پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

تست جامعه شناسی 1 فصل 1

تست جامعه شناسی 1 فصل 1

4.6/5 - (10 امتیاز)

تست جامعه شناسی 1 فصل 1 برای دانش آموزان رشته انسانی میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها خود را به چالش بکشید همچنین تست جامعه شناسی 1 فصل 1 به شما کمک میکند تا شما بتوانید تسلط کافی را نسبت به درس پیدا کنید. شما میتوانید با دنبال کردن ما در پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال تلگرام تیم مشاوره اکو با ما در ارتباط باشید و تست ها و جزوات درسی بیشتری را در اختیار خود داشته باشید.

دانلود تست جامعه شناسی دهم فصل 1

تست جامعه شناسی دهم فصل 1 دارای پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و شما میتوانید بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کرده و بفهمید چقدر روی درس تسلط داشتید همچنین اگر در سوالاتی ایراد داشتید میتوانید با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن ایرادات خود را برطرف کنید. شما میتوانید در قسمت نظرات سوالات خود را با ما ر میان بگذارید. در ادامه مطلب در مورد نکات مهمی از تست جامعه شناسی 1 فصل 1 را به شما عزیزان توضیح میدهیم.

image 1

برای دریافت لینک تست جامعه شناسی 1 فصل 1 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

جامعه شناسی دهم فصل 1

در این بخش توضیحاتی از بخش جامعه شناسی دهم درس اول میدهیم.

  • کنش و کنشگر: فعالیتی آگاهانه وارادی که انسان انجام می دهد کنش انسانی است.انسانی که کنش انجام می دهدکنشگر است.
  • کنش های انسان: با آگاهی انجام می شودومی داندکه چکارمی کند.براساس خواست ،اراده ،میل وباتصمیم خودانجام می دهد.برای رسیدن به مقصدوهدفی انجام می دهدوفعالیت های انسان دارای معنا ومفهوم است.(آگاهانه،ارادی،هدف دار،معنادار است.)هرکنش انسانی ممکن است درموقعیت های زمانی ومکانی متفاوت معانی متفاوتی داشته باشد.
  • انواع پیامدهای کنش های انسانی: 1.پیامدهای ارادی وابسته به اراده کنشگرکه توسط کنشگرقابل کنترل است ولی احتمالی است وممکن است تحقق پیدا نکند 2.پیامدارادی وابسته به اراده دیگران که دیگران با واکنش نسبت به کنش کنشگر ،ایجادمی کنند.البته احتمالی هستند وممکن است اتفاق نیفتند 3.پیامدهای غیرارادی که جنبه طبیعی وقطعی دارندوکنشگردرصددایجادآن نبوده است ولی حتما اتفاق می افتند
  • انواع پیامدهای کنش ورزش کردن: کسب سلامتی پیامد ارادی وابسته به اراده کنشگراست.کسب مدال ورزشی پیامد ارادی وابسته به اراده دیگران است. سوزاندن چربی وانرژی پیامدغیرارادی آن است.
  •  پیامدهای کنش سیگارکشیدن: سرگرمی پیامدارادی وابسته به اراده کنشگراست.جلب توجه پیامد ارادی وابسته به اراده دیگران است. بیمارشدن پیامدغیرارادی آن است.
  • پیامدهای کنش رعایت حیا: تامین نیازروحی وروانی پیامدارادی وابسته به اراده کنشگراست.کسب امنیت پیامد ارادی وابسته به اراده دیگران است. تغییرات روانی پیامدغیرارادی آن است.
  •  پیامدهای کنش کنترل خشم: حفظ آرامش شخصی پیامدارادی وابسته به اراده کنشگراست.میزان پذیرش دیگران یا کاهش پرخاشگری پیامد ارادی وابسته به اراده دیگران است. کنترل ضربان قلب پیامدغیرارادی آن است.
  •  کنش غیرانسانی در محیط مدرسه: تابش نور خورشید، رشد گیاهان باغچه، بارش باران
  • پیامد های کنش انسانی: -پیامدهای ارادی و برنامه ریزی شده پیامدهایی اند که برای رسیدن به آن برنامه ریزی می کنیم مثل : سحرخیزی برای مطالعه درس
  • تفاوت کنش انسانی با کنش غیر انسانی: کنش طبیعی با اراده ،آگاهی و برنامه ریزی انسان بدست نمی آید وخارج از کنترل اوست ولی کنش انسانی آگاهانه ، ارادی،هدفدار، معنا دار ومتناسب با زمان و مکان واجتماع است.
  • تفاوت کنش فردی با کنش اجتماعی: کنشی که دیگران را تحت تاثیر و واکنش قرار می دهد کنش اجتماعی است و کنشی که تاثیری در دیگرا ن نداشته و شخصی است کنش فردی به حساب می آید.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما کمک میکنن تا در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی پرسا هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین مشاوره داشته باشید و با برنامه های درسی که به شما میدهند گام های مثبتی به سمت کنکور خود بردارید.

مشاوره تخصصی کنکور انسانی آکو به برنامه ریزی کنکور انسانی می پردازد، مشاوره کنکور انسانی در کرج می تواند شما را به طول کامل با مباحث این رشته آشنا کند.
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
جامعه شناسی فصل 1
پایه :
دهم
رشته:
انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
300
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (159)
  • ستاره

    سلام من دیپلم تجربی دارم میخوام برای 404 اردیبهشت تجربی ثبت...

  • مجید یزدی نژاد

    چرا دروغ میگی همون کسی که تزریق کرده موهاش تغییر کرده رو معر...

  • مجید یزدی نژاد

    دروغ میگه باور نکنید داره یک کمپین از افرادی که فوت کردن تشک...

  • مجید یزدی نژاد

    این آقا کلاهبرداره توی روزنامه‌های کثیرانتشار ما داریم پیگیر...

  • ملیکا

    اگه راضی نباشند که سوالا رو رو سایت خودشون نمیزارن😐😂...

دکمه بازگشت به بالا