پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست ریاضی 3 تجربی کاربرد مشتق

به این نوشته امتیاز دهید

تست ریاضی 3 تجربی کاربرد مشتق برای دانش آموزان سال دوازدهم میباشد. این تست ها به شما کمک میکند تا بتوانید تسلط کافی را در درس پیدا کنید و شما میتوانید با حل این تست ها خود را به چالش بکشید. شما میتوانید با دنبال کردن پیچ اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال تلگرام اکو در ارتباط باشید و تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید تا با استفاده از آن بتوانید گام ها مثبتی به سمت کنکور خود بردارید. هدف اصلی تیم مشاوره تحصیلی اکو این است که شما بتوانید با حل این تست ها آمادگی لازم را برای کنکور و امتحان نهایی بدست آورید.

دانلود تست ریاضی دوازدهم تجربی کاربرد مشتق

تست ریاضی 3 تجربی کاربرد مشتق دارای 400 تست به همراه پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد. شما میتوانید بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کرده و بفهمید چقدر نسبت به تست ریاضی 3 تجربی کاربرد مشتق تسلط داشتید همچنین اگر تسلط کافی روی تست ها نداشتید میتوانید با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات خود را برطرف کنید. تیم مشاوره تحصیلی اکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا بتوانید با حل این تست ها گام های مثبتی به سمت کنکور بردارید.

3 8

برای دریافت لینک تست ریاضی 3 تجربی کاربرد مشتق به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

ریاضی دوازدهم تجربی کاربرد مشتق

در این قسمت در مورد بودجه بندی ریاضی دوازدهم و سرفصل های ریاضی دوازدهم با شما عزیزان صحبت میکنیم. حل این تست ها باعث میشود تا علاوه بر این که در امتحان نهایی آمادگی های لازم را پیدا کنید بتوانید با تست های کنکور نیز آشنا شوید. سر فصل های ریاضی دوازدهم دارای 7 فصل میباشد که در پایین در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

سرفصل های ریاضی دوازدهم

  • فصل اول: تابع
  • فصل دوم: مثلثات
  • فصل سوم: حد بینهایت و حد در بینهایت
  • فصل چهارم: مشتق
  • فصل پنجم: کاربرد مشتق
  • فصل ششم: هندسه
  • فصل هفتم: احتمال

بودجه بندی ریاضی دوازدهم کنکور

بودجه بندی ریاضی به شما کمک میکند تا آمادگی خود را برای کنکور بیشتر کنید همچنین بودجه بندی این تست ها باعث میشود تا زمان دقیق، تعداد سوالات، زمان پاسخگویی و… را بررسی کنید. همانطور که میدانید درس ریاضی یکی از دروس تخصصی رشته تجربی میباشد و اگر داوطلبان کنکور تجربی بتوانند درصد بالایی از درس ریاضی خود کسب کنند باعث میشود که بتوانند در دانشگاه های برتر ایران بهترین رشته ها قبول شوند.

  • تعداد سوالات ریاضی در کنکور تجربی 30 سوال میباشد.
  • سوالات ریاضی از شماره 126 الی 155 در دفترچه تخصصی است.
  • مدت زمان پاسخگویی به سوالات ریاضی 47 دقیقه میباشد.
  • مدت زمان پاسخگویی به هر سوال 96 ثانیه است.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما کمک میکند تا شما بتوانید در این درس و دروس دیگر تسلط کافی پیدا کنید. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی اکو هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین مشاوره داشته باشید و با برنامه های درسی که دریافت میکنید تمام ایرادات خود را برطرف کنید. تیم مشاوره تحصیلی اکو در زمینه های مهاجرت تحصیلی و انتخاب رشته نیز میتوانند به شما کمک های شایانی بکنند.

مشاوره تخصصی شروع کنکور تجربی 1402 از تابستان با جدول برنامه ریزی دقیق برای تابستان کنکور تجربی - مهندس سهیل حاج کرم بهترین مشاور کنکور تجربی ایران
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
ریاضی
پایه :
دوازدهم
رشته:
تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
400
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی و سراسری
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا