پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی محمد واعظی عربی کنکور

محمد واعظی معلم عربی بهترین استاد عربی کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
4.9/5 - (87 امتیاز)

سال کنکور دانش اموزان با بهترین اساتید دروس مختلف از طریق دوستان و همکلاسی های خود آشنا میشوند ، از جمله دروسی که در کنکور بسیار مهم است دروس عمومی هست. یکی از درس های عمومی مهم که بیشتر بچه ها فکر میکنند درس سخت و کسل کننده ای هست درس عربیه ! این درس در همه کنکور های رشته نظری به صورت عمومی و در کنکور انسانی با عنوان عربی تخصصی در دفترچه دروس اختصاصی نیز دیده میشود. محمد واعظی معلم عربی است و میتواند عربی کنکور را برای شما آسان تر کند.

محمد واعظی عربی کنکور را به صورت حرفه ای تدریس میکند و یکی از اساتید برجسته و معروف درس عربی هست که میتواند داوطلب را یک قدم به رویایرتبه برتر کنکور شدن نزدیک کند.

درست است که حذف دروس عمومی از کنکور 1402 به بعد تقریبا قطعی شده است و معدل امتحانات نهایی در درصد این دروس تاثیر گذار است اما مطالعه دروس عمومی برای امتحانات غیرقابل پیش بینی نهایی امسال بسیار مهم تر است. به همین دلیل است که در کنار تحلیل عربی کنکور به معرفی بهترین استاد عربی کنکور نیز در وبسایت مشاوره کنکور سراسری آکو نیز میپردازیم.

محمد واعظی معلم عربی کنکور

بیوگرافی محمد واعظی عربی کنکور

محمد واعظی از همان ابتدا به زبان عربی علاقه داشت و تصمیم گرفت تا تدریس زبان عربی را به صورت جدی تری ادامه دهد به همین خاطر در کوتاه ترین زمان ممکن مدرک کارشناسی آموزش زبان عربی را به صورت کامل تمام کرد و مدرک کارشناسی ارشد خود را نیز از دانشگاه علامه طباطبایی تهران گرفت و بلافاصله بعد از ان شروع به کار کرد. محمد واعظی معلم عربی کنکور شد و امروزه به عنوان بهترین استاد عربی کنکور شناخته شده است.

محمد واعظی عربی کنکور ابتدا کار خود را در مدارس و موسسات کوچک شروع کرد ولی بعد ها بخاطر تلاش هایی که در این راه کرد به موسسات و مدارس سرشناسی راه یافت و الان برای آموزشگاه ها یکی از افتخارات است که استاد واعظی عربی کنکور را در آموزشگاهشان تدریس کند.

کلاس های عربی کنکور استاد واعظی بسیار جو دوستانه و طنزی دارد جوری که شاگردان احساس صمیمیت میکنند و راحت تر با استاد ارتباط میگیرند و در ساعت برگزاری کلاس حس خوبی میگیرند .

استاد واعظی عربی کنکور را با شیوه های نوین و خود به درس مورد علاقه داوطلبان تبدیل کرد. درس عربی که از دید داوطلبان درس سخت و کسل کننده ای بود با روش تدریس محمد واعظی معلم عربی کنکور ایران، تبدیل به درسی لذت بخش  شده است و روز به روز به تعداد شاگردان و طرفداران بهترین استاد عربی کنکور اضافه میشود.

روش تدریس عربی کنکور استاد واعظی

محمد واعظی معلم عربی کنکور سعی میکند درس عربی را با شیوه های جدید به خاطر شاگردان خود بسپارد و از جمله  نمونه های این روش را میتوان به انیمیشن سازی پیشرفته و استفاده از تصاویر و ویدئو ها و الگو محوری های خود توجه کرد که بسیاری از شاگردان از این روش استقبال کردند و روی شاگردان هم تاثیر مثبتی داشت و مطالب دیرتر از یاد بچه ها میرفت.

همچنین جزوه های کامل عربی کنکور استاد واعظی در یادگیری مضاعف داوطلبان تاثیر داشته است. به طوری که بسیاری از دانش آموزان به دنبال دانلود رایگان جزوه جمعبندی عربی استاد واعظی هستند و حتی بدون بهره مندی از کلاس های ایشان میتوانند با جزوه ها و ویدئو های آموزشی ایشان عربی کنکور را یاد بگیرند.

رزومه کاری عربی کنکور محمد واعظی

محمد واعظی بخاطر اموزش خوب و موفقش و همینطور اشنایی بچه ها در فضای مجازی و علاقه انها به استاد از بیشتر شهر های ایران پیشنهاد همکاری میگیرن و در بیشتر شهر های ایران مشغول به کار هستند. درکنار همه این سوابق تدریس، نمیتوان حق انتشار بهترین کتاب های تست عربی کنکور را از یاد برد. از جمله سوابق کاری ارزشمند محمد واعظی میشه به موارد زیر توجه کرد :

  • مشاور در شبکه اموزش و صدا و سیما
  • دبیر حرفه ای عربی کنکور
  • برگزاری همایش های بزرگ عربی کنکور
  • تدریس در پکیج های حرف اخر
  •  مشارکت با موسسات و مدارس معروف
  • کتاب های کمک درسی عربی

افتخارات و انتشارات محمد واعظی معلم عربی

یکی از دلایل موفقیت اقای واعظی داشتن فعالیت زیاد در زمینه انتشار کتاب و تدریس در بهترین مدارس تهران و کرج بوده است. ازجمله بهترین کتاب های عربی کنکور که در بازار منتشر شده است میتوان به موارد زیر اشاره کرد

  • تالیف جزوه ی کامل عربی برای کلاس هایش (به تفکیک رشته های تجربی-ریاضی و انسانی)
  • همکاری و تالیف در انتشارات همگامان
  • غعالیت گسترده و تجاری در اینستاگرام(اینستاگرام محمد واعظی عربی کنکور)
  • کتاب ترجمه و تعریب عربی گاج

صمیمیت بین استاد و شاگردان هیچوقت باعث نشد که اقای واعظی سخت گیری خود را موقع درس خواندن نداشته باشند و همین موضوع باعث شد که ایشان تاحالا چندین بار شاگردان رتبه و موفق داشته باشند و اینها هم به افتخاراتشان اضافه شود.

کتاب های محمد واعظی عربی

استاد واعظی عربی در آموزشگاه های کنکور

ازجمله مراکز علمی که با محمد واعظی همکاری داشتند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

نظر دانش آموزان درباره استاد واعظی عربی کنکور

معمولا شاگردان اقای واعظی به دلیل جو صمیمی و دوستانه کلاس با استادشان زود ارتباط میگیرن و بخاطر رابطه خوبی که با هم دارند به درس عربی علاقه مند میشن و دیگه کلاس عربی به چشمشان کلاسی لذت بخش می اید نه یک کلاس کسل کننده و سخت. به همین خاطر است که در میان نظرات دانش آموزان معمولا نظرات منفی دیده نمیشود. چون هیچ دوستی پشت سر دوست خود حرف نمیزند!

یکی از دلیل های موفقیت مرکز مشاوره کنکور آکو نیز در زمینه مشاوره و برگزاری دوره های کنکور، همین دوست بودن دانش آموزان با مشاورشان است. برای اطلاعات بیشتر درباره مشاوره تحصیلی کنکور آکو کلیک کنید.

حتی در کلاس های عربی کنکور محمد واعظی شاگرد هایی بودند که تصمیم داشتند در کنکور عربی را نزنند ولی بعد از شرکت در کلاس های اقای محمد واعظی عربی را در کنکور خود با درصدی بالا زدند و به رشته های خوبی که میخواستند رسیدند .

البته این چند وقت اخیر هم یه سری ویدیو های طنز از اقای محمد واعظی در فضای مجازی پخش شد که شاگردان بیشتری بخاطر این حواشی های طنز و انرژی زیاد استاد موقع درس دادن جذب کلاس های ایشان شدند .

مزایا و معایب تدریس عربی محمد واعظی

به طور کلی ما بیشتر راجب مزایا و خوبی های کلاس اقای واعظی شنیدیم ولی بی شک کلاس کنکورهای بهترین استاد عربی کنکور هم معایب خود را دارد. همیشه گفته ایم و بازهم میگوییم که بهترین کلاس عربی کنکور ربطی به آموزشگاه و اسم و رسم استاد ندارد، گاهی یک استاد میتواند برای من بهترین باشد ولی از نظر داوطلب بغل دستی من خیلی استاد خوبی برای عربی کنکور نباشد  از جمله جنبه های مثبت کلاس های عربی کنکور محمد واعظی میشود به موارد زیر توجه کرد :

  • روحیه پر انرژی و نشاط ایشان
  • روابط دوستانه با شاگردان
  •  سخت گیری در ازمون  و درس ها
  • استفاده از روش های نوین در اموزش
  •  فن بیان قوی
  • اموزش قواعد عربی با روش هایی که احتمال فراموشی انها کم است
  • استفاده از روش های تصویری برای اموزش بهتر
  • استادی جدی و دلسوز برای شاگردان خود

مشاوره کنکور سراسری برای انتخاب بهترین استاد عربی کنکور

هر استادی با هر شیوه اموزشی محترم هست و اینجا راجب بهتر یا بدتر بودن اساتید صحبت نمیکنیم بلکه راجب نوع تدریس محمد واعظی معلم عربی نظر میدیدم . همانطور که گفتیم عربی برای بچه ها درسی سخت و کسل کننده است و کسی در این راه برنده است که بتواند کلاس را به کلاسی پر انرژی و لذت بخش تبدیل کند. استاد واعظی عربی کنکور را با همین شیوه در مغز داوطلب فرو میکند و در انجام اینکار نیز موفق بود و یکی از مهم ترین دلایل موفقیت ایشان همین موضوع است .

بهرحال اگر به فکر موفقیت در کنکور سراسری هستید، مشاوره کنکور آکو همراه شماست. برای دریافت اولین جلسه مشاوره خود با شماره 02633408944 تماس بگیرید و یا از طریق اینستاگرام مرکز مشاوره تحصیلی کنکور آکو به صورت مستقیم با مشاوران تیم مشاوران آکو ارتباط برقرار کنید.

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری

داوطلبانی که سوال های مشاوره ای دارند، میتوانند از طریق لینک سایت پرسش و پاسخ کنکوری آکو ، با کمترین تاخیر جواب سوال خود را دریافت کنند.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا