پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست علوم و فنون دوازدهم درس 3

3.2/5 - (4 امتیاز)

تست علوم و فنون دوازدهم درس 3 برای دانش آموزان رشته انسانی است. دانش آموزان میتوانند با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشند. تیم مشاوره تحصیلی آکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما عزیزان بتوانید تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. این تست ها به شما عزیزان در زمینه کنکور و امتحان نهایی کمک بسیار زیادی میکند.

تعداد سوالات این آزمون 50 عدد است.

نمونه سوال علوم و فنون

تست علوم و فنون دوازدهم درس 3 دارای 2 پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و دانش آموزان میتوانند بعد از حل تست ها به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنند و بفهمند چقدر روی تست ها تسلط دارند و اگر تسلط کافی روی تست ها ندارند میتوانند با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. دانش آموزان میتوانند برای تست عای بیشتر کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو را دنبال کنند.

و فنون دوازدهم 7

برای دانلود 50 تست علوم و فنون دوازدهم درس 3 به انتهای صفحه مراجعه کنید.

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما عزیزان کمک میکند تا در این درس و دروس دیگر تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید در دانشگاه های برتر ایران و در بهترین رشته ها تحصیل داشته باشید.

مشاوره تحصیلی VIP مهندس حاج کرم
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
علوم و فنون
پایه :
دوازدهم
رشته:
انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
50
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا