پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست جامعه شناسی دوازدهم درس 3

4/5 - (6 امتیاز)

تست جامعه شناسی دوازدهم درس 3 برای دانش آموزان رشته انسانی میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها خود را به چالش بکشید. ایین کار به شما کمک میکن تا هم در کنکور و هم در امتحان نهایی تسلط کافی را روی درس داشته باشید. شما متوانید با دنبال کردن ما در پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال تلگرام تیم ممشاوره تحصیلی اکو در ارتباط باشید و تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود داشته باشید.

دانلود تست جامعه شناسی دوازدهم درس 3

تست جامعه شناسی دوازدهم درس 3 دارای 84 سوال به همراه پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و شما میتوانید بعد از حل این تست ها به پاسخنامه تشریحی مراجعه کنید و بفهمید چقدر روی درس تسلط دارید همچنین میتوانید بعد از اگر تسلط کافی روی سوالات ندارید با مراجعه کردن به پاسخنامه ترشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات خود را برطرف کنید. تیم مشاوره تحصیلی اکو کنار شماست تا به شما کمک کند برای کنکور خود گام های مثبتی بردارید.

image 7

برای دریافت لینک تست جامعه شناس دوازدهم درس 3 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

جامعه شناسی دوازدهم درس 3

در این قسمت توضیحاتی مربوط به تست جامعه شناسی دوازدهم به شما عزیزان میدهیم و نکات مهمی مربوط به درس 3 به شما عزیزان میدهیم.

  • منظور از آشنایی زدایی در جامعه شناسی: یعنی از دید یک فرد غریبه به موضوعات آشنا و روزمره اطراف خود نگاه کنیم و به عبارتی دیگر گذر از خود میان بینی یعنی از دریچه عینک دیگران به جهان نگاه کنیم و با رویکرد دیگران با جهان روبرو شویم همچنین برای مثال ممکن است اسباب بازیهای یک کودک که در اتاق از نظر ما به هم ریخته است از نظر خود او دارای یک نظم و هماهنگی باشدواز نظر ما بی نظمی وجود دارد در حالی که از نظر او کامال نظم وجود دارد. 
  • منظور از نظم اجتماعی و بی نظمی: قرار گرفتن پدیده های اجتماعی در جای خود طبق قواعد اجتماعی پذیرفته شده جامعه نظم اجتماعی است . خروج از انتظارات و قواعد اجتماعی پذیرفته شده جامعه موجب بی نظمی است . نظم اجتماعی در نتیجه قواعدی برقرار میشود که ما انسان ها برای باهم زندگی کردن پذیرفته ایم.
  •  وضعیت قانون گرایی و قانون گریزی در جامعه ایران: متاسفانه به دالیل مختلف در ایران قانون گرایی در جایگاه مناسبی قرار ندارد. میتوانیم دلایل گوناگونی را برای قانون گریزی در جامعه ایران نام ببریم. 1.عدم آگاهی مردم نسبت به قانون وچگونگی اجرای آن 2.عدم امکانات مناسب: مثال: در نظر بگیرید که ما بیمار بدحال قلبی به صورت اورژانسی داریم و در حال نزدیک شدن به بیمارستان هستیم ولی متاسفانه پارکینگی در آن نزدیکی نیست و ما مجبور میشویم که در جایی پارک کنیم که از نظر قانون خالف باشد ولی برای نجات جان همراهمان مجبور به این کار خالف هستیم 3.تراکم فعالیتهای نقش ،ممکن است که موجب فراموشی و کنارگذاشتن موقت مقررات شود 4.نافرمانی مدنی و مخالفت اجتماعی با قانون و قانونگذار نیز گاهی ممکن است که موجب قانون گریزی افراد در جامعه شود.
  • ساختار اجتماعی: چگونگی ارتباط پدیده های اجتماعی با یکدیگر .یا چگونگی تعریف اجزاپدیده ها و روابط بین آنها را ساختار اجتماعی می گویند.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده اند تا شما بتوانید تسلط کافی را روی این درس ها پیدا کنید همچنین علاوه بر آن تیم مشاوره تحصیلی اکو به شما کمک میکنند تا هم در این درس و هم در دروس دیگر تسلط کافی داته باشید و گام های مثبتی به سمت کنکور خود بردارید. شما میتوانید در قسمت نظرات همه سوالات خودرا با تیم مشاوره تحصیلی اکو در میان بگذارید.

مشاوره تخصصی کنکور انسانی آکو به برنامه ریزی کنکور انسانی می پردازد، مشاوره کنکور انسانی در کرج می تواند شما را به طول کامل با مباحث این رشته آشنا کند.
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
جامعه شناسی درس 3
پایه :
دوازدهم
رشته:
انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
84
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا