پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست زیست دهم فصل 7 گفتار 2

1.7/5 - (3 امتیاز)

تست زیست دهم فصل 7 گفتار 2 برای دانش آموزان رشته تجربی میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشید. تیم مشاوره تحصیلی آکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما بتوانید با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشید همچنین دانش آموزان میتوانند برای دریافت تست ها جزوات بیشتر کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو را دنبال کنند. تیم مشاوره تحصیلی آکو در پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و پیج اینستاگرام خود پادکست ها و ویدیو های انگیزشی را در اختیار خود قرار دهند.

دانلود تست زیست دهم فصل 7 گفتار 2

تست زیست دهم فصل 7 گفتار 2 شامل 100 تست به همراه 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و دانش آموزان رشته تجربی میتوانند بعد از حل تست ها به پاسخنامه تشریحی مراجعه کنند و با خوانش توضیحات آن تسلط خود را نسبت به فصل 7 بالا ببرند. توضیحات پاسخنامه تشریحی از توضیحات بسیار کاملی تشکیل شده است که به دانش آموزان کمک میکند تا بتوانند تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. تست زیست دهم فصل 7 گفتار 2 علاوه بر این که آشنایی های لازم را با سوالات کنکور بدست می آورید شما را برای امتحانات نهایی نیز آشنا میکند.

1 13

برای دریافت لینک تست زیست دهم فصل 7 گفتار 2 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

فصل 7 گفتار 2 زیست دهم

در این قسمت از تست زیست دهم تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه بندی زیست را در اختیار شما عزیزان قرار میدهند و شما میتوانید با خوانش این توضیحات از اهمیت هر مبحث مطلع شوید و همچنین میتوانید با خوانش این توضیحات بفهمید برای هر مبحث چقدر لازم است زمان بگذارید.

بودجه بندی زیست دهم فصل 7 گفتار 2

زیست شناسی دهم در کنکور از 7 فصل تشکیل شده است. به طور کلی زیست در کنکور تجربی دارای 50 سوال می باشد که 17 سوال را سال دهم به خود اختصاص داده است و این 17 سوال دارای 34 درصد است. دانش آموزانی که میخوانند این 34 درصد را بدست آورند باید با گام های مثبت تمام ایرادات خود را برطرف کنند و تسلط خود را بالا ببرند. اولین گام مثبت برای دانش آموزان تجربی میتواند حل تست زیست دهم فصل 7 گفتار 2 باشد. در جدول زیر بودجه بندی زیست دهم ر در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

فصل اول (زیست شناسی، دیروز، امروز و فردا)0 سوال
فصل دوم (گوارش و جذب مواد)3 سوال
فصل سوم (تبادلات گازی)2 سوال
فصل چهارم (گردش مواد در بدن)5 سوال
فصل پنجم (تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد)2 سوال
فصل ششم (از یاخته تا گیاه)3 سوال
فصل هفتم (جذب و انتقال مواد در گیاهان)2 سوال
مجموع سوالات 17 سوال

همانطور که میبینید از فصل هفتم مبحث جذب و انتقال مواد در گیاهان در کنکور 2 سوال می آید و دانش آموزان باید بتوانند با تمرین به این 2 سوال پاسخ دهند.

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما کمک میکنند تا در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را بدست آورید. تیم مشاوران آکو به شما کمک میکنند تا بتوانید مهم ترین سال زندگیتان را که سال کنکور است به خوبی سپری کنید. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت تلفنی و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید گام های مثبتی به سمت کنکور بردارید.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
زیست
پایه :
دهم
رشته:
تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
100
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا