پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکوراساتید ماز

آشنایی با استاد دارابی ماز بهترین استاد گسسته کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

استاد دارابی تنها گزینه بچه های کنکور ریاضی مجموعه آموزشی ماز برای درس گسسته است که باتوجه به کیفیت تدریس ایشون واقعا هم نیازی به تعدد استاد در این درس نیست! استاد دارابی ماز رتبه برتر کنکور سال 1373 بوده است و در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه علم و صنعت تهران تحصیل کرده اند. رشته تحصیلی کیوان دارابی الکترونیک بوده است و بیش از 15 سال سابقه تدریس درس گسسته را به صورت اختصاصی دارد.

استاد دارابی علاوه بر تدریس در مدارس و بهترین آموزشگاه های کنکور مولف چند جلد کتاب در زمینه آموزش هندسه و گسسته کنکور نیز بوده است که در ادامه درباره سابقه تدریس، روش تدریس، کتاب های تالیفی و سابقه فعالیت وی به عنوان طراح سوالات هندسه و گسسته در آزمون های آزمایشی بیشتر صحبت میکنیم.

کلاس های گسسته دارابی مثل همه کلاس های مجموعه آموزشی ماز کلاس برند سازی شده نیست و قرار نیست هزینه اضافی بابت اسم آشنای استاد بدهید و جیب مافیای کنکور را پر کنید اما کیفیت تدریس این استاد تضمین شده است. برای ثبت نام کلاس های گسسته ماز میتوانید از طریق وبسایت رسمی این مجموعه اقدام کنید و یا برای ثبت نام با 9% تخفیف با شماره 02633408944 تماس بگیرید.

استاد دارابی ماز را بیشتر بشناسیم!

استاد کیوان‌دارابی از نظر رزومه تحصیلی سابقه درخشانی دارد. این استاد علاوه بر رتبه برتر کنکور ریاضی بودن، افتخار عضویت در نفرات انتخابی المپیاد ریاضی را نیز در سال 72 داشته است. او از همان سال ها تدریس خصوصی دروس کنکور ریاضی را شروع کرده و بعد از فراغت از تحصیل به صورت تخصصی در زمینه تدریس اختصاصی کنکور فعالیت کرده است. تدریس به رتبه های برتر کنکور ریاضی به صورت چشم گیری در سابقه تدریس وی دیده میشود.

رتبه 8 کنکور ریاضی سال 1398 نیز از شاگردان استاد کیوان دارابی بوده است که به عنوان دستیار این استاد در کلاس های گسسته دارابی فعالیت میکنند.

درباره زندگی شخصی کیوان دارابی در این حد اطلاعات در اختیار ما هست که استاد دارابی 45 ساله و ظاهرا متولد بهمن ماه است. این استاد میانسال که سالها در زمینه کنکور فعالیت کرده اند در چهل و یک سالگی صاحب یک دختر به نام هانا شده است که تصویر هانا دارابی را که در اینستاگرام استاد‌ منتشر شده است در ادامه میبینید.

هانا دارابی دختر کیوان دارابی استاد گسسته ماز

کلاس های گسسته دارابی ماز به صورت اختصاصی در این مجموعه برگزار میشود و بازخورد کلاس های این استاد بسیار رضایت بخش بوده است اما قلم این استاد برای مجموعه های ماز، گاج، قلمچی و حتی انتشارات اختصاصی سمپاد بوده است.

کیوان دارابی گسسته ماز را چطور تدریس میکند؟

کلا تدریس آقای دارابی گسسته ماز مفهومی و پایه ای است. به این معنا که اگر از با برنامه درسی این استاد مطالعه گسسته ات رو پیش ببری، حتی اگه در این درس تخصصی کنکور ریاضی ضعیف باشی باز هم میتونی پیشرفت کنی و “حداقل” نصف سوالات هندسه و گسسته کنکور رو درست جواب بدی.

اینکه تدریس مفهومی و پایه ای را در کلاس دارابی گسسته و ماز شاهد هستیم به معنی سطح پایین کلاس نیست بلکه کلاس های کیوان دارابی از نظر سطح سوالات حل شده در کلاس و تست های تمرینی و توضیحات در رده قابل قبول و حتی گاها بالا قرار دارد.

در کلاس های استاد دارابی ماز حتی اثبات ها هم تا جای ممکن و تا جایی که وقت و حوصله کلاس اجازه میدهد انجام میشود و در جزوه این استاد هم درسنامه خوبی را شاهد هستیم.

در جزوه اختصاصی دارابی گسسته ماز میبینیم که توضحات و نکات واضح و جامع هستند و میتوان بعد از هر نکته چند مثال حل شده و چند مثال حل نشده برای تمرین بیشتر دانش آموزان مشاهده کرد. به علاوه در پایان توضیحات هر فصل تست ها و نمونه سوالات سطح بالاتر با راه حل ها و نکات تستی هم آورده شده است.

بررسی تکالیف کلاس های دارابی باتوجه به پکیج خریداری شده توسط دستیاران این استاد بررسی میشود. دستیاران کیوان دارابی رتبه های برتر سال های گذشته همین استاد هستند.

کلاس های گسسته دارابی تا 80 درصد با کنکور تطابق دارد و باتوجه به اینکه این استاد خودش جزو طراحان سوالات گسسته آزمون های گاج و قلمچی بوده است در تحلیل سوالات کنکور و دام های طراحی شده میتواند خیلی دقیق و حرفه ای کار کند.

کلاس های گسسته دارابی برای چه کسی مناسب تر است؟

تدریس گسسته دارابی در یک کلام بی حاشیه و پر سود است! اگر در کلاس های کنکور به دنبال جو شاد و خنده و فان هستید، کلاس های دارابی به درد شما نمیخوره چون یه کلاس خشک و پر از چالش های درسی رو پیش رو خواهید داشت. اما اگر واقعا به فکر یادگیری هندسه و گسسته از طریق کلاس های آنلاین هستید کلاس های استاد دارابی ماز به درد شما میخورد.

اگر سطح درسی بالایی دارید ممکن است جلسات شروع مبحث کمی برای شما کسل کننده باشد چون همانطور که گفتیم توضیحات بسیار پایه ای و مفهومی است اما جلسات حل تمرین و حل تست قطعا به درد شما میخورد و بهتر است که قبل از سال دوازدهم به سراغ تدریس های گسسته دارابی نروید.

اگر خیلی در هندسه و گسسته ضعیف هستید پیشنهاد میکنیم کلاس های استاد دیگری را به جای گسسته دارابی انتخاب کنید مگر اینکه بخواهید تایم زیادی را برای پیشرفت در زمینه تست زنی گسسته بگذارید

به طور کلی کلاس های کیوان دارابی رضایت 90درصدی دانش آموزان را دارد و بی اغراق میتوان سطح تدریس گسسته دارابی را برای رتبه های برتر کنکور مناسب دانست و در بین رتبه های برتر کنکور 1402 نیز یک دانش آموز از بین رتبه های 1 تا 10 مستقیما شاگر کلاس های آنلاین گسسته دارابی بوده اند و از رتبه های زیر 1000 میتوان بیش از صد دانش آموز را از بین دانش آموزان گسسته دارابی پیدا کرد.

باتوجه به اینکه کیوان دارابی تالیف و نشر کتاب های هندسه و ریاضیات گسسته مجموعه های نامدار قلمچی و گاج را به عهده داشته است تقریبا همه داوطلبان کنکور ریاضی را میتوان شاگرد غیر مستقیم دارابی گسسته ماز دانست.

استاد کیوان دارابی گسسته ماز

قیمت و ثبت نام کلاس های دارابی گسسته ماز

کلاس های گسسته استاد دارابی ماز نیز مثل همه کلاس های گروهی مجموعه آموزشی ماز به صورت پکیج الماس به فروش میرسد. یعنی شما با خریداری پکیج الماس ماز میتوانید علاوه بر دریافت دوره های سالیانه کیوان دارابی، کلاس های همه درس های تخصصی و عمومی کنکور ریاضی را با سایر اساتید برتر ماز مثل استاد عزیزی ریاضی یا استاد هادیان فر شیمی در اختیار داشته باشید.

همچنین با ثبت نام دوره الماس میتوانید به صورت دوره ای از آزمون های آزمایشی ماز هم استفاده کنید که البته برای بچه های ریاضی هم خیلی پیشنهاد نمیشود اما به هرحال کیفیت کلاس استاد قابل قبول و نسبت به قیمت و خدماتی که دریافت میکنید ارزشمند است.

قیمت کلاس های سالیانه ماز برای کل سال 9 میلیون است که برای ثبت نام آنلاین از طریق سایت ماز میبایست 9% مالیات هم پرداخت کنید و برای ثبت نام بدون پرداخت مالیات بر ارزش افزوده میتوانید از طریق نمایندگی های رسمی این مجموعه مثل مجموعه آموزشی آکو استفاده کنید. برای ثبت نام از طریق تلگرام با پشتیبانان ما در ارتباط باشید.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا