پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست زیست 1 فصل 6

به این نوشته امتیاز دهید

تست زیست 1 فصل 6 برای دانش آموزان رشته تجربی سال دهم میباشد. شما میتوانید با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشید. تیم مشاوره تحصیلی اکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا بتوانید تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید همچنین شما میتوانید با دنبال کردن کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال آپارات تیم اکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید.

دانلود تست زیست دهم فصل 6

تست زیست دهم فصل 6 دارای 500 تست به همراه 2 لینک میباشد همچنین تست زیست دهم فصل 6 شامل پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد. این تست ها، تست هایی جام برای دانش آموزان رشته تجربی میباشد که میتواند در زمینه کنکور و امتحان نهایی کمک های شایانی به دانش آموزان بکند علاوه بر آن تست زیست دهم فصل 6 پاسخنامه تشریحی بسیار جامع با توضیحات بسیار مفیدی دارد که به دانش آموزان رشته تجربی کمک میکند تا بتوانند با خوانش آنها ایرادات خود را برطرف کنند. در ادامه در مورد سر فصل ها و بودجه بندی زیست دهم با شما عزیزان صحبت میکنیم.

1 9

برای دریافت لینک تست زیست 1 فصل 6 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

زیست دهم فصل 6

در این قسمت بودجه بندی زیست دهم فصل 6 را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم همچنین سر فصل های زیست دهم به همراه تعداد سوالات از هر مبحث را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم. در ادامه در مورد بودجه بندی زیست یازدهم و دوازدهم را نیز در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم. هدف اصلی از این که تیم مشاوره تحصیلی اکو این تست ها را در اختیار دانش آموزان قرار داده اند این است که دانش آموزان بتوانند با حل این تست ها گام های مثبتی به سمت کنکور بردارند.

بودجه بندی زیست دهم در کنکور تجربی

تعداد سوالات در کنکور تجربی 50 سوال است که 17 سوال برای سال دهم میباشد همچنین زیست دهم در کنکور شامل 34 درصد است. تعداد سر فصل های زیست دهم 7 فصل میباشد که در جدول پایین تعداد سوالات سوالات اتز هر مبحث را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم که به شما دانش آموزان کمک میکند تا بفهمند هر مبحث از چه اهمیتی برخوردار است.

  • فصل اول (زیست شناسی، دیروز، امروز و فردا): 0 سوال
  • فصل دوم (گوارش و جذب مواد): 3 سوال
  • فصل سوم (تبادلات گازی): 2 سوال
  • فصل چهارم (گردش مواد در بدن): 5 سوال
  • فصل پنجم (تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد): 2 سوال
  • فصل ششم (از یاخته تا گیاه): 3 سوال
  • فصل هفتم (جذب و انتقال مواد در گیاهان): 2 سوال

همانطور که میبینید از فصل 6 برای دانش آموزان رشته تجربی 3 سوال می آید دانش آموزان با تمرین و حل تست زیست 1 فصل 6 به خود کمک میکنند تا بتوانند از پس این 3 سوال در کنکور بر بیاییند.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما بتوانید با حل این تست ها تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. تیم مشاوره حصیلی اکو به شما کمک میکنند تا بتوانید سال کنکور خود را به راحتی سپری کنید و همچنین شما میتوانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری با تیم مشاوره تحصیلی اکو مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید گام های مثبتی به سمت کنکور بردارید.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
زیست
پایه :
دهم
رشته:
تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
500
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا