌دهیم تا محور تانژانت را قطع کند. سپس فاصله آن از مبدا تابع تانژانت یعنی A را بدست می‌آوریم که در قسمت بالایی دایره مثلثاتی مثبت و در قسمت پایینی منفی است. همچنین برد تانژانت شامل اعداد حقیقی می‌باشد.
  • محاسبه دوره تناوب توابع مثلثاتی: در کل دوره تناوب در ضابطه توابع مثلثاتی تنها به ضریب x کمان نسبت مثلثاتی ( یعنی تمام آن چیزی که داخل پرانتز قرار دارد ) بستگی دارد و از طریق روابط زیر بدست خواهد آمد. اعدادی که باعث تغییر برد تابع شود هیچ تاثیری بر روی دوره تناوب تابع ندارند. فقط و فقط تنهای عددی که می‌تواند باعث انبساط یا انقباض دوره تناوب شود (a) است.
  • تناوب و تانژانت: نمودار تابع های sinx و cosx در فاصله‌هایی ( بازه‌هایی) به اندازه ∏2 تکرار شده است. یعنی فقط اگر یک قسمت از این نمودار را با اندازه ∏2 داشته باشیم، می‌توانیم با کنار هم قرار دادن این قسمت تمامی نمودار را بسازیم.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده اند تا شما بتوانید با حل این تست ها گام های مثبتی به سمت کنکور خود بردارید. شما میتوانید با مشاوران تحصیلی اکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که به شما میدهند سرنوشت خود را به بهترین شکل ممکن بسازید. تیم مشاوره مهندس حاج کرم به شما کمک میکنند تا در زمینه های درسی بتوانید به بهترین شکل ممکن پیشرفت کنید تیم مشاوره تحصیلی اکو در زمینه های انتخاب رشته، مهاجرت تحصیلی و… به شما کمک های زیادی میتوانند بکنند.

مشاوره کنکور تجربی
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
ریاضی تانژانت و تناوب
پایه :
دوازدهم
رشته:
تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
200
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا