پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست روانشناسی تفکر 2 تصمیم گیری

3.6/5 - (7 امتیاز)

تست روانشناسی تفکر 2 تصمیم گیری برای دانش آموزان رشته انسانی میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشید تیم مشاوره تحصیلی اکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما بتوانید با حل این تست ها ایرادات خود را برطرف کنیدو شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار داهید.

دانلود تست روانشناسی تفکر 2 تصمیم گیری

تست روانشناسی تفکر 2 تصمیم گیری دارای 200 سوال به همراه پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و شما میتوانید بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنید و بفهمید چقدر روی درس تسلط دارید همچنین میتوانید اگر تسلط کافی روی تست ها ندارید با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش تویحات آن تمام ایرادات خود را برطرف کنید. این تست ها علاوه بر این که باعث میشود آمادگی لازم را برای امتحانات نهایی بدست آورید به شما کمک میکند تا بتوانید با سوالات کنکور آشنا بشوید.

9

برای دریافت لینک تست روانشناسی تفکر 2 تصمیم گیری به جدوول پایین صفحه مراجعه کنید.

تصمیم گیری روانشناسی

در این قسمت توضیحاتی مربوط به تست روانشناسی تفکر 2 تصمیم گیری به شما میدهیم و شما میتوانید قبل از حل تست ها یک نگاه به مطالب بندازید و آمادگی خود را برای تست ها بیشتر کنید.

  • منظور از تفکر ناخودآگاه: مراحل تفکر بدون برنامه ریزی به آمادگی قبلی اتفاق می افتد چون ذهن انسان همواره به تجزیه و تحلیل اطلاعات حافظه می پردازد.
  • منظور از مسئله و حل مسئله: ناتوانی و دست نیافتن به اهداف به دلیل محدودیت ها و مشکالت. حل مسئله یعنی بهترین راه حل رسیدن به هدف با توجه به شرایط فعلی.
  • مسئله ها از نظر مراحل حل شدن: 1.مسئله هایی که خوب تعریف شده اند یعنی موقعیت اولیه ی آن شناسایی شده، راهبرد های آن در دسترس است، هدف آن دقیقا تعریف شده و دستیابی به هدف تضمین شده است 2.مسئله هایی که بد تعریف شده است که در موارد قبل ابهام وجود دارد و نامشخص است.
  • روش های حل مسئله: 1.روش تحلیلی که در این روش راه ها و عوامل مختلف بر اساس منطق و محاسبات ذهنی انجام می شود مثالا وقتی میخواهیم ورزشی را انتخاب کنیم براساس شرایط جسمی، سنی، جنسی وامکانات دست به انتخاب می زنیم 2.روش احساس شخصی، شهودی واکتشافی که فرد براساس نظرات درونی و بدون دلیل منطقی به سمت انجام یک راهکار می رود.
  • -مثالی برای روش مهندسی معکوس: در تولید یک خودرو ابتدا ساده ترین قطعاتی که می توانیم تولید کنیم را تولید می کنیم تا به تدریج به قطعات اصلی مثاا شاسی خودرو برسیم.
  • مشخصات حل مسئله در قالب سرگرمی: معمولا مسائلی که به صورت سرگرمی و معما هستند به صورت واگرا حل می شود و پاسخ هایی که در داخل متن قرار می گیرد و اکثر افراد به ذهنشان می رسد جنبه ی همگرا دارد.
  • پیامد های ناکامی: 1.پرخاشگری 2.فشار روانی(استرس) 3.افسردگی و ناراحتی.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم به ششما کمک میکنند تا شما بتوانید در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید. شما بتوانید با تیم مشاوره تحصیلی اکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید و با برنامه های درسی که دریافت میکنید تمام ایرادات خودرا برطرف کنید.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
روانشناسی
پایه :
یازدهم
رشته:
انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
200
مرجع سوالات:
تیم ممشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی و سراسری
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط مجتبی سادات رسول
همه (327)
دکمه بازگشت به بالا