پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست علوم و فنون دهم درس 1

4.1/5 - (74 امتیاز)

تست علوم و فنون دهم درس 1 برای دانش آموزان رشته انسانی و داوطلبان کنکور انسانی طراحی شده است. دانش آموزان میتوانند با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشند و همچنین دانش آموزانی که میخواند تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهند میتوانند پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو را دنبال کنند. تیم مشاوره تحصیلی آکو در پیچ اینستاگرام و کانال تلگرام خود ویدیو ها و فیلم های انگیزشی را در اختیار دانش آموزان قرار داده اند.

دانلود تست علوم و فنون دهم درس 1

تست علوم و فنون دهم درس 1 دارای 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی به همراه 50 سوال است. دانش آموزان و داوطلبان میتوانند بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنند و بفهمدن چقدر روی تست ها تسلط داشتند و اگر تسلط افی روی تست ها نداشتند میتوانند با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات ان تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید زیرا پاسخنامه تشریحی از توضیحات بسیار کاملی برخوردار است. تیم مشاوره تحصیلی آکو این تست ها را در اختیار دانش آموزان قرار داده اند تا دانش آموزان بتوانند با حل این تست ها بفهمند دارای چه سطح درسی می باشند.

و فنون دهم 4

برای دریافت لینک تست علوم و فنون دهم درس 1 به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

علوم و فنون دهم درس 1

در این قسمت تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه بندی علوم و فنون دهم، یازدهم و دوازدهم را در اختیار شما دانش آموزان عزیز قرار داده است تا شما عزیزان بفهمید هر مبحث دارای چه اهمیتی است و برای هر مبحث چقدر زمان لازم است بگذارید. همچنین درمورد آسان ترین و سخت ترین مباحث علوم و فنون نیز با شما عزیزان صحبت میکنیم.

بودجه بندی علوم و فنون در کنکور

درس علوم و فنون در کنکور دارای 6 مبحث تاریخ ادبیات و سبک شناسی، عروض، قاقیه، ترکیبی عروض و قافیه، آرایه ادبی و بخش قرابت معنایی میباشد. تعداد سوالات فارسی تخصصی در کنکور 30 سوال با زمان 30 دقیقه ای است. بخش تاریخ ادبیات و سبک شناسی در کنکور پر اهمیت ترین مبحث به حساب می آید و همچنین بخش ترکیبی عروض و قافیه دارای کمترین اهمیت است. بخش تاریح ادبیات و سبک شناسی در کنکور شامل 30 درصد، بخش عروض 20 درصد، بخش قافیه 7 درصد، بخش عروض و قافیه 3، بخش آرایه ادبی 23 و همچنین بخش قرابت معنایی دارای 17 درصد است.

  • بخش تاریخ ادبیات و سبک شناسی: 9 سوال
  • بخش عروض: 6 سوال
  • بخش قافیه: 2 سوال
  • ترکیبی عروض و قافیه: 1 سوال
  • بخش آرایه ادبی: 7 سوال
  • بخش قرابت معنایی: 5 سوال

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به دانش آموزان و داوطلبان عزیز کمک میکنند تا در این درس و دروس دیگر تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. دانش آموزان میتوانند با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشند و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنند گام های مثبتی به سمت کنکور بردارند. هدف اصلی تیم مشاوره تحصیلی آکو این است که دانش آموزان توانند در دانشگاه های برتر ایران و بهترین رشته ها تحصیل داشته باشند.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
علوم و فنون
پایه :
دهم
رشته:
انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
50
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

‫6 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (159)
دکمه بازگشت به بالا