پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست شیمی 2 در پی غذای سالم

5/5 - (1 امتیاز)

تست شیمی 2 در پی غذای سالم برای دانش آموزان رشته تجربی، ریاضی فصل دوم میباشد و دانش آموزان میتوانند با حل این تست ها خود را برای کنکور و امتحانات نهایی آماده کنند. دانش آموزانی که تمایل دارند تست ها و جزوات بیشتری در اختیار خود داشته باشند میتوانند پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو را دنبال کنند و همچنین تیم مشاوره تحصیلی آکو در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام خود ویدیو ها و پادکست های انگیزشی را در اختیار خود دارند.

دانلود تست شیمی یازدهم در پی غذای سالم

تست شیمی یازدهم در پی غذای سالم دارای دو لینک 400 تستی به همراه 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی میتوانند بعد از حل این تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنند و بفهمند چقدر روی درس تسلط دارند و اگر تسلط کافی روی درس نداشتند میتوانند با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکنند تا تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند و با گام های مثبتی به سمت کنکور در دانشگاه های برتر ایران قبول شوند.

دهم 8

برای دریافت لینک تست شیمی 2 در پی غذای سالم به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

شیمی یازدهم در پی غذای سالم

در این قسمت از تست شیمی 2 در پی غذای سالم تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه بندی زیست را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار داده است و دانش آموزان میتوانند با خوانش این توضیحات بفهمند که هر مبحث دارای چه اهمیتی است.

بودجه بندی شیمی یازدهم رشته تجربی در کنکور

پایه یازدهم دارای 14 سوال در کنکور سراسری است که این 14 سوال دارای 40 درصد است. در ادامه از این مطلب تیم مشاوره تحصیلی آکو سر فصل های زیست یازدهم را به همراه سوالات شیمی یازدهم را در اختیار شما دانش آموزان عزیزان قرار داده است.

فصل اول (قدر هدایای زمینی را بدانیم)4 سوال
فصل دوم (در پی غذای سالم)4 سوال
فصل سوم (پوشاک، نیازی پایان ناپذیر)6 سوال
مجموع سوالات 14 سوال

بودجه بندی شیمی یازدهم رشته ریاضی در کنکور

شیمی یازدهم در کنکور ریاضی دارای 13 سوا است که این 14 سوال دارای 38 درصد میباشد. در ادامه از ایت مطلب تیم مشاوره تحصیلی آکو سر فصل های شیمی یازدهم به همراه سوالات شیمی یازدهم را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار داده است.

فصل اول (قدر هدایای زمینی را بدانیم)4 سوال
فصل دوم (در پی غذای سالم)5 سوال
فصل سوم (پوشاک، نیازی پایان ناپذیر) 4 سوال
مجموع سوالات 13 سوال

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما دانش آموزان عزیز کمک میکند تا در این درس و دوس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید. دانش آموزان و داوطلبان کنکور میتوانند با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشند و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنند گام های مثبتی به سمت کنکور بردارند. هدف اصلی تیم مشاوره تحصیلی آکو این است که دانش آموزان بتوانند با گان های مثبت به سمت کنکور در دانشگاه های برتر ایران و بهترین رشته ها تحصیل داشته باشند.

آکو، بهترین مشاوره تحصیلی کنکور برای داوطلبان کنکور شرایط ویژه مشاوره تحصیلی تجربی و ریاضی و انسانی درنظر گرفته است. 02633408944
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
شیمی مبحث در پی غذای سالم
پایه :
یازدهم
رشته:
ریاضی و تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
400
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا