پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست زیست دهم فصل 7 گفتار 3

1.6/5 - (7 امتیاز)

تست زیست دهم فصل 7 گفتار 3 برای دانش آموزان رشته تجربی میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. تست زیست دهم فصل 7 گفتار 3 به شما کمک میکند تا در کنکور و امتحان نهایی آشنایی لازم با سوالات را داشته باشید. شما میتوانید با دنبال کردن پیچ اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید. تیم مشاوره تحصیلی آکو در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام خود پادکست ها و ویدیو های انگیزشی را در اختیار دانش آموزان قرار میدهد که به دانش آموزان کمک میکند تا انگیزه خود را برای کنکور بالا ببرند.

دانلود تست زیست دهم فصل 7 گفتار 3

تست زیست دهم فصل 7 گفتار 3 شامل 100 تست به همراه اسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد. دانش آموزانی که میخوانند بفهمید چقدر روی تست ها تسلط داشتند میتوانند با مراجعه کردن به پاسخنامه کلیدی از این موضوع پی ببرند و دانش آموزانی که میخواند ایرادات درسی خود را برطرف کنند میتوانند به پاسخنامه تشریحی مراجعه کنند. پاسخنامه تشریحی دارای توضیحات بسیار کاملی میباشد که به دانش آموزان کمک میکند تا با خوانش آن بتوانند تمام ایراداتی که روی تست ها داشتند برطرف کنند.

1 15

برای دریافت لینک تست زیست دهم فصل 7 گفتار 3 به جدول پایین صفحه مراجعه کنند.

فصل 7 گفتار 3 زیست دهم

در این قسمت از تست زیست دهم فصل 7 گفتار 3 تیم مشاوه تحصیلی آکو بودجه بندی زیست دهم را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. بودجه بندی زیست به شما کمک میکند تا بفهمید که هر مبحث از چه اهمیتی برخوردار است و برای هر مبحث چقدر زمان لازم است بگذارید تا تسلط کافی را روی تست ها بدست آورید.

بودجه بندی زیست دهم

زیست دهم در کنکور شامل 7 فصل به همراه 17 سوال از 50 سوال میباشد. پایه دهم زیست شناسی 34 درصد از سوالات زیست کنکور را به خود اختصاص داده است و دانش آموزان رشته تجربی باید بتوانند این 34 درصد را بدست آورند. گام اول برای بدست آوردن 34 درصد زیست دهم این است که دانش آموزان تست زیست دهم فصل 7 گفتار 3 را حل کنند و ایرادات خود را برطرف کنند.

فصل اول (زیست شناسی، دیروز، امروز و فردا)0 سوال
فصل دوم (گوارش و جذب مواد)3 سوال
فصل سوم (تبادلات گازی)2 سوال
فصل چهارم (گردش در مواد بدن)5 سوال
فصل پنجم (تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد)2 سوال
فصل ششم (از یاخته تا گیاه)3 سوال
فصل هفتم (جذب و انتقال مواد در گیاهان)2 سوال
مجموع سوالات 17 سوال

همانطور که میبینید از فصل هفتم مبحث جذب و انتقال مواد در گیاهان 2 سوال می آید و دانش آموزان باید بتوانند به این تست ها پاسخ دهند تا یک گام مثبت به سمت 34 درصد برسند.

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما کمک میکند تا در این درس و دروس دیگر تسلط خود را به چالش بکشند. دانش آموزان میتوانن با تیم مشاوه تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشند و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنند گام های مثبتی به سمت کنکور بردارند. هدف اصیلی تیم مشاوره تحصیلی آکو این است که دانش آموزان بتوانند با حل این تست ها تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند.

1 1 1
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
زیست
پایه :
دهم
رشته:
تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
100
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا