پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

مخالفت با مصوبات جدید کنکور

چه چیزی سد راه مصوبات جدید کنکور است؟

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

دستیار سیاسی و رسانه ای رئیس مجلس شورای اسلامی گفت مصوبات جدید کنکور قابل اجرا نیست و باید در مورد آن ها تجدید نظر شود، پیرو پیگیری های انجام شده از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی تغییراتی که قرار است بر روی ازمون سراسری 1401 انجام شود مورد بررسی قرار گرفته است، در ادامه این خبر با مرکز مشاوره آکو همراه باشید.

مخالفت با مصوبات جدید کنکور

وی در مورد این تغییرات اظهار داشت که تا کنون تنها یکبار در سال آزمون سراسری برگزار می شود و هزاران شبهه و مشکل و تقلب صورت می گرفت، حال تصور کنیم این آزمون دو بار سال برگزار شود و قطعا با این اتفاق این حاشیه ها بیشتر خواهد شد.

همچنین که تاثیر معدل در کنکور با افزایش چشمگیری همراه بوده است اما امتحانات نهایی به همان شیوه گذشته برگزار خواهد شد و در همچین شرایطی ممکن است ناعدالتی های بسیاری در زمینه تصحیح اوراق، نحوه برگزاری امتحانات ایجاد شود.

امتحانات نهایی هر ساله به صورت تشریحی برگزار می وشد و این مساله باعث می شود که این اوراق به صورت دستی تصحیح شود و حق بسیاری از داوطلبان پایمال شود، بنابراین اگر قرار است در نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه ها تغییراتی ایجاد شود در ابتدا باید زیرساخت های آن مورد بررسی قرار گیرد.

اینستاگرام مرکز مشاوره اکو در کرج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا