پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست جامعه شناسی دوازدهم درس 1

4/5 - (23 امتیاز)

تست جامعه شناسی دوازدهم درس 1 برای دانش آموزان رشته انسانی میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها تسلط خود را نبت به درس به چالش بکشید. شما میتوانید با دنبال کردن ما در پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو در ارتباط باشید و تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود داشته باشید همچنین با دنبال کردن اینستاگرام و کانال تلگرام ما میتوانید هرگونه اطلاعاتی مربوط به کنکور را در اختیار خود داشته باشید.

دانلود تست جامعه شناسی دوازدهم درس 1

تست جامعه شناسی دوازدهم درس 1 دارای 100 سوال به همراه پاسخنامه کلیدی و تشریحی میباشد و شما میتوانید بعد از حل این تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کرده و بفهمید چقدر روی درس تسلط داشتید و اگر تسلط کافی روی درس نداشتید با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات خود را برطرف کنید. شما میتوانید در قسمت نظرات تمام سوالات خود را با تیم مشاوره تحصیلی اکو در میان بگذارید.

image 5

برای دریافت لینک تست جامعه شناسی دوازدهم درس 1 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

جامعه شناسی دوازدهم درس 1

در این قسمت توضیحاتی مربوط به تست جامعه شناسی دوازدهم درس 1 را به شما عزیزان میدهیم.

  • ذخیره دانشی: به کلیه آگاهی ها و تجاربی که انسان به صورت فردی و اجتماعی به دست آورده است ذخیره دانشی می گویند. 
  • دانش عمومی: دانش عمومی یا شناخت حاصل از زندگی به مجموعه ای از آگاهی هایی که در طول زندگی در تعامل با دیگران به دست می آید. مثلا ممکن است فردی اعتقاد داشته باشد که مردم شهر یا روستایش مردمی خونگرم و مهربانی هستند و فرد دیگری ازهمان جامعه ممکن است چنین اعتقادی را نداشته باشد. 
  • منظور از دانش علمی: مطالعه و اندیشه دقیق و عمیق در دانش عمومی که توسط متخصصین به دست میآید دانش علمی است.
  • ویژگی هایی دانش علمی: 1.دانش علمی دقیق ، جزئی و عمیق است 2.دانش علمی روشمند وهدفمند است 3.دانش علمی توسط متخصصین به دست می آید.
  •  دیدگاه های دانش عمومی ودانش علمی: 1.دانش علمی فقط  تجربی وحسی است وتنها دانش معتبراست ونباید دانش عمومی وارد حیطه دانش علمی شود 2.همه  دانش ها ، دانش حاصل از زندگی هستند. پایه واساس هرگونه دانشی دانش عمومی است. ومرزی بین دانش  علمی وعمومی وجود ندارد 3.دانش عمومی بی اعتبارنیست . دانش علمی ریشه دردانش عمومی دارد.این  دو شناخت متقابل هستند.دانش علمی شامل موارد فراتجربی مانند دانش های عقلانی و وحیانی نیز می  شوند.
  • پیامد های دانش علمی: 1.میتواند از شناخت عمومی دفاع کند 2.شناخت علمی می تواند دانش عمومی را غنی تر وعمیق تر سازد 3.با بروز مشکالت زندگی شکل میگیرد و رشد می کنند.یعنی وقتی مشکلی در زندگی وجود داشته باشد و طرح مسئله شود محقق نسبت به آن فرضیه سازی می کند و به دنبال اثبات یا رد عوامل موثر بر آن پدیده برمی آید و موجب می شود که دانش رشد کند.
  • دیدگاه برای رابطه دانش عمومی و دانش علمی: 1.دانش علمی فقط  تجربی وحسی است وتنها دانش معتبراست ونباید دانش عمومی وارد حیطه دانش علمی شود 2.همه  دانش ها ، دانش حاصل از زندگی هستند. پایه واساس هرگونه دانشی دانش عمومی است. ومرزی بین دانش  علمی وعمومی وجود ندارد 3.دانش عمومی بی اعتبارنیست . دانش علمی ریشه دردانش عمومی دارد.این  دو شناخت متقابل هستند.دانش علمی شامل موارد فراتجربی مانند دانش های عقلانی و وحیانی نیز می  شوند.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده اند تا شما بتوانید با حل این تست ها گام های مثبتی به سمت کنکور خود بردارید. شما هم میتوانید به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری با تیم مشاوره تحصیلی اکو مشاوره داشته باشید و با برنامه های درسی که به شما میدهند گام های مثبتی به سمت کنکور خود بردارید.

تحلیل سوالات ریاضی کنکور انسانی سال 1401
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
جامعه شناسی درس 1
پایه :
دوازدهم
رشته:
انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
100
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا