پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست علوم فنون 3 اغراق ایهام

به این نوشته امتیاز دهید

تست علوم فنون 3 اغراق ایهام برای دانش آموزان رشته انسانی سال دوازدهم میباشد. این تست ها برای درس 9 انسانی است و دانش آموزان میتوانند با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشند. این تست ها به شما عزیزان کمک میکند تا در کنکور و امتحان نهایی آمادگی های لازم را پیدا کنید. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید. تیم مشاوره تحصیلی آکو در اینستاگرام و تلگرام خود ویدیو ها و پادکست های انگیزشی را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

دانلود تست علوم و فنون دوازدهم فصل نهم

تست علوم فنون 3 اغراق ایهام دارای 200 تست به همراه 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد. شما میتوانید بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنید و بفهمید چقدر روی تست ها تسلط دارد و اگر تسلط کافی روی تست ها ندارید میتوانید با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکند تا تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید و بتوانید گام های مثبتی به سمت کنکور بردارید.

و فنون دوازدهم 2

برای دریافت لینک تست علوم فنون 3 اغراق ایهام به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

فصل نهم دوازدهم علوم و فنون

در این قسمت تیم مشاوره تحصیلی آکو بودحه بندی علوم و فنون را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد و شما میتوانید با خوانش این توضیحات از اهمیت هر مبحث مطلع شوید و بفهمید برای هر مبحث چقدر زمان لازم است بگذارید. علوم فنون در کنکور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به دانش آموزان کمک میکند تا درصد قبولی خود را در کنکور بالاتر ببرند.

بودجه بندی علوم فنون در کنکور

علوم فنون در کنکور دارای 30 تست با زمان 30 دقیقه میباشد و دانش آموزان رشته انسانی میتوانند با حل تست علوم فنون 3 اغراق ایهام آمادگی های خود را برا کنکور بیشتر کنید. در این قمست تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه علوم فنون را در 4 سال آخر در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.

سال سال 98سال 99سال 1400سال 1401
معنی لغت1 سوال 1 سوال 1 سوال 1 سوال
تاریخ ادبیات و سبک شناسی 7 سوال 11 سوال 11 سوال 9 سوال
عروض 8 سوال 7 سوال 7 سوال 6 سوال
قافیه 2 سوال 1 سوال 1 سوال 2 سوال
آرایه ادبی 8 سوال 7 سوال7 سوال 7 سوال
قرابت معنایی 4 سوال 2 سوال 2 سوال 5 سوال
مجموعه سوالات 30 سوال 30 سوال 30 سوال 30 سوال

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکند تا در این درس و دروس دیگر تسلط کافی را پیدا کنید. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید گام های مثبتی به سمت کنکور بردارید. هدف اصلی تیم مشاوره تحصیلی آکو این است که دانش آموزان بتوانند در دانشگاه های برتر ایران و بهترین رشته ها تحصیل کنید.

بهترین مشاوره کنکور تجربی
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
علوم و فنون
پایه :
دوازدهم
رشته:
انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
200
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا