پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دی

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دی منتشر شد.

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

داوطلبان آزمون سراسری برای تکمیل ثبت نام خود در آزمون سراسری نوبت اول دی ماه 1402 به مدارکی از جمله کد سوابق تحصیلی خود نیاز دارند که برای دریافت آن باید به سایت دیپ کد مراجعه نمایند و با وارد نمودن اطلاعات خود کد سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایند، در ادامه این خبر با مرکز مشاوره آکو همراه باشید.

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دی

سازمان سنجش و آموزش کشور در 8 آبان 1401 دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری را بر روی سایت خود قرار داده است و داوطلبان با توجه به این دفترچه باید ثبت نام خود را انجام دهند، در این دفترچه اقدامات قبل از ثبت نام، نحوه ثبت نام، سهمیه ها و … مشخص شده است.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون سراسری دی ماه 1401

همچنین داوطلبان باید توجه داشته باشند که ثبت نام خود را به روز های آخر موکول نکنند و هر چه زودتر با دقت کامل ثبت نام خود را انجام دهند، ثبت اطلاعات به طور کامل و دقیق باید صورت گیرد زیرا اگر داوطلب با توجه به این ازمون سراسری در دانشگاه و رشته ای پذیرفته شود ولی اطلاعات خود را به صورت اشتباه وارد نموده باشند ثبت نام آن ها لغو خواهد شد.

هزینه ثبت نام کنکور دی، نوبت اول 1402 صد و سی و سه هزار تومان می باشد که داوطلبان قبل از ثبت نام باید این مبلغ را پرداخت نمایند.

اینستاگرام مرکز مشاوره آکو در کرج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا