پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون 1 دی 1402 قلمچی
به این نوشته امتیاز دهید

آزمون های ازمایشی قلمچی قبلا به عنوان پیشتاز عرصه برگزاری آزمون های شبه کنکور شناخته میشدند ولی این روزها باتوجه به برگزاری آزمون های اختصاصی متنوعی که سطح سوالات بالاتری دارند میتوان آزمون های آزمایشی قلمچی را در رقابت با آزمون های ماز و خیلی سبز دانست. هرچند که بر اساس آمار، آزمون 1 دی 1402 قلمچی هنوز هم بیشترین تعداد داوطلب و بزرگترین جامعه آماری را در سراسر کشور داشته است.

برگزاری آزمون ها به صورت حضوری یکی از محاسنی است که هنوز آزمون هایی مثل ماز، خیلی سبز یا زیستاز نتوانسته اند آن را فتح کنند. البته آزمون های خیلی سبز برگزاری حضوری هم دارند ولی حوزه های برگزاری قلمچی خیلی بیشتر هستند.

به هرحال آزمون های قلمچی باوجود رقابت سخت، هنوز هم پیشتاز آزمون های آزمایشی است و دانلود آزمون 1 دی قلمچی برای داشتن تحلیل آزمون یا برای دانش آموزانی که در آزمون غایب بوده اند میتواند کمک کننده باشد. البته برخی از دانش آموزان هم از آزمون های قلمچی به عنوان ازمون پشتیبان استفاده میکنند.

آزمون پشتیبان یعنی بعد از بررسی نقاط ضعف خود در آزمون آزمایشی ثبت نام شده و بررسی کارنامه، بعد از مطالعه و سعی در از بین بردن خطاها و آزمودن آنها با آزمون پشتیبان باشید.(باید توجه داشته باشید که بودجه بندی آزمون های قلمچی با بودجه بندی آزمون مورد نظرتان یکسان باشد.)

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

دانلود آزمون 1 دی 1402 قلمچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا